Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Så bra Buffy. :)

 

Mysticon - Søk på youtube etter "remove flavourwick protank". Det finnes sikkert videoer på dette. Du må åpne hodet og ta ut en veke når du bruker en fyldig juice. Det er ikke vanskelig.

Jeg kommer også til å bruke Kangerhoder på Davide. Har også fått med meg at de skal være bedre. :)

 

Vaperizer - Da skal jeg ikke koke ekowool. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har Davide mini? Husker noen snakket om at de hadde en men husker ikke hvem.

 

Men uansett.. Vist noen har Davide mini, har du/dere testet tykkere juice? Jeg røyker 50/50 juice og sliter med at det blir brent smak til tider. Virker som det ikke kommer nokk juice ned til fordamperhodet. Rister jeg litt på moden så kommer det en boble opp og brentsmaken forsvinner. Ser at det er 3 små hull hvor juicen skal ned til fordamper hodet. Lurer på å ta ei tyn fil og prøve å gjøre de litt større. Tror dere det er verdt et forsøk?

 

En annen ting? Protank og Davide mini bruker samme fordamperhode ikke sant? Vist ja hva er forskjellen på disse om det er noen:

http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/kanger-protank-fordamperhode

http://www.damping.no/products/davide-fordamperhode

 

Grunnen til at jeg spør var at jeg har lest at Davide funket bedre ( mer smak og damp ) med Kanger fordamperhode.

 

Jeg har en Davide Mini, ja. Har kun testet med PG Cola-juice, men brentsmak har jeg ikke hatt noe av enda. Reagerte også på de tre hullene nederst da jeg fikk den, fordi jeg måtte vente i ca 5 minutter etter første fylling før jeg fikk damp, men de tre hullene i seg selv er jo mer enn nok for juicen til å komme igjennom, så tror et evt. problem ligger i at selve vekene er "trykkt" langt ned, man klarer jo nesten ikke å se dem.

 

Fordamperhodene er helt like utenom lenga, men jeg har ikke merket forskjell på korte og lange når jeg brukte eVod.

Lenke til kommentar

Så bra Buffy. :)

 

Mysticon - Søk på youtube etter "remove flavourwick protank". Det finnes sikkert videoer på dette. Du må åpne hodet og ta ut en veke når du bruker en fyldig juice. Det er ikke vanskelig.

Jeg kommer også til å bruke Kangerhoder på Davide. Har også fått med meg at de skal være bedre. :)

 

Oooh... Der kom smaken vettu... Takker for tipset Amaline :)

 

edit: problemet nå er at jeg har 7 iClear 16 ( fikk 5 fra iTaste vv V3) som jeg lengre ikke er så glad i :(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

 

Oooh... Der kom smaken vettu... Takker for tipset Amaline :)

 

edit: problemet nå er at jeg har 7 iClear 16 ( fikk 5 fra iTaste vv V3) som jeg lengre ikke er så glad i :(

Bra. :) De ekstra vekene blokkerer litt for coilen med en tykk juice. Med en tynn kan de være en fordel, for å forhindre gurgling/lekkasje.

Har noen i-clear liggende jeg også. Får vel kalle dem back-up av back-up... :D Kanskje de kommer godt med en gang... Man vet jo aldri. :)

Gah, dere er så tekniske at jeg får kløe i underlivet. :p

Håper det har gått over... :omg:

:D

Lenke til kommentar

Hva sliter dere med på iClear?

 

Er bare slik at I-clear 16 og jeg ikke har det beste forholdet.. Jeg har prøvd mange, og mange reservehoder. Jeg synes at det, etter en kort stund blir alt for "trangt" trekk i den. Dual-coilen "freser og spraker", og "spytter" litt juice fra drip-tipen. Men det viktigste er at jeg synes ikke smaken er som den skal være. Og da tar jeg høyde for at det er en clearo, og ikke en rba.

Dette er min høyst personlige mening. :) Mange mener det er den beste clearoen. Det overrasker meg, men slik er det. Jeg har ikke prøvd 30, så kan ikke uttale meg om den.

Kanskje du bare må prøve en selv. Kan jo hende du får en annen opplevelse av den enn meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig happy jeg slipper å deale med alskes clearoer.... :)

 

Clearoer er jo det de aller fleste starter opp med. :)

Så må du huske at av og til så ønsker man bare å holde i noe som er tynt og elegant, i motsetning til stort og klumpete. :) Riktignok sjeldnere enn før.. men behovet melder seg en gang i blant. (Og ja... jeg vet at du overhode ikke har behov for det :) ). Derfor er jeg veldig begeistret for protank mini og mini davide. De ser smashing ut på twist og spinner. Og presterer akseptabelt. Er det de beste oppsettene jeg har... nei langt i fra, men setter pris på de allikevel. Alt har sin sjarm. :)

Lenke til kommentar

 

Clearoer er jo det de aller fleste starter opp med. :)

Så må du huske at av og til så ønsker man bare å holde i noe som er tynt og elegant, i motsetning til stort og klumpete. :) Riktignok sjeldnere enn før.. men behovet melder seg en gang i blant. (Og ja... jeg vet at du overhode ikke har behov for det :) ). Derfor er jeg veldig begeistret for protank mini og mini davide. De ser smashing ut på twist og spinner. Og presterer akseptabelt. Er det de beste oppsettene jeg har... nei langt i fra, men setter pris på de allikevel. Alt har sin sjarm. :)

Stor sett alt jeg har er mer hendig enn Twist og Spinner, som blir veldig lange og upraktiske(for oss som ikke bruker håndveske) med en clearo på toppen, ikke noe stort og klumpete her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...