Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er Davide mini og kanger protank 2 sammenlignet med iclear 16 og 30?

 

Har ikke i-clear 30, men jeg har noen i-clear 16. Jeg har aldri likt dem noe særlig. Vision vivi-nova-mini likte jeg mye bedre.

Fordeler med protank og davide er at de har "hodet i bunnen". Man slipper å tippe og snurre for å få juice til coilen. Så er de i glass, og blir ikke cracket av div juicer. Så damper de foreløbig veldig bra. :)

 

Dette er jo en slags clearomisere. Med ferdige utbyttbare hoder. Carto i tank er bedre. (som Buffy prøver å si over her) :) Du skal sikkert prøve deg på det ganske snart også. Så over på rba-tanker.. :D

Men jeg anbefaler disse glass-o-miserene til de som vil ha en clearo med utbyttbart hode.

Man skal jo ha litt av alle slag.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du den?

Provape.com.

 

Var med på felleskjøp av Provari på facebooksiden til norsk dampeselskap. En person der har registrert seg som forhandler, så med mange nok ombord får hun forhandlerpris for dem :) Så jeg fikk min for under 1000-lappen, så betalte jeg litt ekstra for grønn LEDlys og extension cap , selv om extensioncappen virker helt unødvendig nå (kun prøvd i 18350 mode, perfekt). Så delte vi på toll og frakt mellom alle som bestilte. Betalte vel ca 1350 for alt det. De bestiller sammen med noen få måneders mellomrom så vidt jeg har forstått det.. så er ikke mange ukene før de setter i gang med en ny runde, hvis jeg husker rett.

 

Så bestilte jeg en pyntering for ca 100 kr, og to extension tubes (kom i 2pack, hendig) så jeg kan ha den i 18500 og 18650 mode også i samme farge som selve provarien (satin silver) til 200 kr for tubene. Bestilte dem fra Gr-modders.com. (kjøpte pyntering og tubes i to forskjellige omganger, så jeg ikke skulle få problemer med tollen)

 

Er bare å slenge seg på Provari-toget når det kommer, dette anbefaler jeg på det aller varmeste :D

Lenke til kommentar

Provape.com.

Var med på felleskjøp av Provari på facebooksiden til norsk dampeselskap. En person der har registrert seg som forhandler, så med mange nok ombord får hun forhandlerpris for dem :) Så jeg fikk min for under 1000-lappen, så betalte jeg litt ekstra for grønn LEDlys og extension cap , selv om extensioncappen virker helt unødvendig nå (kun prøvd i 18350 mode, perfekt). Så delte vi på toll og frakt mellom alle som bestilte. Betalte vel ca 1350 for alt det. De bestiller sammen med noen få måneders mellomrom så vidt jeg har forstått det.. så er ikke mange ukene før de setter i gang med en ny runde, hvis jeg husker rett.

Så bestilte jeg en pyntering for ca 100 kr, og to extension tubes (kom i 2pack, hendig) så jeg kan ha den i 18500 og 18650 mode også i samme farge som selve provarien (satin silver) til 200 kr for tubene. Bestilte dem fra Gr-modders.com. (kjøpte pyntering og tubes i to forskjellige omganger, så jeg ikke skulle få problemer med tollen)

Er bare å slenge seg på Provari-toget når det kommer, dette anbefaler jeg på det aller varmeste :D

Oki, dette skal jeg sjekke ut :)
Lenke til kommentar

Vært en lang kveld med folk som har blitt dårlige and so on, så her kommer litt bitching!

INGEN av batteriene mine vil gå i provarien i 18650 mode :( Passelig deprimerende! Både vanlige røde AW batterier med nipple top, og disse her:
http://www.fasttech.com/products/0/10001980/1233700-panasonic-ncr18650pd-18650-36v-2900mah-rechargeabl

Med den røde så får jeg ikke skrudd igjen endcappen.. prøvd begge end caps, og med ext endcappen så blir det altfor mye rom igjen i provarien. Enten så gjør jeg noe feil, er ekstremt uheldig eller så er ext tubene jeg har kjøpt i feil lengde? :(

Lenke til kommentar

Ikke hørt om den før. :) Fin var den iallefall.

Er nok den eneste i landet så langt, og rundt 200 stk av den i verden over, så ikke så rart den er ukjent for deg. :)

 

Vært en lang kveld med folk som har blitt dårlige and so on, så her kommer litt bitching!

 

INGEN av batteriene mine vil gå i provarien i 18650 mode :( Passelig deprimerende! Både vanlige røde AW batterier med nipple top, og disse her:

http://www.fasttech.com/products/0/10001980/1233700-panasonic-ncr18650pd-18650-36v-2900mah-rechargeabl

 

Med den røde så får jeg ikke skrudd igjen endcappen.. prøvd begge end caps, og med ext endcappen så blir det altfor mye rom igjen i provarien. Enten så gjør jeg noe feil, er ekstremt uheldig eller så er ext tubene jeg har kjøpt i feil lengde? :(

Dette er merkelig da Provape selv anbefaler AW IMR til Provari. Så da ville jeg mistenkt extension-greiene du kjøpte ja. Merkelig.

Lenke til kommentar

Er nok den eneste i landet så langt, og rundt 200 stk av den i verden over, så ikke så rart den er ukjent for deg. :)

 

Dette er merkelig da Provape selv anbefaler AW IMR til Provari. Så da ville jeg mistenkt extension-greiene du kjøpte ja. Merkelig.

Etter litt googling så ser det ut som om Provari mini ikke skal ha mulighet for å ta 18650 batterier.. Jeg gråter penger her :(

 

Prøver på den telescope-twin greia senere en gang. Fanden!

Lenke til kommentar

Etter litt googling så ser det ut som om Provari mini ikke skal ha mulighet for å ta 18650 batterier.. Jeg gråter penger her :(

 

Prøver på den telescope-twin greia senere en gang. Fanden!

Det stemmer ikke da, telescop-twin er jo laget spesielt for minien, og for at den skal kunne ta 18490 og 16650.

 

http://www.vapebar.com.au/twins-telescopic-provari-extension/

 

 

Provari selv selger en cap, men den er for 18490.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...