Amund_Blix Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jepp. Trøst deg med at de tar mye mindre for jobben enn Posten, da hadde regninga vært minst en 200-lapp mer. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jepp. Trøst deg med at de tar mye mindre for jobben enn Posten, da hadde regninga vært minst en 200-lapp mer. Ja, en trøst det da. Og jeg som trodde jeg hadde unngått tollen Tro om igjen ja Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ja, en trøst det da. Og jeg som trodde jeg hadde unngått tollen Tro om igjen ja Hehe, jeg har gått i den fella med FedEx mange ganger, tror rekorden er bortimot 5mnd. før de sendte fakturaen, husket ikke hva det var jeg hadde fått engang Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hehe, jeg har gått i den fella med FedEx mange ganger, tror rekorden er bortimot 5mnd. før de sendte fakturaen, husket ikke hva det var jeg hadde fått engang He he, litt lumpent gjort og ikke akkurat Fair Play ha ha, men man bør aldri tro man har sluppet unna er vel lærdommen Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Så veldig fin ut den Atty'n Kan den brukes Silica på? Det er ikke dårlig futt i min SVD, har ikke hatt den på annet enn 10 watt siden jeg fikk den, så kan ikke vite om den er bedre på andre innstillinger. Denne er ikke laget for bruk med silica sånn som AGA'ene. De har egne terminaler til optimal plassering av coil på silicaveke. Det er selvsagt mulig å få til en "autodripper mode" aktig løsning med silica, men det det er nok mye lettere med bomull. Jeg tror neppe du klarer å tre silica igjennom en microcoil og ned igjennom vekehullet i attyen, den fliser seg opp i endene. Skal du bruke silica, er nok AGA-T 2 å foretrekke. Måten jeg har sammenlignet lyssverdet med de andre på, er å sette den, Vamo og Tesla på samme effekt og bytte samme atty frem og tilbake på dem. Det er betraktelig mye mer fres i Vamoen og Teslaen. Det virker også som om effekten synker i takt med at batteriet utlades, det er jo litt av vitsen med en VW å unngå det. Har du en annen VW mod du kan sammenligne med? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Denne er ikke laget for bruk med silica sånn som AGA'ene. De har egne terminaler til optimal plassering av coil på silicaveke. Det er selvsagt mulig å få til en "autodripper mode" aktig løsning med silica, men det det er nok mye lettere med bomull. Jeg tror neppe du klarer å tre silica igjennom en microcoil og ned igjennom vekehullet i attyen, den fliser seg opp i endene. Skal du bruke silica, er nok AGA-T 2 å foretrekke. Måten jeg har sammenlignet lyssverdet med de andre på, er å sette den, Vamo og Tesla på samme effekt og bytte samme atty frem og tilbake på dem. Det er betraktelig mye mer fres i Vamoen og Teslaen. Det virker også som om effekten synker i takt med at batteriet utlades, det er jo litt av vitsen med en VW å unngå det. Har du en annen VW mod du kan sammenligne med? Oki, takk for svaret. Nei, jeg har ingen annen VW mod, men har en MVP med VV, og det er ikke mindre fres i Lyssverdet enn i MVP'n, snarere tvert i mot Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er så fornøyd med blekkspruten min at jeg nå bestilte 2 til . 2 søskenblekkspruter kommer godt med, og da kan jeg skifte mellom 3 favorittjuicer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er så fornøyd med blekkspruten min at jeg nå bestilte 2 til . 2 søskenblekkspruter kommer godt med, og da kan jeg skifte mellom 3 favorittjuicer Når det er en dripper du liker, så er ikke 3 stk for mange. Jeg bestilte 2 Phiniac-tanker til i dag. Det var nok mer "har lyst på" enn "trenger" i dette tilfellet. En hvit phrostie med pingvin, og en turkis phrostie med sjøhester. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Siste 14-15 dagene har det stort sett gått i dripper her... