balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det kan hende de har noen tips og triks å komme med! Tror ikke den går ned i toalettet dessverre Nei he he, det er bare frustrasjonen min som snakker Nå har jeg mista 4.5 ml av en av favorittjuicene mine pga dette problemet. Surt, men vil ikke fylle den opp igjen å risikere enda en tapt tank med juice. Får roe meg med et glass vin og heller mekke en Coil til blekkspruten den feiler meg ikke Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nei he he, det er bare frustrasjonen min som snakker Nå har jeg mista 4.5 ml av en av favorittjuicene mine pga dette problemet. Surt, men vil ikke fylle den opp igjen å risikere enda en tapt tank med juice. Får roe meg med et glass vin og heller mekke en Coil til blekkspruten den feiler meg ikke Høres veldig beroligende ut Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 LIQUA Cuban Cigar eller LIQUA French Pipe er veldig nærme Turkish Tobacco fra Liqua er den jeg har som har kommet nærmest vanlig røyk. Dampet 18mg på en vivi nova og elsket den. På Igo-L ble den for kraftig. http://www.28vapeslater.com/turkish-tobacco-12301-p.asp Okei, takk for forslagene toth og flodec! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Lurer på om blekkspruten kommer til Norge imorgen hvis jeg tenker hardt nok på det? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg kan tenke hardt med deg om du hjelper meg med å tenke hardt på om kickstarteren min kommer i posten i morra, så jeg slipper å bruke et ekstra minutt på å starte scooteren hver gang den stopper. Skaper så mange kjedelige situasjoner når jeg stopper midt i et kryss eller rundkjøring. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg skal tenke på det! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Høres veldig beroligende ut Da har jeg fått roet meg og mekka en Coil på 1.1 ohm på blekkspruten og slurket noe vin Tiki Juice på dripper var første gang nå, og Mmmmmmmm helt nydelig 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Da skal jeg også tenke på det! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Lurer på om blekkspruten kommer til Norge imorgen hvis jeg tenker hardt nok på det? Think...think..think...think tenk så det knaker Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Lurer på om blekkspruten kommer til Norge imorgen hvis jeg tenker hardt nok på det? Ikke umulig det.. Da har jeg fått roet meg og mekka en Coil på 1.1 ohm på blekkspruten og slurket noe vin Tiki Juice på dripper var første gang nå, og Mmmmmmmm helt nydelig Godt at du er i likevekt Baltuss. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ikke umulig det.. Godt at du er i likevekt Baltuss. Takk Jepp, var temmelig krigersk før i kveld, men nå har roen senka seg her Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Var på fest i helga. Satt der med Vamoen ved min side, og det ble faktisk en misforståelse der hvor hun ene lurte på hvorfor i all verden husets frue hadde lagt fra seg en dildo på armlenet på sofaen. 3 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Var på fest i helga. Satt der med Vamoen ved min side, og det ble faktisk en misforståelse der hvor hun ene lurte på hvorfor i all verden husets frue hadde lagt fra seg en dildo på armlenet på sofaen.Ha ha ha Det er vel ikke da du sier selvsikkert: - Den er min ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Joda, gjorde nå igrunn det. Før jeg tok den til munnen og vapet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Joda, gjorde nå igrunn det. Før jeg tok den til munnen og vapet.He he, synes jeg ser reaksjonene - priceless Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sannelig fikk jeg post idag. Ikke blekkspruten tho.. men juice Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg fikk ikke post, så vi trodde ikke hardt nok. Får prøve igjen i morgen. http://www.bbc.co.uk/news/health-23985248 Det er gøy med forskningsrapporter! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Liqua eplet var oppskrytt. Veldig oppskrytt.. Smaker som eple Mist har.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dang, den var enda mindre enn jeg trodde. Herlig sak! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dang, den var enda mindre enn jeg trodde. Herlig sak! usbvv.jpg Ja den er så søt den der. Må huske å bruke den, ellers blir den lei seg å vil ikke funke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå