Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Har skjønt det slik at Liqua er rimelig nær bunnen av e-væsker (selv om Liqua turkish tobacco uten tvil er min hittil favoritt innen juice). Hva er da kremen? Hvilket merke er det som oser av kvalitet? Hvilket merke er det som gjør at kjennere sperrer øyner når du drar opp flaska? Hvilket merke er det pappaguttene/sossene fra Bærum damper på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skjønt det slik at Liqua er rimelig nær bunnen av e-væsker (selv om Liqua turkish tobacco uten tvil er min hittil favoritt innen juice). Hva er da kremen? Hvilket merke er det som oser av kvalitet? Hvilket merke er det som gjør at kjennere sperrer øyner når du drar opp flaska? Hvilket merke er det pappaguttene/sossene fra Bærum damper på?

For meg er det ingen tvil. Halo :) Kvaliteten og smaken overgår alle andre Juicer jeg har smakt. Det er juicenes Rolls Royce :p Nå er selvsagt smaken som baken og alt det der, men for min del, ingenting jeg har smakt kan måle seg med Halo. Jeg betaler gladelig 3-4 ganger så mye for Halo enn hva andre Juicer koster, så godt er det :p Endret av balltuss
Lenke til kommentar

For meg er det Vermillion River. Beste juicene jeg har smakt kommer derfra, har forsovidt ikke smakt de dyrere juicene. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helga i gang her også :) Fikk de to blekksprutene i dag. Har kost meg med tre Aass Bayer, og er i gang med mitt første glass rødt, til The Voice på TV2. Til dette har jeg Tiki Juice på blekkspruten - selvsagt :p

Vurderer en blekksprut til jeg også, damper blekksprut stort sett hele dagen og har det veldig bra med det. Kjekt å kunne ha med en smaksvariasjon på jobb :-)

Hjemme har jeg fått en ny favorittdripper. IGO-W fra fasttech. I motsetning til orginalen, har denne bare ett lufthull, noe som er perfekt for meg som ikke er no glad i dual coil. Lufthullet er også større enn jeg er vant til og jeg tror kanskje det bidrar til den ekstra gode smaken. Den er lett å bygge i, selv om den ikke har hull i festeskruen, slik som orginalen. Kvaliteten og finishen er veldig bra. Den har en DYP juicebrønn, så du kan dryppe masse juice i den uten noe problem.

Kveldens damp er egenprodusert jordbærjuice på IGO-W med 1,3 ohm microcoil og bomull. 12 watt på Vamoen. Veldig bra :-D

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt en AGI kombinert dripper/ tank, fra Pinkmule. Ser at det følger mesh med den... Men kanskje kan den settes opp uten mesh..? Blir spennende dette. :) De sender vel ikke før på mandag, så det blir nok litt ventetid.

Den setter du opp som dripper, den er kjent for å være ubrukelig i "genesis"-modus ... :)

Lenke til kommentar

Den setter du opp som dripper, den er kjent for å være ubrukelig i "genesis"-modus ... :)

Da passer den godt sammen med meg... Jeg er nok også ubrukelig i Genesis-modus. :D

Har også litt lyst på en Igo-F. En dripper med en bitteliten tank. Veldig søt. Har du noen formening om den?

Lenke til kommentar

Har skjønt det slik at Liqua er rimelig nær bunnen av e-væsker (selv om Liqua turkish tobacco uten tvil er min hittil favoritt innen juice).

Veldig spent på hvor du har dette inntrykket fra? Nå er jeg partisk, som Liqua-forhandler, men det er en grunn til at jeg valgte dem: De har dokumentasjon på alt av innhold, de bruker rene, organiske smakstilsetninger, og produserer i beskyttet atmosfære.

Det er mer enn man kan si/vite om maaaange av de andre væskene, som ofte kommer fra samme fabrikk(hangsen, f.eks), eller fra generiske, usporbare fabrikker i kina, som leverer via-via.

Halo er krem, og VR er krem, for min del er Liqua på samme sted - de er alle tre mange knepp over de mer lumske produsentene vi ikke vet noe om, og de er alle vestlig kontrollert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har funnet noen andre sider i Europa som selger det, men jeg fant aldri igjen Juicy Watermelon, så da kunne det være det samme. :p

Du kan jo prøve deg på Liqua Watermelon, helt nylansert - prøvde den selv på en T3(urenset etter å ha hatt eple i), så kan ikke gi en 100% bedømmelse - men det var definitivt ingen usmak, og god vannmelon-lukt.

http://www.thebestshop.eu/shop/liqua-eliquid/12-10ml-liqua-eliquid.html

Lenke til kommentar

Veldig spent på hvor du har dette inntrykket fra? Nå er jeg partisk, som Liqua-forhandler, men det er en grunn til at jeg valgte dem: De har dokumentasjon på alt av innhold, de bruker rene, organiske smakstilsetninger, og produserer i beskyttet atmosfære.

Det er mer enn man kan si/vite om maaaange av de andre væskene, som ofte kommer fra samme fabrikk(hangsen, f.eks), eller fra generiske, usporbare fabrikker i kina, som leverer via-via.

Halo er krem, og VR er krem, for min del er Liqua på samme sted - de er alle tre mange knepp over de mer lumske produsentene vi ikke vet noe om, og de er alle vestlig kontrollert.

Er helt enig med deg der. Jeg betaler gladelig mye mer for Juicer som jeg vet er kvalitet eks Halo :) Har aldri testet Liqua, men den høres topp ut. Selv damper jeg bare Halo og HHV for tiden :p
Lenke til kommentar

Har også hatt et inntrykk av at Liqua er kvalitets-juice, selv om jeg ikke har erfaring med den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...