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Cartomizer i tank her fremdeles.. Sinnsykt forelsket i dette opplegget! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Når det er en dripper du liker, så er ikke 3 stk for mange. Jeg bestilte 2 Phiniac-tanker til i dag. Det var nok mer "har lyst på" enn "trenger" i dette tilfellet. En hvit phrostie med pingvin, og en turkis phrostie med sjøhester. He he. Mye man har mer lyst på enn trenger ja. 3 er ikke for mye av favoritt dripperen nei, helt rett i det Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Siste 14-15 dagene har det stort sett gått i dripper her... Ja, ingenting slår det Samme her. Damper kun dripper når jeg er hjemme. Når jeg er borte har jeg med meg clearo, men savner dripperen Den coilen jeg har på blekkspruten nå har jeg dampa opp 30 ml med Tiki Juice på, og begynt på en ny 30 ml flaske i dag, og den er Still Going Strong Beste coilen jeg har laga hittil, og den er på 1.1 ohm Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 På jobb og når jeg er ute å farter, er det bare dripping. jeg bruker K-100 i 18350 modus med enten blekksprut eller IGO-L. Kompakt og fint å ha med seg, ingenting som kan lekke heller. Jeg har en U-Can og den er kjempefin. Hjemme går det i autodripping med Genesis, Genesis med stålveke og dripping. Jeg har også en Protank, satt opp med microcoil og bomull, til bilbruk. Jeg bruker kun egenprodusert juice. Jeg er kjempefornøyd med utstyret og juicen jeg bruker nå :-D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Takke faen til tank og 5 ml cartos i jobbsammenheng. Prøvde clearos igjen, men absolutt alle jeg har (CE4, T3, EVOD) lekker og surkler fælt, så da var det tilbake til ProTank og cartos. Klagger for øvrig ikke på det. En ProTank med Moon Shine Bad Apple skrudd på VAMO v2-en og cartoer med hhv. Moon Shine Pink Lemonade og DV Spearmint får meg gjennom en arbeidsdag uten problemer. Jeg savner ikke de gamle favorittjuicene mine engang. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Takke faen til tank og 5 ml cartos i jobbsammenheng. Prøvde clearos igjen, men absolutt alle jeg har (CE4, T3, EVOD) lekker og surkler fælt, så da var det tilbake til ProTank og cartos. Klagger for øvrig ikke på det. En ProTank med Moon Shine Bad Apple skrudd på VAMO v2-en og cartoer med hhv. Moon Shine Pink Lemonade og DV Spearmint får meg gjennom en arbeidsdag uten problemer. Jeg savner ikke de gamle favorittjuicene mine engang. CE8(CE5+) er ikke hakkande gal, bruker den konsekvent på eGo's. Mini Nova er for ustabil og tørst for meg. På Vamo går det i 5ml carto-tanks med f16 innmat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har et par CE8, den første fungerte aldri (fikk med tre hoder på den, og alle var duds), den andre surkler fælt, men fungerer i det minste, til en viss grad. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 En god Zinfadel i glasset, en god Vanilla Custard i dripperen(ikke Grants) og helgen er i gang! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Høres bra ut Blix. Skal roe ned med et par glass vin etterhvert jeg også. Så fikk jeg jammen lyst på Grants... Har hatt en akseptabel pause fra den nå. Skal ha den på Nautilus. Som jeg utrolig nok har orket å veke om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Forspist meg på baconburger med blåskimmelost og drukket elskelig Stella Artois, så hele veien tilbake fra baren og til bilen (og på veien hjem) koste jeg meg med spearmint og håpte å få fjernet litt av følelsen av å være forspist. Men den gang ei. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Helga i gang her også Fikk de to blekksprutene i dag. Har kost meg med tre Aass Bayer, og er i gang med mitt første glass rødt, til The Voice på TV2. Til dette har jeg Tiki Juice på blekkspruten - selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå