Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

De jeg falt for er :

* Adam's Apple (Purity) - Synes det var litt lite smak på denne, var ingen problem å tilsette mer så jeg bestillte 50ml nå.

 

* Bah-In (Purity) - Utrolig frisk og god juice. 100ml på min vei :)

 

* Strawberry Lemonade (Purity) - Frisk og god juice. søt men langt unna så søt som andre jordbær juice jeg har prøvd. Bestillte 50ml

 

De som ikke falt helt i smak var :

* Angel's Kiss - smakte ananas, ikke peiling på hvorfor jeg kjøpte den for det er en ananas juice.

* Double D Watermelon (Purity) - for søt

* Georgia Peach Tobacco - for søt

 

Kjøpte også noen små flasker med Dragon's Fire (Purity) og Legend (Purity). Må ha en juice som ikke er frukt juice :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Oj. :huh: Godt du fikk satt den sammen igjen.. :) Har ikke opplevd at de har skrudd seg opp, men skruene mine har blitt så stygge.. Kjøpte med ekstra skruer, men de skal jeg jo ha om jeg mister en.. Er det noe jeg kan vaske de med?

Ellers så vet jeg godt hva jeg kommer til å gjøre om Reo'en plutselig ikke skulle virke.. Jeg kommer til å gå i rekordfart inn på denne tråden her, og rope "BLIIIIIIX!!!! Hva skal jeg gjøre!!!" :D:D

Har begynt "å ta deg for gitt"... :D Før var jeg flink til å lete og utforske selv.. Nå vet jeg at du allerede har gjort det, så jeg bare roper etter hjelp..

Haha :D

Ekspresscoiling og Expressvar :)

 

Skruene i mine RM2's ser fine ute fortsatt, kanskje du bruker noe skruespisende juice? :)

Lenke til kommentar

HHV kan endre karakter etter en god stund, så jeg ville ihvertfall satt Georiga Peachen bort en måned eller tre og prøvd igjen. Frukjuicene vil ikke endre seg mye.

 

Både DF og Legend blir bedre med alderen :)

 

Og jepp, HHV ruler. Når jeg fikk mine første flasker var det virkelig en opptur!

 

Damn.. Det var bra at frukt juice ikke endret seg mye. Kunne gått på en smell med tanke på at jeg har bestilt 50ml adam's apple med ekstra smak.

 

Mine HHV flasker var 50/50, jeg sleit med munntørrhet med PG heavy juice samt at troathit ikke er så veldig viktig for meg. Med 50/50 har jeg merket at munntørheten har blitt mye bedre.

 

Har 2 Halo juice, masse Mist juice og noen andre flasker fra paris som jeg har fått som står til stepping. Skal ikke kaste de enda, men frister lite å gå tilbake til de no som jeg har funnet noe jeg virkelig likte.

Lenke til kommentar

15% rabatt på Snake Oil, har noen prøvd denne? De selger kun i 30ml++ så er usikker på om jeg vil bestille uten å ha smakt det først, men den er visst veldig populær. Grants Vanilla Custard (elns) virker også veldig populær, men er utsolgt.

 

Vet noen Snake Oil lager veldig sterk lukt? Leier en leilighet og vil helst ha smaker som ikke blir sittende igjen etter at vi flytter ut.

Lenke til kommentar

15% rabatt på Snake Oil, har noen prøvd denne? De selger kun i 30ml++ så er usikker på om jeg vil bestille uten å ha smakt det først, men den er visst veldig populær. Grants Vanilla Custard (elns) virker også veldig populær, men er utsolgt.

 

Vet noen Snake Oil lager veldig sterk lukt? Leier en leilighet og vil helst ha smaker som ikke blir sittende igjen etter at vi flytter ut.

 

"Rop på Blix".. :D Jeg er sikker på at han har nevnt Snake oil.

Pink mule har Grants VC inne. :) Hvis du liker veldig søte dessert-type juicer, vil du like denne.

Lenke til kommentar

God aften, ja. :p

 

I går følte jeg meg i god form, i dag, ikke like mye.

Det går over før eller siden. :) Damp spearmint.

 

Du som holder på med spill... Jeg syns jeg så glimt av en Final-fantasy-tråd på forsiden her... Så jeg riktig?? Jeg elsket de spillene før. :)

Kan jo lete selv, men enklere å spørre deg. :)

Lenke til kommentar

Det går over før eller siden. :) Damp spearmint.

 

Du som holder på med spill... Jeg syns jeg så glimt av en Final-fantasy-tråd på forsiden her... Så jeg riktig?? Jeg elsket de spillene før. :)

Kan jo lete selv, men enklere å spørre deg. :)

 

Har vel vært flere FF-tråder, og det er sikkert en i forbindelse med det nyeste også. Vet jeg så en review av nyutgivelsen av FFVII her om dagen iaf.

Det spillet er så bra at jeg har det til PS1 uten engang å ha en eneste PlayStation. I tillegg har jeg det på Steam og i en egen versjon utenfor Steam.

 

Har dampet Spearmint i hele dag, uten at ting har blitt noe bedre, og har fått vite at jeg har fått enda en infeksjon, denne gangen i svettekjertlene i armhulene. Og på grunn av all antibiotikaen jeg har tatt for mine to andre infeksjoner / betennelser de siste to ukene, har jeg i tillegg fått sopp. ><

 

Så i morgen må jeg til legen igjen, for enda en blodprøve (var der fredag og lørdag for det samme), samt få utskrevet ny medisin, og en sykemelding, siden det ikke ser ut som om jeg kommer meg tilbake på jobb med det første. Fabuløst!

Lenke til kommentar

Stakkars. :hm: Jeg trodde bare du var litt forkjølet.. og at du syntes i overkant synd på deg selv.. men da har du jo virkelig grunn til å klage.. :)

FFVII ja... :) Det har jeg på loftet et sted. Har t.o.m 10'eren tror jeg. Må ta en tur på loftet og kikke. Men det har sikkert kommet veldig mye kule spill siden da.. Har hatt en lang pause, var lei, men nå savner jeg det litt.

Lenke til kommentar

Vel, jeg elsker å lage mat og å bake, så det burde ikke være så vanskelig.

Jeg lager visstnok en himmelsk tiramisù, som til og med får folk som er overbevist om at de ikke liker det til å ombestemme seg.

Tiramisu er såå godt. Har aldri prøvd meg på å lage det. Ikke baker jeg så veldig ofte heller.. Men nå fikk jeg lyst, når jeg så brownies'en din. :) Ser ut som du har en ganske lys bunn.. så godt ut.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...