Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså! Nåååå!
Nå har jeg latt kayfunen være oppreist mens den lener seg i en liten eske i natt, så den ikke ligger på siden, og når jeg tok på den så var det juice der plasttuben er (midten av tanken). Det kan ikke være MULIG engang, Kayfunen var nesten tom for juice når jeg satt den der.

Det er som om den svetter juice! Selv om det ikke er noe juice på den 'høyden' engang!

Lenke til kommentar

Oh.my.god!

Kom på den fantastiske ideen å ha Berry Crumble i kayfunen, for shits and giggles.
Kayfunen gir masse bra damp og god TH på grunn av utforming og selve utstyret, og Berry Crumble er en juice som gir maaasse damp.

Jeg hoster, og hoster, og hoster, og kan nesten faktisk bite i dampen som kommer ut!

Nå er jeg også litt sjelven, fått smålig nikotinsjokk etter noen få prøvedrag.

Dette var KRAFTIGE saker! Tør nesten påstå at det blir FOR MYE..

Edit: Må gå ned helt til 3,0 volt for å få en behageligere og mildere dampeopplevelse.. Cheezus!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Altså! Nåååå!

Nå har jeg latt kayfunen være oppreist mens den lener seg i en liten eske i natt, så den ikke ligger på siden, og når jeg tok på den så var det juice der plasttuben er (midten av tanken). Det kan ikke være MULIG engang, Kayfunen var nesten tom for juice når jeg satt den der.

Det er som om den svetter juice! Selv om det ikke er noe juice på den 'høyden' engang!

Nå har jeg tømt Kayfunen min og vaska delene. Gitt opp for denne gang , fordi den bare lekker juice og surkler. Trodde at når man betaler over 600 spenn for en High End Atty at den skal levere uten å lekke. Har holdt den opp ned og blåst ut av luftehullet mange ganger så jeg blir rød i trynet. Kommer litt juice ut av driptippen, så prøver jeg den igjen. Surkling, nytt forsøk blå i trynet, dampe litt, ny surkling og juice ut av luftehullet. Så damper den litt bra igjen, så er det ny lekking og surkling. Nå har jeg gitt opp foreløpig. Venter ny Halo leveranse snart, så skal prøve den igjen da. Blir det ikke bedre da skal de få ta den tilbake og gi meg pengene igjen. Må være noe feil en plass, har sett mange reviews av den før jeg bestilte, og alle sa at den ikke lakk i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Nå har jeg tømt Kayfunen min og vaska delene. Gitt opp for denne gang , fordi den bare lekker juice og surkler. Trodde at når man betaler over 600 spenn for en High End Atty at den skal levere uten å lekke. Har holdt den opp ned og blåst ut av luftehullet mange ganger så jeg blir rød i trynet. Kommer litt juice ut av driptippen, så prøver jeg den igjen. Surkling, nytt forsøk blå i trynet, dampe litt, ny surkling og juice ut av luftehullet. Så damper den litt bra igjen, så er det ny lekking og surkling. Nå har jeg gitt opp foreløpig. Venter ny Halo leveranse snart, så skal prøve den igjen da. Blir det ikke bedre da skal de få ta den tilbake og gi meg pengene igjen. Må være noe feil en plass, har sett mange reviews av den før jeg bestilte, og alle sa at den ikke lakk i det hele tatt.

Den skal jo egentlig ikke det, det irriterer meg også! Har ikke hatt noe problem med surkling eller noe sånt.. men har lært at man må dampe annerledes på kayfunen enn på andre sånne ting. Ikke trekk for hardt, og trykk inn knappen - trekk - så slipp knappen. Kan også få juice i kammeret inni hvis den ligger på hodet eller på siden.

Lenke til kommentar

Den skal jo egentlig ikke det, det irriterer meg også! Har ikke hatt noe problem med surkling eller noe sånt.. men har lært at man må dampe annerledes på kayfunen enn på andre sånne ting. Ikke trekk for hardt, og trykk inn knappen - trekk - så slipp knappen. Kan også få juice i kammeret inni hvis den ligger på hodet eller på siden.

Det skal ikke komme juice inni kammeret, den skal jo være potte tett enten den ligger eller står på hodet, den er jo beregnet for å fylles opp ned.
Lenke til kommentar

Lite sannsynlig at det er noe feil med Kayfunen din, må være noe med oppsettet, jeg har aldri noe surkling i min, bortsett fra når den er nyfyllt, men det forsvinner i løpet av et par minutter.

Hadde hjulpet med bilder av oppsettet for å finne ut av dette :)

Er sikkert noe feil med oppsettet ja, jeg har jo bare gjort det en gang :). Nå har jeg prøvd å ta en del bilder av oppsettet, men det er jo så smått at ingen av bildene viser noe særlig. Testa microcoilen nå flere ganger, den gløder jevnt og fint, og jeg har strammet til med tang på den noen ganger. Får sette inn en ny bomullsveke og teste den når jeg får den Halo juicen jeg venter på. Om coilen ikke er perfekt men den damper og viser 1.0 ohm, kan det føre til lekkasje da så lenge den funker?
Lenke til kommentar

Er det det jeg har gjort feil da? Jeg smøret jo inn juice på veka før jeg satte den sammen. Skal man ikke gjøre det da?

Jo! Du skal alltid smøre inn veka før du setter alt sammen igjen, men som jeg skrev i mitt andre innlegg: man må bruke en litt annen teknikk når man vaper på kayfunen: trykk - inhaler - slipp så knappen. Hvis jeg gjør det på ''vanlige'' måte som med carto og sånt så kan jeg få surkling og juice i kjeften.

Lenke til kommentar

Jo! Du skal alltid smøre inn veka før du setter alt sammen igjen, men som jeg skrev i mitt andre innlegg: man må bruke en litt annen teknikk når man vaper på kayfunen: trykk - inhaler - slipp så knappen. Hvis jeg gjør det på ''vanlige'' måte som med carto og sånt så kan jeg få surkling og juice i kjeften.

Hmm, skal ikke være nødvendig å vape annerledes, men skal teste det neste gang :)
Lenke til kommentar

Hmm, skal ikke være nødvendig å vape annerledes, men skal teste det neste gang :)

Det står i manualen deres:

http://forum.svoemesto.ru/showthread.php?t=611

''When using Kayfun Lite, draw should be different from what you got used to with conventional cartomizers and tanks.

It has to be smoother and lighter.

Remember that the stronger/tighter you make a puff, the more liquid comes into the evaporation chamber and the greater the chance of overflow.''

Lenke til kommentar

Det står i manualen deres:

http://forum.svoemesto.ru/showthread.php?t=611

''When using Kayfun Lite, draw should be different from what you got used to with conventional cartomizers and tanks.

It has to be smoother and lighter.

Remember that the stronger/tighter you make a puff, the more liquid comes into the evaporation chamber and the greater the chance of overflow.''

Oki :D den har jeg selvsagt ikke lest ha ha :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...