Amund_Blix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det var noe annet ja... Ble jo riktig søt nå. Det der er ikke paps? Hva er det for noe? Det er en Super T ELA Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det er en Super T ELA Ikke hørt om den før. Fin var den iallefall. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nå har jeg skaffet meg noen "glass-o-misere". Fra Kanger: Protank-2 og mini-protank. Og i dag fikk jeg en mini-Davide. Alle bruker samme hoder. Så til dere som ønsker noe annet enn clearos med "hegeøre-veker" og plast-tank, velg disse her i stedet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvordan er Davide mini og kanger protank 2 sammenlignet med iclear 16 og 30? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvordan er Davide mini og kanger protank 2 sammenlignet med iclear 16 og 30? Haaaaar du prøvd cartomizers? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dagens midtsidepike: Like vakker som Bromhilda he he 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvordan er Davide mini og kanger protank 2 sammenlignet med iclear 16 og 30? Har ikke i-clear 30, men jeg har noen i-clear 16. Jeg har aldri likt dem noe særlig. Vision vivi-nova-mini likte jeg mye bedre. Fordeler med protank og davide er at de har "hodet i bunnen". Man slipper å tippe og snurre for å få juice til coilen. Så er de i glass, og blir ikke cracket av div juicer. Så damper de foreløbig veldig bra. Dette er jo en slags clearomisere. Med ferdige utbyttbare hoder. Carto i tank er bedre. (som Buffy prøver å si over her) Du skal sikkert prøve deg på det ganske snart også. Så over på rba-tanker.. Men jeg anbefaler disse glass-o-miserene til de som vil ha en clearo med utbyttbart hode. Man skal jo ha litt av alle slag.. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Eeeeeelsker min Provari.. jevn damp all around. Herlig!Provarien har en kvalitetsfølelse som er i en helt annen liga enn zmax'en eller vamoen. Veldig fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Eeeeeelsker min Provari.. jevn damp all around. Herlig! Provarien har en kvalitetsfølelse som er i en helt annen liga enn zmax'en eller vamoen. Veldig fornøyd med kjøpet Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvor kjøpte du den? Provape.com. Var med på felleskjøp av Provari på facebooksiden til norsk dampeselskap. En person der har registrert seg som forhandler, så med mange nok ombord får hun forhandlerpris for dem Så jeg fikk min for under 1000-lappen, så betalte jeg litt ekstra for grønn LEDlys og extension cap , selv om extensioncappen virker helt unødvendig nå (kun prøvd i 18350 mode, perfekt). Så delte vi på toll og frakt mellom alle som bestilte. Betalte vel ca 1350 for alt det. De bestiller sammen med noen få måneders mellomrom så vidt jeg har forstått det.. så er ikke mange ukene før de setter i gang med en ny runde, hvis jeg husker rett. Så bestilte jeg en pyntering for ca 100 kr, og to extension tubes (kom i 2pack, hendig) så jeg kan ha den i 18500 og 18650 mode også i samme farge som selve provarien (satin silver) til 200 kr for tubene. Bestilte dem fra Gr-modders.com. (kjøpte pyntering og tubes i to forskjellige omganger, så jeg ikke skulle få problemer med tollen) Er bare å slenge seg på Provari-toget når det kommer, dette anbefaler jeg på det aller varmeste Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tror zmaxen ga ut mer volt også enn det der sto på displayet.På zmaxen satt jeg på ca 3,8 volt med cartomizers, og hvis jeg gikk opp til 4 volt så gikk jeg fort ned igjen.Nå damper jeg på behagelig 4 volt på provarien. Er kanskje derfor jeg ikke har klart å sammenligne zmaxen sine volt med ett egobatteri også?Jaja, herlig anyways! