Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier dere alltid å lage ny Coil og veke på dripperne når dere skifter smak? Er litt lat og er fornøyd med coilen på blekkspruten, så er jeg tom for Tvisted Java som er på den fra før og tenkte å bruke Tiki Juice :p. Smaken vil vel ta over etterhvert eller er det best å mekke ny Coil?

Lenke til kommentar

Pleier dere alltid å lage ny Coil og veke på dripperne når dere skifter smak? Er litt lat og er fornøyd med coilen på blekkspruten, så er jeg tom for Tvisted Java som er på den fra før og tenkte å bruke Tiki Juice :p. Smaken vil vel ta over etterhvert eller er det best å mekke ny Coil?

Spørs, er det en sterk smak er det lurt å bytte. Bruker du bomull så er det bare å dra den ut og så bytte med ny bomull.

Lenke til kommentar

Bruker Silica på blekkspruten og Tvisted Java er en sterk smak ja. Hmm, får se an hva jeg gjør da :)

Prøv bomull, bra smak og damp, og enkel å bare bytte uten å bygge en helt ny coil :) må bare tørrbrenne den litt for å fjerne resterende juice på coilen.

Ellers er jeg ganske sikker på at du burde bytte.. hadde i mango etter lime sparkle en gang, og da ble det bare litt utvanna limr sparkle :p

Lenke til kommentar

Prøv bomull, bra smak og damp, og enkel å bare bytte uten å bygge en helt ny coil :) må bare tørrbrenne den litt for å fjerne resterende juice på coilen.

Ellers er jeg ganske sikker på at du burde bytte.. hadde i mango etter lime sparkle en gang, og da ble det bare litt utvanna limr sparkle :p

Bruker bomull på Bromhilda :) ( Kayfunen min ), men tror ikke det passer i blekkspruten med vanlig Coil. Får vel lage en ny, får fylle Tiki Juice på Bromhilda i stedet :D
Lenke til kommentar

Bruker bomull på Bromhilda :) ( Kayfunen min ), men tror ikke det passer i blekkspruten med vanlig Coil. Får vel lage en ny, får fylle Tiki Juice på Bromhilda i stedet :D

Bromhilda....... :D Kommer ikke helt over det navnet..

Tenk at det er nesten for varmt å sole seg.. :) Helt utrolig. 23 grader i skyggen. Har noen blomsterbed som skulle vært luket men... man må passe på å sole seg når det er sånn. Har med meg Pipesauce - Sweet Georgia peach ut i dag. :)

Har også bestilt meg noen rba "dingser" . Blir spennende å se om jeg gidder å coile dem mer enn en gang. :) Ikke noe med mesh da.. foreløbig.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Ja, sol ja. Det forklarer hvorfor rommet mitt er så varmt. Sto opp halv åtte i morges og satte meg ned foran PC-en litt før jeg gikk på badet. Nå har det gått nesten 10 timer og jeg har fortsatt ikke kommet særlig lenger. Og jeg har slitt ut pekefingeren min etter å ha spilt hack and slash hele dagen. Kanskje på tide å fylle opp tanker og cartos, sette batterier til lading og alt det andre jeg sovnet fra i går aften. :p

e: Fuck, jeg er tom for spearmint. Trodde jeg hadde en flaske til. Skulle bestilt tidligere.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nå skulle jeg prøve Kayfunen min igjen, satte på ny bomullsveke og fyllte den opp. Nå begynte det å lekke juice ut av luftehullet med en gang. Fikk ikke prøvd å dampe av den engang. Holdt den opp ned og blåst igjen, og mesteparten av juicen kommer ut igjen. Nå har jeg fått nok, den kan jo ikke brukes. Jeg gir opp hele greia :(

Lenke til kommentar

Nå skulle jeg prøve Kayfunen min igjen, satte på ny bomullsveke og fyllte den opp. Nå begynte det å lekke juice ut av luftehullet med en gang. Fikk ikke prøvd å dampe av den engang. Holdt den opp ned og blåst igjen, og mesteparten av juicen kommer ut igjen. Nå har jeg fått nok, den kan jo ikke brukes. Jeg gir opp hele greia :(

Dooooon't giiiiive uuuuup! Leste du manualen? Det lakk fra mitt luftehull også i begynnelsen, men det gikk seg til. Du må huske å skru alle delene sammen hardt når du monterer den, og damp annerledes. Husk: trykk inn knappen - trekk - så slipp knappen!

Lenke til kommentar

Hæ? Finnes det en annen måte å dampe på? For unntak når det brukes automatisk batteri ofc.

Det finnes jo forskjellige måter man ''damper'' på, ja. Med carto så gjør jeg nesten det motsatte som jeg gjør på kayfunen, men en carto har fyll og blir ikke ''flooded'' på samme måte som kayfunen kan bli siden kayfunen har ett kammer inni hvor coilen og veken sitter og som skal suge til seg juice. Kommer det for mye juice i kammeret kan du da ende opp med juice i kjeften, noe som til motsetning er vanskelig å få til med en cartomizer pga fyllet.

Her ser du delene til kayfunen, inkludert det indre kammeret jeg prater om:

http://forum.svoemesto.ru/showthread.php?t=611

Og her er innsiden av en cartomizer:

http://www.ecigadvanced.com/faqs/wp-content/uploads/2013/06/Cartomizer-insides.jpg

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Dooooon't giiiiive uuuuup! Leste du manualen? Det lakk fra mitt luftehull også i begynnelsen, men det gikk seg til. Du må huske å skru alle delene sammen hardt når du monterer den, og damp annerledes. Husk: trykk inn knappen - trekk - så slipp knappen!

Det lekker før jeg damper skrev jeg, og ja jeg har skrudd alle delene ordentlig sammen og ja, jeg har lest manualen. Og ja, jeg gir opp. Nå står den bare på bordet og all juicen har snart rent ut uten at jeg har rørt den. Noe ordentlig overpriset herk :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...