Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått 28 AWG i posten.. da blir det å prøve på nytt med microcoil!

Har laget et par microcoiler med det nærmeste jeg har, 0,30 mm. Har brukt et 1,5 mm bor å tvinne rundt. Har fått coiler fra 0,8 - 1,5 ohm. De funker bra, men jeg synes smaken er bedre på konvensjonell coil på silica, Dampproduksjonen derimot er helt overlegen med microcoil.

 

Jeg har en 0,8 ohm microcoil i UD IGO-W. HOLY SMOKES, det røyklegger stua på 0,0. Den er nesten farlig å bruke i bilen, jeg ser ikke ut av vinduet når jeg damper ;-)

Lenke til kommentar

Bedre å kjøpe "filtere" uten smak, så tilsetter du smak selv. Det er det de fleste gjør.

 

Har aldri hørt om det settet du linker til, men ser ut som at det er et 510-batteri (510 er en gjenge-standard) så anbefaler deg å kjøpe en skikkelig fordamper (filter) fra damping.no

 

Du får tak i e-væske med nikotin fra utlandet, anbefaler www.liberty-flights.co.uk :)

Lenke til kommentar

Berry Mix fra Liqua var.. interessant. 18 mg, så kanskje litt mer kick enn det jeg skulle ønske det var i den. Smaker bærete, lukter fantastisk av sitrus, og ser ut som piss på glasscartotanken min.

 

Tror ikke jeg vil kjøpe den igjen!

På e-roll var denne helt ok. Ikke mango-ok, men helt ok. På vivi nova og evod var den helt tragisk dårlig. Smakte bare kunstig og dårlig. På igo-L holdt jeg på å dø av halsriv. Mango fra Liqua smakte forresten også dårlig på vivi og evod.

Lenke til kommentar

Da har jeg bygd om et Protank hode med microcoil og bomull.

 

Jeg brukte 0,25 mm kanthal og snurret 9 wraps rundt et 1,5 mm bor. Håpet på rundt 1,5 - 1,8 ohm, men den ble på 2,1. Det ser ikke ut til å gjøre noen ting, for dette fungerer alldeles utmerket så langt. God fres, tenner raskt, masse damp, god smak og så langt ingen surkling eller dry hits. Ser ut til at bomullen både tetter bra og veker bra samtidig :-)

Fortsetter dette å være så bra, vil jeg nok begynne å bruke Protankene mine litt igjen :-)

 

Ble godt inspirert av denne videoen:

http://youtu.be/xrvwOf13U-s

Endret av Vaperizer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg bygd om et Protank hode med microcoil og bomull.

 

Jeg brukte 0,25 mm kanthal og snurret 9 wraps rundt et 1,5 mm bor. Håpet på rundt 1,5 - 1,8 ohm, men den ble på 2,1. Det ser ikke ut til å gjøre noen ting, for dette fungerer alldeles utmerket så langt. God fres, tenner raskt, masse damp, god smak og så langt ingen surkling eller dry hits. Ser ut til at bomullen både tetter bra og veker bra samtidig :-)

Fortsetter dette å være så bra, vil jeg nok begynne å bruke Protankene mine litt igjen :-)

 

Ble godt inspirert av denne videoen:

http://youtu.be/xrvwOf13U-s

 

Så smart. Skal prøve dette neste gang. :) Takk for tips.

Lenke til kommentar

 

Da skal de vel "blåholde" på den en stund... :hm: Men kanskje trackingen ikke stemmer.. Den ene gangen jeg fulgte med på tracking stemte den ikke, og jeg ble positivt overrasket. Pakken skulle være i USA, men lå i postkassen min. :)

 

Posten kom nettopp, ingenting. Den står på Oslo Letter Center, er det mulighet den enda kan havne i tollen? Eller er den i "safe-zone" ? Hater tracking på pakker ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...