Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Stor sett alt jeg har er mer hendig enn Twist og Spinner, som blir veldig lange og upraktiske(for oss som ikke bruker håndveske) med en clearo på toppen, ikke noe stort og klumpete her! :)

 

Ja, de er jo umulig å ha i en lomme.. :)

Vet fra bildene at du bruker små mekaniske med en dripper på. Og du kler dem garantert bedre enn en lang twist. :) Ingen tvil om det. Du kler nok Reoene godt også. Jeg elsker Reoen veldig, men ingen kan si at den er så veldig elegant og feminin. :D Men den er klart den beste jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte iTaste SVD fra Fasttech, jeg postet noen dager siden at jeg hadde akkurat bestilt den, og den kom for et par dager siden. Kjøpte med en billig X9 Protank Atomizer. Kjøpte den med fordi den var billig og litt fordi jeg trodde jeg kjøpte en KANGER protank. (jeg lurte meg selv rett og slett) men jeg tenkte hey, kanskje denne funker fett. Funker, det gjør den. god vape, litt rart og venne seg til metall tut, men ellers greit.

det negative tho, den lekker. ikke mye men etter en stund kommer det surklende lyder, og til slutt små dråper e-liquid kan faktisk bli dratt med opp og rett i kjeften, så jeg er nøye med å rengjøre. Det gjør meg ekstra forsiktig på mine drag også, noe som jeg syns også er en veldig negativ ting, ettersom jeg liker å ta dype lange og gode drag, for meg har det ikke noe og si om den er litt "hard" i draget, jeg missliker faktisk å ha for mye luft gjennomstrøming men på den her kan jeg ikke "ta i" så mye, fordi jeg ikke vil "suge" opp noe veske rett og slett.

iTaste SVD'n jeg kjøpte var 100% ekte, veldig billig. Fasttech sendte pakken som "gift" med verdi av 10USD noe som gjorde at jeg slapp unna toll og allting, jeg trengte ikke engang be om det. og for å være en sending fra usa, kom den rimelig kjapt. kom etter 9 dager. hadde jeg aldri trodd. free shipping, og 9 dagers levering fra usa? selvfølgelig kommer jeg til å bruke de mer :)

angrer meg litt på at jeg ikke kjøpte med noen mindre batterier også, for nå ser den rett og slett ut som en lightsaber. ikke noe man tar med seg ut på gata rett og slett. men, det gjør ingenting. da kan jeg heller bare ta med meg ego twisten jeg har :)

Skal bestille meg noen nye e-liquids, noen som har noen forslag på smaker man kan utforske? det jeg har vært borti av frukt flavours har liksom vært en skuff. Jeg har prøvd Redbull, som raskt ble en favoritt, Cherry smaker fantastisk, og blueberry. Apple, Pineapple, cola og champagne er litt svartelistet for min del.

Lenke til kommentar

 

Se her: http://imgur.com/a/ZNZkj

 

Utrolig gjennomført forfalskning. Litt usikker på om jeg skal stole på fasttech nå, og tenker å se denne dokumentaren etterpå som NRK sendte i går; farlige forfalskninger.

Ojj den var jo skremmelig lik. Burde jo vært saksøkt for å bruke Sony's trademark..

 

 

Kjøpte forøvrig en Pyrex Glass DCT tank fra fasttech (viste at det var kopi) og den lekker som en sil nede med batterikonnektoren... Men smaken er fantastisk.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Ikke helt. Skal sitte å tenke litt på det. Vurderer å kjøpe en hippo-ring for cartotanken, men den er ganske dyr for en liten ting, og vil gjøre provarien litt lenger, så må tenke litt!

 

Ellers går det OK å ha cartotanken på uten pyntering, for now. Ikke det peneste å se på, men jaja..

 

Trenger jo ikke alltid å være så pent å se på... :D Bra damp er jo også viktig.

Lenke til kommentar

 

Trenger jo ikke alltid å være så pent å se på... :D Bra damp er jo også viktig.

Åja! Er rimelig fornøyd med Kayfun Lite og Cartotank.. :D Gleder meg til jeg har dampet opp kayfunen nå, skal prøve en av juicene jeg vet gir masse masse damp, nå har jeg i en som er god på smak men i utgangspunktet kun har OK damp, men jeg får masse av den på kayfunen! Til gjengjeld så forsvinner juicen relativt fort da! Det er det eneste negative med kayfunen. Den er ekstremt enkel å sette opp.

Lenke til kommentar

Cobraen har jeg faktisk ikke fått prøvd enda.. Vært litt hektisk de siste ukene. Tenkte å velge en god juice og ta meg noen glass vin og sitte å fikle med den til helga, kan bli tøft tror jeg :D

 

Blir spennende å se om du kommer inn her fortvilet.. eller lykkelig. :D Men etter noen glass vin går det sikkert som en lek. Verre uten tror jeg.. :)

Lenke til kommentar

 

Blir spennende å se om du kommer inn her fortvilet.. eller lykkelig. :D Men etter noen glass vin går det sikkert som en lek. Verre uten tror jeg.. :)

Får prøve å sette den opp før jeg får i meg for mye vin, ellers ender jeg nok opp med juice overalt.. Men bra blir det uansett :D Skal prøve å sette opp microcoil på kayfunen også en dag, jeg mååå fåå det til!

Lenke til kommentar

 

Clearoer er jo det de aller fleste starter opp med. :)

Så må du huske at av og til så ønsker man bare å holde i noe som er tynt og elegant, i motsetning til stort og klumpete. :) Riktignok sjeldnere enn før.. men behovet melder seg en gang i blant. (Og ja... jeg vet at du overhode ikke har behov for det :) ). Derfor er jeg veldig begeistret for protank mini og mini davide. De ser smashing ut på twist og spinner. Og presterer akseptabelt. Er det de beste oppsettene jeg har... nei langt i fra, men setter pris på de allikevel. Alt har sin sjarm. :)

 

Hva liker du best? Protank mini eller Davide Mini?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...