Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Surt eple på ProTanken og søt kake i kjeften er heller ikke ille. :wee:

e: Bargain Vapour i Irland har visstnok salg, og har 100 ml som et alternativ til MistELiquid (flott for meg, jeg liker ikke juicen til Mist).

Så fort jeg får penger igjen, skal jeg prøve Hangsen Lemon & Lime og Raspberry. Greit, det er kinesisk juice, men det kan da ikke være så ille.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Pff, klart det er. Nå må du være mer positiv. :D

Pass på nå, jeg kan bake meg inn i hjertet ditt. ;)

Er ikke sikkert at jeg er noe mer positiv enn deg, sånn egentlig.. :D Jeg bare later som..

Hjerte... :hmm:??? Det ville vært litt av en prestasjon. :D Jeg er sikkert litt gammeldags og ønsker meg en ektemann når noe skal fikses på huset, måkes snø, eller det skal lages coiler... Men utover det så synes jeg mitt eget selskap er aldeles fortreffelig. :D

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert at jeg er noe mer positiv enn deg, sånn egentlig.. :D Jeg bare later som..

Hjerte... :hmm:??? Det ville vært litt av en prestasjon. :D Jeg er sikkert litt gammeldags og ønsker meg en ektemann når noe skal fikses på huset, måkes snø, eller det skal lages coiler... Men utover det så synes jeg mitt eget selskap er aldeles fortreffelig. :D

Jeg later sjelden som, unntatt når jeg er i rusen etter å ha bakt. :wee:

Ja, jeg har det i og for seg på samme måte. Skjønt, det hadde vært godt å ha noen og varmet tærne sine på på kalde vinterkvelder. Eller noen å laget mat til generelt.

Noen som har tips til hvordan jeg kan bli diktator i Norge før valget, forresten?

Kaken min er laget for å gi kvinner formene tilbake. Men så har jeg sansen for frodige kvinner også. :p

e: Når jeg tenker meg om, holder det vel i lange baner så lenge vedkommende kvinne kan hjelpe meg med kryssord, har lappen og vil støtte meg som diktator.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Du får færre krav for hver dag du... :D Snart er det vel nok at hun "har puls"...

Og, ja, det er ikke tiltalende å være for tynn, gjelder begge kjønn det. Da er det bedre med litt for mye.. Innenfor en viss grense. :) Men jeg tror at den som ender opp med deg, kan komme til å "trille" etter et par år.

Og hvordan bli diktator.... Er vel et statskupp som må til. Og en hær av en viss størrelse.. :) Det har funket mange ganger rundt omkring.. Men gidder du?? Det er vel spørsmålet. :D

Lenke til kommentar

Ha-ha, ja, en gang blir jeg vel desp nok til at det blir det eneste kravet, men jeg håper det aldri skjer.

Må da ha en viss intelligens også. Og ikke være skinn og bein eller veie 200 kg.

Kommer an på om hun mosjonerer eller ei, men det kan hende, ja. Jeg lager ikke mye sunn mat. :p

Hmm, så det hele bunner ut i om jeg orker, og om jeg har nok penger til å skaffe en hær av en viss størrelse.

Jeg må med andre ord få Olav Thon til å gi meg formuen sin når han dør, i stedet for å gi den til veldedighet …

Lenke til kommentar

Ha-ha, ja, en gang blir jeg vel desp nok til at det blir det eneste kravet, men jeg håper det aldri skjer.

Må da ha en viss intelligens også. Og ikke være skinn og bein eller veie 200 kg.

Kommer an på om hun mosjonerer eller ei, men det kan hende, ja. Jeg lager ikke mye sunn mat. :p

Hmm, så det hele bunner ut i om jeg orker, og om jeg har nok penger til å skaffe en hær av en viss størrelse.

Jeg må med andre ord få Olav Thon til å gi meg formuen sin når han dør, i stedet for å gi den til veldedighet …

Eller få alle i hæren til å følge deg på f.eks Twitter, så kan de støtte statskuppet ditt :)
Lenke til kommentar

Har da fått Anywape's Mini Davide. Det er en 'glassomizer' tank med coil i bunn, minner kanskje om Mini Protank, men mange sier at den er bedre. Har ikke testet mini protank selv, men denne her er myye bedre enn kanger eVod.

Anbefaler til alle som ikke vil drasse med seg en svær tank når de er ute =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...