Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Det gjorde susen ja. Surkler fortsatt når jeg drar men har ikke lekket noe mer :) Måtte gjøre det et par ganger, og det kom en del juice ut av driptippen. Hvordan kan dette plutselig skje da?

Hvis det surkler så har du ikke fått ut alt. :)

 

Det skjer ved plutselige temperaturforandringer, og for min del en gang i blant rett etter påfylling. Men ikke noe som plager meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Ja bøyd over skruene for å holde de på plass litt, har opplevd at en av de har skrudd seg opp og da ble det dårlig med guffe. Jeg skrudde hele Reoen fra hverandre før jeg oppdager at feilen lå i atty'n... :p

:ph34r:

 

Oj. :huh: Godt du fikk satt den sammen igjen.. :) Har ikke opplevd at de har skrudd seg opp, men skruene mine har blitt så stygge.. Kjøpte med ekstra skruer, men de skal jeg jo ha om jeg mister en.. Er det noe jeg kan vaske de med?

Ellers så vet jeg godt hva jeg kommer til å gjøre om Reo'en plutselig ikke skulle virke.. Jeg kommer til å gå i rekordfart inn på denne tråden her, og rope "BLIIIIIIX!!!! Hva skal jeg gjøre!!!" :D:D

Har begynt "å ta deg for gitt"... :D Før var jeg flink til å lete og utforske selv.. Nå vet jeg at du allerede har gjort det, så jeg bare roper etter hjelp..

Lenke til kommentar

Bruker du Kanthal 32? Den er for tynn og har litt for høy motstand til at dey egner seg til microcoil. Og hva vikler du coilen rundt?

Bruker den du linket meg til. Mener å tro at det er 30.

 

Min ligna ikke på det der overhode :( Satt å fyrte til det gløda så mye at den ene microcoilen gikk i stykker!

 

 

 

Kjøp deg noen varianter med tykkere kanthal, så går det sikkert bedre. Jeg slet også med for tynn tråd. Fikk det til..men var ikke helt fornøyd. Har også brukt vanlig coil og bomull på Reomiseren. Har funket kjempebra, får ingen rar smak som du beskriver.

Håper det ordner seg med Provarien din, så du får brukt de batteriene du hadde tenkt. :)

 

:thumbup: Gratulerer med hjemmeblandet juice. Jeg har noen til steeping jeg også. Med 2 og 3 smaker. Ikke søtet enda, de skal steepes først, så får justeringene komme etterpå. :)

 

 

Skjønner ikke hva det er med meg og disse raaare smakene! :p

 

Hjemmelagd juice er bra.. da blir det også litt billigere igjen å dampe :) Så kan man bruke mer på nye, pene duppeditter.. :D

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Skjønner ikke hva det er med meg og disse raaare smakene! :p

 

Hjemmelagd juice er bra.. da blir det også litt billigere igjen å dampe :) Så kan man bruke mer på nye, pene duppeditter.. :D

 

Ja det blir kanskje billigere...etterhvert. Jeg har bestilt så mye smaker at det føles ikke billig for øyeblikket. Og mye mer tror jeg det blir.. :) Men det er jo moro å eksprimentere med smaker. Se om det som funker i hodet mitt, også funker i praksis. :)

Lenke til kommentar

For dere rike folk er nok 98,- DKK billig, ja, men for meg …

 

nlC2g6f.png

 

Du har faktisk mer på konto enn det jeg har :p Men syns ikke 3-400kr for en god mod er så fryktelig dyrt. Men jeg må planlegge å spare ja.

 

Elsker min MVP, vil ha v2 pga ohm måler. Får jeg til å mekke coiler hadde det vært kjekt å ha. :)

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Du har faktisk mer på konto enn det jeg har :p Men syns ikke 3-400kr for en god mod er så fryktelig dyrt. Men jeg må planlegge å spare ja.

 

Elsker min MVP, vil ha v2 pga ohm måler. Får jeg til å mekke coiler hadde det vært kjekt å ha. :)

Det er latterlig billig. Bare batterikapasiteten på MVP er verd 300 kroner :)
Lenke til kommentar

aaah.. nå forstår jeg hva dere mener med å kose seg med damping. Fått sikkerlig elsk for Heathers Heavently Vapes:)

 

Lagt inn 3 nye ordre nå på 4 forskjellige 50ml flasker. Adam's Apple bedde jeg de om å tilsette litt mer smak og det var ingen problem. Da blir det jul i år også!

Har bare testa White Lie og den er blant mine faste Juicer :) Kanskje jeg skulle prøve noen andre derfra også? Hmmmm :D
Lenke til kommentar

aaah.. nå forstår jeg hva dere mener med å kose seg med damping. Fått sikkerlig elsk for Heathers Heavently Vapes:)

 

Lagt inn 3 nye ordre nå på 4 forskjellige 50ml flasker. Adam's Apple bedde jeg de om å tilsette litt mer smak og det var ingen problem. Da blir det jul i år også!

Tittet litt på den, shippes det fra UK eller USA ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...