ZenMuch Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Turkish Tobacco fra Liqua er den jeg har som har kommet nærmest vanlig røyk. Dampet 18mg på en vivi nova og elsket den. På Igo-L ble den for kraftig. http://www.28vapeslater.com/turkish-tobacco-12301-p.asp Billig liqua juice. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Billig liqua juice. Know. Tok en tradisjonell og amerikansk blanding fra Liqua også. Det var bare tull og tøys. Men tyrkeren var helt nydelig. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Sitter å venter på liqua juice. Eple, energy drink og mentol. Har store håp på eplesmaken. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Haha. Ja var litt frustrerende å sette opp, men det ordnet seg! Du gir deg sikkert ikke med det første heller du.. Har på følelsen at du sitter med det til det funker som det skal.. Med stor tålmodighet. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Sitter å venter på liqua juice. Eple, energy drink og mentol. Har store håp på eplesmaken. Ikke smakt den selv, men vet jeg har lest at eplejuicen skal være god. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er på jakt etter den perfekte eplesmaken. Har også eple cinnamon på tur. Neste uke må forte seg! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er på jakt etter den perfekte eplesmaken. Har også eple cinnamon på tur. Neste uke må forte seg! Du må prøve å glemme at du har bestilt. Da går tiden fortere. Eple/kanel har jeg hatt en gang. Men fra hvor...? Det husker jeg ikke. Men husker at den var god. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Du må prøve å glemme at du har bestilt. Da går tiden fortere. Eple/kanel har jeg hatt en gang. Men fra hvor...? Det husker jeg ikke. Men husker at den var god. Bestilte fra mist. De har en ny serie tydeligvis. 10ml flasker for en billig penge. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Fått Siam hole-in-one cartopunsher i dag. Så nå blir det ekstra hull i cartoene mine. Sendt 2.9 - bare 5 dager fra Pink mule. Det er lenge siden det har kommet så kjapt derfra. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hmm... Min Protank II har begynt å "spytte" når jeg har 1/3 igjen i tanken blir det mye gurgle lyd og jeg får mye veske i munne når jeg damper. Har prøvd mye, men eneste som hjrlper er å fylle på tanken. Er dette et kjent problem? Regner med at det kommer av at jeg fjernet en av 3 veker:( Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hmm... Min Protank II har begynt å "spytte" når jeg har 1/3 igjen i tanken blir det mye gurgle lyd og jeg får mye veske i munne når jeg damper. Har prøvd mye, men eneste som hjrlper er å fylle på tanken. Er dette et kjent problem? Regner med at det kommer av at jeg fjernet en av 3 veker:( Har 2 vanlige ProTanker ( den før nr 2 ), og har fjerna ene veka noen ganger men ikke hatt dette problemet med dem. Vapemail i dag 2 Halo - Tiki Juice og Shamrock nam nam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 I dag var ikke spearmint godt å dampe. Minner meg bare om all Jägermeisteren jeg av en eller annen idiotisk grunn shotta i går. :| Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 I dag var ikke spearmint godt å dampe. Minner meg bare om all Jägermeisteren jeg av en eller annen idiotisk grunn shotta i går. :|He he, Jaegermeister er godt burde finnes en juice som smakte det - Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 He he, Jaegermeister er godt burde finnes en juice som smakte det - Det gjør jo det http://www.dfwvapor.com/oopsmister-us-e-liquid.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 He he, Jaegermeister er godt burde finnes en juice som smakte det - Det eneste som smaker verre enn Jägermeister, er 80 % absinth og Cosylan. :| Ooh, og alle produkter fra Pepsi og Ringnes Lenke til kommentar
Regny Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Noen som vet om for mye menthol ikke er bra for kroppen? Hev menthol diy`en min på en nybygd protank og det river i halsen ut av en annen verden, er som snøstorm i halsen Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sjekk denne t-skjorta. http://www.zazzle.co.uk/garry_dibley_sidewinder_t_shirt-235676100685258780 Damer kan visst ha store mod'er allikevel... 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det gjør jo det http://www.dfwvapor.com/oopsmister-us-e-liquid.html Jøss, jaggu - Noen som har smakt den?Smaker den som Jaegermeister? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sjekk denne t-skjorta. http://www.zazzle.co.uk/garry_dibley_sidewinder_t_shirt-235676100685258780 Damer kan visst ha store mod'er allikevel... Hadde jeg møtt ei berte med denne T-skjorta hadde jeg virkelig blitt interessert Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hadde jeg møtt ei berte med denne T-skjorta hadde jeg virkelig blitt interessert Ja det hadde du vel... Jeg kunne tenkt meg en over-sized slik en for å sove i. Syns den var kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå