Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Vapemail i dag jeg også.

 

Var Davide Mini og Kanger Protank II. Falt ikke helt i smak, sammenlignet med iClear 16 og 30.

 

Protank II

+ Veldig bra kvalitet og god drip tip (missliker veldig den vase formet iclear 30 har)

+ Glass tank og kan bytte drip tip

- Lite smak på juicen sammenlignet med iClear 30 (men dette er vel et kjent "problem" med BCC [bottom coil conecter)

 

Davide Mini

+ Grei kvalitet og god drip tip.

+ kan bytte drip tip

- Umulig å fylle på juice med "normale" flasker. Måtte bruke en påfyllingsflaske med ståltut.

- Lite smak igjen sammenlignet med iClear 16. Er vel pga BCC tror jeg

 

Og alltid like morro når jeg skal bytte clearamizer og skrur av bunnen istedenfor hele clearamizeren :(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg får mye bedre smak ut av min ProTank enn hva jeg får fra min iClear-30 og mine Vivi Novaer.

 

På samme måte som jeg får bedre smak ut av T3-ene enn av CE#-ene.

Jeg elsker mine iClear så også ProTanker. Har ikke prøvd samme juice på iClear og ProTank enda, men har testa samme juice på ProTank og dripper. Dripper tryller frem så mye mer smak at man nesten ikke tror det :)
Lenke til kommentar

Nå har jeg bare basic drippere, men jeg får ikke mer smak ut av de enn fra protankene / mega-cartoene.

 

Sikkert annerledes med hjemmemekk, men så lenge jeg ikke har tatt det steget (fortsatt overbevist om at jeg vil skade meg selv horribelt om jeg prøver), holder jeg meg til PT og cartos. :p

Du kommer ikke til å skade deg selv :) Du kommer til å oppleve mye mer smak :p
Lenke til kommentar

Da har jeg laget min første microcoil. 0,40mm (26 AWG) kanthal, 10 wraps rundt ett 2 mm bor. 1 ohm ble den på. Rappa litt bomull fra dama og damper i vei. Masse bråk og varme, men overaskende lite damp. Får prøve litt til å se hvordan det går, ellers blir det silica.

 

Jeg fikk i hvert fall til en finfin microcoil på første forsøk, den lyser raskt gjevnt og fint opp fra midten :-D

Lenke til kommentar

Oki ligner litt på IGO :)

Veeeeldig forskjellig på innsiden. :)

 

Da har jeg laget min første microcoil. 0,40mm (26 AWG) kanthal, 10 wraps rundt ett 2 mm bor. 1 ohm ble den på. Rappa litt bomull fra dama og damper i vei. Masse bråk og varme, men overaskende lite damp. Får prøve litt til å se hvordan det går, ellers blir det silica.

 

Jeg fikk i hvert fall til en finfin microcoil på første forsøk, den lyser raskt gjevnt og fint opp fra midten :-D

2mm begynner å bli i tykkeste laget og sammen med såpass tykk tråd vil det nok ta litt tid for coilen å varme seg opp vil jeg tro.

 

Microcoiler er oftest gjort rundt 1.2-1.6 mm bor. Personlig lager jeg de rundt en 1.2mm sprøytespiss med 28 awg. Plenty damp :)

Lenke til kommentar

Elsker cartoglasstanken min. Den sitter helt perfekt på min Provari! Og Kayfunen da! Med pynteringen på provarien så ser det bare helt nydelig ut!

 

Er det noen ''hjelpemidler'' jeg kan bruke for å få en god microcoil? Jeg bare surret tråd rundt en sånn klokkeskrue (tror den var 2 mm, husker ikke) og fikk den til å gløde for så å prøve å klype den sammen med en pinsett, og det ble jo bare tull.. Ikke ville omgangene gå nærmere hverandre og jeg tror de omgangene gikk sånn opp og under hverandre.. :(

Lenke til kommentar

Elsker cartoglasstanken min. Den sitter helt perfekt på min Provari! Og Kayfunen da! Med pynteringen på provarien så ser det bare helt nydelig ut!

 

Er det noen ''hjelpemidler'' jeg kan bruke for å få en god microcoil? Jeg bare surret tråd rundt en sånn klokkeskrue (tror den var 2 mm, husker ikke) og fikk den til å gløde for så å prøve å klype den sammen med en pinsett, og det ble jo bare tull.. Ikke ville omgangene gå nærmere hverandre og jeg tror de omgangene gikk sånn opp og under hverandre.. :(

Hva slags tråd? Og finn noe mindre enn 2mm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...