Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg har klart å begrense noe som helst kjøp til 4 flasker Spearmint. Kommet frem til at jeg skal prøve og dampe opp det jeg har før jeg kjøper noe nytt.

Bananen er fra sommersalget. Har masse ny juice jeg aldri har prøvd i kjøleskapet, og jeg kommer til å skrive en ''minirapport'' om hver eneste en :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Haha.. Her var det et lite sjarmtroll ja.. :D

Sånn går det når Vamoen går tom for strøm på jobb, og et gammelt lite 510 er det eneste man har liggende - gikk sporstreks til bestilling av en USB VV PT :p

FT-eGoPassthru.jpg

Hvilken juice mener dere smaker mest "vanlig røyk"? Jeg har prøvd camel, men jeg syntes røyksmaken var for mild... :hm:

LIQUA Cuban Cigar eller LIQUA French Pipe er veldig nærme :)

Lenke til kommentar

Og derfor har jeg alltid med meg minst tre batterier hvor enn jeg drar, samt ekstra batterier til VAMO-en som jeg sørger for at alltid er oppladet (samt ladere til ekstrabatteriene, hvor et av dem er en VV PT). :p

Jeg går desverre ikke rundt med sekk eller veske, så det er uaktuelt - dette var bare resultat av dårlig planlegging :p

Lenke til kommentar

Å sette opp en dripper med mesh er ganske lett, dette var verre, siden man må få begge coilene til å fyre samtidig for best ytelse :)

Samtidig ja.... Her er det store muligheter for å bli irritert.. :D Kjenner nesten jeg blir det bare av å se på bildet..

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...