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Provape.com. Var med på felleskjøp av Provari på facebooksiden til norsk dampeselskap. En person der har registrert seg som forhandler, så med mange nok ombord får hun forhandlerpris for dem Så jeg fikk min for under 1000-lappen, så betalte jeg litt ekstra for grønn LEDlys og extension cap , selv om extensioncappen virker helt unødvendig nå (kun prøvd i 18350 mode, perfekt). Så delte vi på toll og frakt mellom alle som bestilte. Betalte vel ca 1350 for alt det. De bestiller sammen med noen få måneders mellomrom så vidt jeg har forstått det.. så er ikke mange ukene før de setter i gang med en ny runde, hvis jeg husker rett. Så bestilte jeg en pyntering for ca 100 kr, og to extension tubes (kom i 2pack, hendig) så jeg kan ha den i 18500 og 18650 mode også i samme farge som selve provarien (satin silver) til 200 kr for tubene. Bestilte dem fra Gr-modders.com. (kjøpte pyntering og tubes i to forskjellige omganger, så jeg ikke skulle få problemer med tollen) Er bare å slenge seg på Provari-toget når det kommer, dette anbefaler jeg på det aller varmeste Oki, dette skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Haaaaar du prøvd cartomizers? Nei, litt for "skummelt" enda det Føles liksom tryggere og enklere det jeg kan med. Er ikke så lenge siden jeg la fra meg røyken og startet å dampe Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nei, litt for "skummelt" enda det Føles liksom tryggere og enklere det jeg kan med. Er ikke så lenge siden jeg la fra meg røyken og startet å dampe Bare det er herlig! Nysgjerrigheten over andre ting og tang kommer nok senere.. Cartomizers er også veldig billige å prøve, de kan brukes som de er! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tenkte jeg skulle bestille octopus mini men sliter litt å velge veker og sånt. Noen som kan linke meg scilica og kanthal som jeg kan bestille? Evt gi meg et lynkurs i hvordan man velger? Forskjeller med de forakjellige størrelsene ect. Tenker noe rundt 2.0 ohm. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vært en lang kveld med folk som har blitt dårlige and so on, så her kommer litt bitching!INGEN av batteriene mine vil gå i provarien i 18650 mode Passelig deprimerende! Både vanlige røde AW batterier med nipple top, og disse her:http://www.fasttech.com/products/0/10001980/1233700-panasonic-ncr18650pd-18650-36v-2900mah-rechargeablMed den røde så får jeg ikke skrudd igjen endcappen.. prøvd begge end caps, og med ext endcappen så blir det altfor mye rom igjen i provarien. Enten så gjør jeg noe feil, er ekstremt uheldig eller så er ext tubene jeg har kjøpt i feil lengde? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ikke hørt om den før. Fin var den iallefall. Er nok den eneste i landet så langt, og rundt 200 stk av den i verden over, så ikke så rart den er ukjent for deg. Vært en lang kveld med folk som har blitt dårlige and so on, så her kommer litt bitching! INGEN av batteriene mine vil gå i provarien i 18650 mode Passelig deprimerende! Både vanlige røde AW batterier med nipple top, og disse her: http://www.fasttech.com/products/0/10001980/1233700-panasonic-ncr18650pd-18650-36v-2900mah-rechargeabl Med den røde så får jeg ikke skrudd igjen endcappen.. prøvd begge end caps, og med ext endcappen så blir det altfor mye rom igjen i provarien. Enten så gjør jeg noe feil, er ekstremt uheldig eller så er ext tubene jeg har kjøpt i feil lengde? Dette er merkelig da Provape selv anbefaler AW IMR til Provari. Så da ville jeg mistenkt extension-greiene du kjøpte ja. Merkelig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er nok den eneste i landet så langt, og rundt 200 stk av den i verden over, så ikke så rart den er ukjent for deg. Dette er merkelig da Provape selv anbefaler AW IMR til Provari. Så da ville jeg mistenkt extension-greiene du kjøpte ja. Merkelig. Etter litt googling så ser det ut som om Provari mini ikke skal ha mulighet for å ta 18650 batterier.. Jeg gråter penger her Prøver på den telescope-twin greia senere en gang. Fanden! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Etter litt googling så ser det ut som om Provari mini ikke skal ha mulighet for å ta 18650 batterier.. Jeg gråter penger her Prøver på den telescope-twin greia senere en gang. Fanden! Det stemmer ikke da, telescop-twin er jo laget spesielt for minien, og for at den skal kunne ta 18490 og 16650. http://www.vapebar.com.au/twins-telescopic-provari-extension/ Provari selv selger en cap, men den er for 18490. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det stemmer ikke da, telescop-twin er jo laget spesielt for minien, og for at den skal kunne ta 18490 og 16650. http://www.vapebar.com.au/twins-telescopic-provari-extension/ Provari selv selger en cap, men den er for 18490. Uuuuu.. da får jeg ikke sømløsheten jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå