Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Uuuuu.. da får jeg ikke sømløsheten jeg var ute etter Det må du nok tåle for 18650.... Var det ikke telescope twin du kjøpte da? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det må du nok tåle for 18650.... Var det ikke telescope twin du kjøpte da? Nope, to extension tubes. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tenkte jeg skulle bestille octopus mini men sliter litt å velge veker og sånt. Noen som kan linke meg scilica og kanthal som jeg kan bestille? Evt gi meg et lynkurs i hvordan man velger? Forskjeller med de forakjellige størrelsene ect. Tenker noe rundt 2.0 ohm. Jeg bruker veker og Khantal fra Pink Mule på min Octopus Mini. Har 2 mm Silica og 0.30 mm Khantal. Fås kjøpt her: http://pink-mule.com/mods/TILBEHOER-ACCESORIES-REBUILDABLE/WICK-KATOg her: http://pink-mule.com/mods/TILBEHOER-ACCESORIES-REBUILDABLE/KANTHAL-KAT Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Etter å ha prøvd 8-10 70-80 PG juices som enten har blitt gidd vekk eller står til stepping har jeg endelig funnet min smak. Adam's apple, strawberry lemonade og peach and pear fra Heathers HV. Alle er 50/50 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Etter å ha prøvd 8-10 70-80 PG juices som enten har blitt gidd vekk eller står til stepping har jeg endelig funnet min smak. Adam's apple, strawberry lemonade og peach and pear fra Heathers HV. Alle er 50/50 Så bra da Godt når man finner favorittene Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ny iTaste MVP med noen forbedringer er ute. Er fornøyd med min, men fristende å oppgradere http://pink-mule.com/MODS-REBUILDABLE-ATOMIZER-HYBRID-KAT/INNOKIN-MVP-ITASTE-V2-BOX-RUGGED-%20STEEL Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå har jeg sittet i ett par timer og prøvd microcoil og bomull.. og det funket veldig dårlig Fikk ikke omgangene nær nok hverandre, så endte opp med 2,8-2,9 ohm uansett hva jeg gjorde. Bajs Endte opp med at jeg bare prøvde vanlig coil med bomull, og det smakte bra! Til en rar smak kom inn i bildet igjen, akkurat det samme som skjedde med silica hele tiden. Jeg som har en nydelig Kayfuuun, dette MÅ jeg jo få til.. MEN! Min hjemmemiksa mango ble helt fantastisk god. Tør faktisk si bedre enn misteliquid sin ferdigblanda! Eneste som skulle til var 50/50 PG/VG! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå har jeg sittet i ett par timer og prøvd microcoil og bomull.. og det funket veldig dårlig Fikk ikke omgangene nær nok hverandre, så endte opp med 2,8-2,9 ohm uansett hva jeg gjorde. Bajs Endte opp med at jeg bare prøvde vanlig coil med bomull, og det smakte bra! Til en rar smak kom inn i bildet igjen, akkurat det samme som skjedde med silica hele tiden. Jeg som har en nydelig Kayfuuun, dette MÅ jeg jo få til.. MEN! Min hjemmemiksa mango ble helt fantastisk god. Tør faktisk si bedre enn misteliquid sin ferdigblanda! Eneste som skulle til var 50/50 PG/VG! Bruker du Kanthal 32? Den er for tynn og har litt for høy motstand til at dey egner seg til microcoil. Og hva vikler du coilen rundt? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 En god micro skal se sånn ut: Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Slik skal Reo'en min se ut om et par dager. Når jeg får tykkere kanthal. Har du bøyd tråden over skruene? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 En god micro skal se sånn ut: Er dette en Atty eller bare Reo'ns connection? Tykkere den khantalen der enn den jeg har ser jeg ja Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hmm. Nå har Kayfun'n min begynt å lekke juice ut av det lille luftehullet nederst. Har jo funka helt greit frem til nå. Skjønner ikke dette jeg, skulle jo være potte tett? Kan det være noe med o-ringen? Har ikke særlig lyst til å begynne å demontere den når det er masse juice i den Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå har jeg sittet i ett par timer og prøvd microcoil og bomull.. og det funket veldig dårlig Fikk ikke omgangene nær nok hverandre, så endte opp med 2,8-2,9 ohm uansett hva jeg gjorde. Bajs Endte opp med at jeg bare prøvde vanlig coil med bomull, og det smakte bra! Til en rar smak kom inn i bildet igjen, akkurat det