Regny Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Prøvd microcoil og mesh med litt bomull rundt toppen på AGA`en og det var rett og slett fantastisk, ingen bekymringer om hot spots og rett på dampingen!Ruller en litt tynnere mesh, hive et tynt lag bomull rudt og voila, ready to go Endret 11. september 2013 av Regny Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Fikk du blekkspruten din da, Ronja? Jeg fikk kickstarteren min i går i alle fall. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Da har jeg fått 28 AWG i posten.. da blir det å prøve på nytt med microcoil! Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Da har jeg fått 28 AWG i posten.. da blir det å prøve på nytt med microcoil! Har laget et par microcoiler med det nærmeste jeg har, 0,30 mm. Har brukt et 1,5 mm bor å tvinne rundt. Har fått coiler fra 0,8 - 1,5 ohm. De funker bra, men jeg synes smaken er bedre på konvensjonell coil på silica, Dampproduksjonen derimot er helt overlegen med microcoil. Jeg har en 0,8 ohm microcoil i UD IGO-W. HOLY SMOKES, det røyklegger stua på 0,0. Den er nesten farlig å bruke i bilen, jeg ser ikke ut av vinduet når jeg damper ;-) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hahahaha Da har jeg masse bra i vente!!! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Fikk du blekkspruten din da, Ronja? Jeg fikk kickstarteren min i går i alle fall. Nei.ligger på dag 2 i Oslo.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Berry Mix fra Liqua var.. interessant. 18 mg, så kanskje litt mer kick enn det jeg skulle ønske det var i den. Smaker bærete, lukter fantastisk av sitrus, og ser ut som piss på glasscartotanken min.Tror ikke jeg vil kjøpe den igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nei.ligger på dag 2 i Oslo.. Aww. :/ Lenke til kommentar
Dolken Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 hei, har fått en el-sigarett av en kompis men han hadde brukt alle filtrene og jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen billige med nikotin hvor skal jeg bestille? det er denne. http://no.dansmoke.com/dansmoke-startpakke.html Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bedre å kjøpe "filtere" uten smak, så tilsetter du smak selv. Det er det de fleste gjør. Har aldri hørt om det settet du linker til, men ser ut som at det er et 510-batteri (510 er en gjenge-standard) så anbefaler deg å kjøpe en skikkelig fordamper (filter) fra damping.no Du får tak i e-væske med nikotin fra utlandet, anbefaler www.liberty-flights.co.uk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Berry Mix fra Liqua var.. interessant. 18 mg, så kanskje litt mer kick enn det jeg skulle ønske det var i den. Smaker bærete, lukter fantastisk av sitrus, og ser ut som piss på glasscartotanken min. Tror ikke jeg vil kjøpe den igjen! På e-roll var denne helt ok. Ikke mango-ok, men helt ok. På vivi nova og evod var den helt tragisk dårlig. Smakte bare kunstig og dårlig. På igo-L holdt jeg på å dø av halsriv. Mango fra Liqua smakte forresten også dårlig på vivi og evod. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 På e-roll var denne helt ok. Ikke mango-ok, men helt ok. På vivi nova og evod var den helt tragisk dårlig. Smakte bare kunstig og dårlig. På igo-L holdt jeg på å dø av halsriv. Mango fra Liqua smakte forresten også dårlig på vivi og evod. Har den på carto. Vurderer faktisk å helle den ut, ble skrekkelig etterhvert! Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Da har jeg bygd om et Protank hode med microcoil og bomull. Jeg brukte 0,25 mm kanthal og snurret 9 wraps rundt et 1,5 mm bor. Håpet på rundt 1,5 - 1,8 ohm, men den ble på 2,1. Det ser ikke ut til å gjøre noen ting, for dette fungerer alldeles utmerket så langt. God fres, tenner raskt, masse damp, god smak og så langt ingen surkling eller dry hits. Ser ut til at bomullen både tetter bra og veker bra samtidig :-) Fortsetter dette å være så bra, vil jeg nok begynne å bruke Protankene mine litt igjen :-) Ble godt inspirert av denne videoen: http://youtu.be/xrvwOf13U-s Endret 11. september 2013 av Vaperizer 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nå må dere huske å tenke veldig hardt inatt Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har den på carto. Vurderer faktisk å helle den ut, ble skrekkelig etterhvert! Denne høres jo lovende ut..... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nå må dere huske å tenke veldig hardt inatt Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Da har jeg bygd om et Protank hode med microcoil og bomull. Jeg brukte 0,25 mm kanthal og snurret 9 wraps rundt et 1,5 mm bor. Håpet på rundt 1,5 - 1,8 ohm, men den ble på 2,1. Det ser ikke ut til å gjøre noen ting, for dette fungerer alldeles utmerket så langt. God fres, tenner raskt, masse damp, god smak og så langt ingen surkling eller dry hits. Ser ut til at bomullen både tetter bra og veker bra samtidig :-) Fortsetter dette å være så bra, vil jeg nok begynne å bruke Protankene mine litt igjen :-) Ble godt inspirert av denne videoen: http://youtu.be/xrvwOf13U-s Så smart. Skal prøve dette neste gang. Takk for tips. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Håper det hjalp. Ser ikke ut som det.. Pakken er fremdeles i Oslo Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ser ikke ut som det.. Pakken er fremdeles i Oslo Da skal de vel "blåholde" på den en stund... Men kanskje trackingen ikke stemmer.. Den ene gangen jeg fulgte med på tracking stemte den ikke, og jeg ble positivt overrasket. Pakken skulle være i USA, men lå i postkassen min. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Da skal de vel "blåholde" på den en stund... Men kanskje trackingen ikke stemmer.. Den ene gangen jeg fulgte med på tracking stemte den ikke, og jeg ble positivt overrasket. Pakken skulle være i USA, men lå i postkassen min. Posten kom nettopp, ingenting. Den står på Oslo Letter Center, er det mulighet den enda kan havne i tollen? Eller er den i "safe-zone" ? Hater tracking på pakker ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå