Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten kom nettopp, ingenting. Den står på Oslo Letter Center, er det mulighet den enda kan havne i tollen? Eller er den i "safe-zone" ? Hater tracking på pakker ...

Det aner jeg ikke. Men er den fra Pink mule så ligger jo ordreseddelen klistret utenpå, så den skulle være enkel å sjekke. Antar den er under 200 kroner...

Lenke til kommentar

Posten kom nettopp, ingenting. Den står på Oslo Letter Center, er det mulighet den enda kan havne i tollen? Eller er den i "safe-zone" ? Hater tracking på pakker ...

Oslo Letter Center er tollen... :)

Eller, det er ikke slik at tollen nødvendigvis er et fysisk sted, er vel mer at den sendes over pulten til kolleagen som har autorisasjon til å fortolle. :)

Jeg har kjøpt meg en Nautilus, for å prøve meg på et litt mer komplisert oppsett. Den kom ferdig, og damper utrolig bra. :) Da gjenstår det å se hvor mange ganger jeg kommer til å sette den opp.. :) Må bruke res/no res kanthal..

Jeg har nettom kvittet meg med alt no-res surr, orket ikke å styre med det lenger.... .:)

Lenke til kommentar

Jeg har nettom kvittet meg med alt no-res surr, orket ikke å styre med det lenger.... . :)

Når ikke engang du orker å styre med det..... Da er det vel ikke så lovende for min del.. Men jeg skal da prøve meg. :) Med riktig oppsett damper den fantastisk. Kan være at tålmodigheten min blir satt skikkelig på prøve..

Lenke til kommentar

Ja er under 200kr, ble vel 210kr inkludert porto. Men Posten kan jo fort finne på å stoppe det.

Mine pakker med sporing ligger alltid 2 dager på Oslo Letter Center. Det er fordi den kommer til Hamar dagen etter Oslo, men dette oppdateres ikke på sporinga. Jeg vet dette siden sporing før i tiden førte opp Hamar dagen etter Oslo :) mulig din også er innom en mellomstasjon som ikke oppdateres, så kommer den til deg :D
Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva den nye "200 kroners grensen" blir på.. Alle de fire partiene som har fått flertall vil ha den hevet. Programfestet også, ettersom jeg har forstått. Lurer på hvor mye den blir på nå. Om de øker litt eller mye. :)

Ja, det er på tide og det blir gjort nå. Vet at de har snakka om 1000 og 1500 kr tidligere, så det blir nok en betydelig økning :p
Lenke til kommentar

Er ikke det han som prøver å overbevise folk om at det er kun han sine varer som er av god kvalitet, og prøver å skremme folk fra å kjøpe andre typer elektroniske sigaretter enn de han har?

Stort sett..!

Men kan være interessant å se at de faktisk håndhever markedsføringsforbudet - LUDOstore har nå "sladdet" alle bilder, og sier de ikke har lov å vise dem(merkelig, det er da lov å vise bilder av vin og øl på vinmonopolet.no?) - så kanskje eks. damping.no må gjøre det samme?

Lenke til kommentar

Stort sett..!

Men kan være interessant å se at de faktisk håndhever markedsføringsforbudet - LUDOstore har nå "sladdet" alle bilder, og sier de ikke har lov å vise dem(merkelig, det er da lov å vise bilder av vin og øl på vinmonopolet.no?) - så kanskje eks. damping.no må gjøre det samme?

Er ikke det annerledes? Damping.no reklamerer ikke vilt på facebook som LUDOstore gjør, og hvis man går inn på en side som handler om damping så må man da vitterlig få lov til å se hva man faktisk bestiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...