samme som skjedde med silica hele tiden. Jeg som har en nydelig Kayfuuun, dette MÅ jeg jo få til.. MEN! Min hjemmemiksa mango ble helt fantastisk god. Tør faktisk si bedre enn misteliquid sin ferdigblanda! Eneste som skulle til var 50/50 PG/VG! Kjøp deg noen varianter med tykkere kanthal, så går det sikkert bedre. Jeg slet også med for tynn tråd. Fikk det til..men var ikke helt fornøyd. Har også brukt vanlig coil og bomull på Reomiseren. Har funket kjempebra, får ingen rar smak som du beskriver. Håper det ordner seg med Provarien din, så du får brukt de batteriene du hadde tenkt. Gratulerer med hjemmeblandet juice. Jeg har noen til steeping jeg også. Med 2 og 3 smaker. Ikke søtet enda, de skal steepes først, så får justeringene komme etterpå. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er Reomizer 2 på Reoen. Du har en liten oversvømmelse i Liten, hold den opp ned og blås gjennom luftehullet til det kommer juice fra drip tippen Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Satt akkurat og skrev til Balltus at det finnes sikkert en "fix", og at Blix helt sikkert vet hva som må gjøres. Så hadde du kommet meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fikk mail fra vaper.no. Er dette fakta? Har fått litt tullemailer fra de før. Kjære kunder. Det er kommet ny markedsføringsregler for e-sigaretter (personlige fordampere) i Norge. Disse medfører at vi må ta bort alle bilder av produkter fra vår butikk, slik at våre kunder må selv søke frem bilder på internett for å se hvordan produktene ser ut. Disse reglene trer i kraft om kort tid. Det blir også spesielt strenge regler for dampdråper med nikotin, slik at vi vil ikke lenger kunne opplyse våre kunder om de beste butikkene for slike produkter. Vi vil heller ikke ha lov til å dele ut nye kupongkoder, eller opplyse om kuponger og rabatter på en norsk nettside, selv om butikkene ligger i utlandet. Vi kan heller ikke hjelpe kundene våre å finne disse nettstedene på en norsk nettside. Lenker til varer med nikotininnhold, eller omtale av slike nettsteder vil bli ansett som at dette innholdet er en del av våre sider. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er Reomizer 2 på Reoen. Du har en liten oversvømmelse i Liten, hold den opp ned og blås gjennom luftehullet til det kommer juice fra drip tippen Oki det skal jeg prøve . Hadde demontert den og satt den på bordet mens jeg gikk tur med bikkja, nå er det masse juice på bordet. Skal tørke opp, sette den sammen og blåse. Merkelig at den oversvømmelsen bare oppstod, den var jo tett da jeg begynte å bruke den. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Satt akkurat og skrev til Balltus at det finnes sikkert en "fix", og at Blix helt sikkert vet hva som må gjøres. Så hadde du kommet meg i forkjøpet. Jepp, Blix hadde fix Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Etter å ha prøvd 8-10 70-80 PG juices som enten har blitt gidd vekk eller står til stepping har jeg endelig funnet min smak. Adam's apple, strawberry lemonade og peach and pear fra Heathers HV. Alle er 50/50 HHV lager fantastisk bra juice, ikke bare har de utrolig gode tobaksjuicer, fruktjuicene deres er også i toppklasse. Dette er fordi de lager alle smaksekstrakter selv. Ny iTaste MVP med noen forbedringer er ute. Er fornøyd med min, men fristende å oppgradere http://pink-mule.com/MODS-REBUILDABLE-ATOMIZER-HYBRID-KAT/INNOKIN-MVP-ITASTE-V2-BOX-RUGGED-%20STEEL iTaste VTR virker veldig mye mer lovende synes jeg Slik skal Reo'en min se ut om et par dager. Når jeg får tykkere kanthal. Har du bøyd tråden over skruene? Ja bøyd over skruene for å holde de på plass litt, har opplevd at en av de har skrudd seg opp og da ble det dårlig med guffe. Jeg skrudde hele Reoen fra hverandre før jeg oppdager at feilen lå i atty'n... Satt akkurat og skrev til Balltus at det finnes sikkert en "fix", og at Blix helt sikkert vet hva som må gjøres. Så hadde du kommet meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det gjorde susen ja. Surkler fortsatt når jeg drar men har ikke lekket noe mer Måtte gjøre det et par ganger, og det kom en del juice ut av driptippen. Hvordan kan dette plutselig skje da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå