BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Oki den har jeg selvsagt ikke lest ha ha Leste den allerede før jeg fikk kayfunen siden den så så rar ut og siden det var sååå mange deler Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hehe Og bilde med veke på? Pass på at "pipa" over veka er godt skrudd til og at den lille o-ringen oppe ved driptip sitter som den skal. Veka får juice via vakuum så om kammeret blir for full, tar juicen letteste vei ut via luftehull, dette kan skje ved plutselige temperaturforandringer og trykkforandring (som i fly). Min har lekket litt liggende noen ganger men bare noen dråper, aldri en hel tank. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hehe Og bilde med veke på? Pass på at "pipa" over veka er godt skrudd til og at den lille o-ringen oppe ved driptip sitter som den skal. Veka får juice via vakuum så om kammeret blir for full, tar juicen letteste vei ut via luftehull, dette kan skje ved plutselige temperaturforandringer og trykkforandring (som i fly). Min har lekket litt liggende noen ganger men bare noen dråper, aldri en hel tank. Tok ut veka i stad før jeg vaska delene og før jeg tok bilder. Skal passe på å skru pipa ordentlig før jeg bruker den igjen, og at o-ringen sitter fast Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Den lille o-ringen oppe ved driptip var den jeg mista, for å være sikker på at den jeg satte på sitter som den skal, har du et bilde som kan vise meg riktig plassering? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nå har jeg akkurat fyllt opp min, men den skal bare sitte i det lille "rommet" for den i topcapen, ikke noe mer avansert enn det Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nå har jeg akkurat fyllt opp min, men den skal bare sitte i det lille "rommet" for den i topcapen, ikke noe mer avansert enn det Da tror jeg jeg vet hva du mener og at jeg har satt den riktig Fant bilde her: http://forum.svoemesto.ru/showthread.php?t=611 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ny mod Haha.. Her var det et lite sjarmtroll ja.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Haha.. Her var det et lite sjarmtroll ja.. Ja Kul den der gitt Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har et lite problem folkens, etter kanskje 2 uker med damping inne i leilighet har det begynt å komme en del lukt. Kom vel hovedsaklig etter at en kompiss dampa på veldig sterke juicer som caramell latte og KY4 bla. Jeg damper så å si kun cola selv så tror ikke den har satt noe lukt. Vi lufta idag i noen timer men lukta er minst like sterk, spesielt i inngangen. Har dere tips til hvordan man kan fjerne lukta, eller vil den gå bort av seg selv hvis vi slutter med sterke juicer? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har dampa siden februar, aldri vært noe lukt her. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hm, hvilke juicer har du brukt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Lakris, kanel, tobakk og div frukt Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ah, det er jo mer "heavy" en det vi har brukt. Satser på at lukta ikke er permanent Lenke til kommentar
Regny Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Våknet med hoven og sår hals, mikset meg 5 ml med 15% Ecaulyptus menthol aroma, ventet 10 min og hev det i dripperen på bomull.Aldri følt meg så frisk i halsen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har et lite problem folkens, etter kanskje 2 uker med damping inne i leilighet har det begynt å komme en del lukt. Kom vel hovedsaklig etter at en kompiss dampa på veldig sterke juicer som caramell latte og KY4 bla. Jeg damper så å si kun cola selv så tror ikke den har satt noe lukt. Vi lufta idag i noen timer men lukta er minst like sterk, spesielt i inngangen. Har dere tips til hvordan man kan fjerne lukta, eller vil den gå bort av seg selv hvis vi slutter med sterke juicer? Er du sikker på at lukten ikke kommer av noe annet? Som at det er sølt noe juice der eller noe slikt? Høres ikke videre normalt ut at det skal lukte sånn av å dampe inne. Har dampet i ett og ett halvt år nå, og KY4 er en storfavoritt, men den setter ikke lukt! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er du sikker på at lukten ikke kommer av noe annet? Som at det er sølt noe juice der eller noe slikt? Høres ikke videre normalt ut at det skal lukte sånn av å dampe inne. Har dampet i ett og ett halvt år nå, og KY4 er en storfavoritt, men den setter ikke lukt! Rimelig sikker på at det er juice-lukt, det lukter som en blanding av diverse juicer. Har heller ikke sølt noe særlig at det burde ha noe å si. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Rimelig sikker på at det er juice-lukt, det lukter som en blanding av diverse juicer. Har heller ikke sølt noe særlig at det burde ha noe å si. Hm.. du kan prøve å gå over veggene der lukten er sterkest med en klut vætet med litt edikk. Så lufte regelmessig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har aldri kommet ut for at det lukter av e-juice, bortsett fra da jeg mikset feil en gang og blandet spearmint og blåbær. Det lukter en blanding av honningmelon og stikkelsbær, og smakte sånn bedøvelsesgreier du får i kjeften av tannlegen. Helt for jævlig. Mutter mener at lukta av Cinnamon Rolls henger igjen i stua og har derfor nektet meg å dampe der, men ingen andre kjenner noe lukt, så jeg tror bare at hu er negativ. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 KY4 avgir og en kvalmende aroma. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Da har jeg prøvd misteliquid sin ''Banana''. Smaker veldig godt! God smak av banan. Banan var det aller første jeg vapet! Banana mania fra altsmoke.com i ett 510-tank oppsett.. minner!Er i 18 mg, så litt sterk innimellom, men god og rund smak! Anbefales til alle som liker banansmak!Cartopuncheren min fra vapeescape gikk forresten i stykker i sta når jeg skulle punche hull nr 2 på en fersk carto. Ble sint og frustrert, så tok frem spiker og hammer og fikk puncha tre fine, store hull til. Det gikk seg til! Mail ble sendt til vapeescape rett etterpå, men svar med en gang etterpå! Fikk tilbud om å få en ny en ved neste ordre eller pengene tilbake, så jeg bestilte to batterier (Efest IMR, 18350 og 18500), en superliten drip tip, en rød gjennomsiktig drip tip, og en pakke med 5 XL LR cartomizers. Kjempefornøyd med kjempeservice! Endret 6. september 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå