balltuss Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Finnes det damp med smertestillende og febernedsettende effekt? Tablettene mine fungerer ikke. Ikke noe vanndamp kan gjøre mot dette nei, men om man vil bruke noe som ryker og er smertestillende i tillegg, er jo Marihuana benyttet som legemiddel over store deler av USA og Europa. Men dette er jo ulovlig i Norge, på lik linje med e-juice med nikotin Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fått pyntering til provari og extension tubes! Nåååå mangler jeg bare selve provarien! Såååååååååå spent!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Huff da.. Stakkars deg. Hvis du tror veldig sterkt på at en juice med banansmak vil gjøre deg bedre... så kan det jo hende du får placebo-effekten. Jepp, er rimelig sikker på at banan vil hjelpe. Og blir du også sikker.. time for miracles... Men jeg har ikke noe juice med banansmak lenger, siden hver eneste en av dem, kverka plastclearoene mine. Ikke noe vanndamp kan gjøre mot dette nei, men om man vil bruke noe som ryker og er smertestillende i tillegg, er jo Marihuana benyttet som legemiddel over store deler av USA og Europa. Men dette er jo ulovlig i Norge, på lik linje med e-juice med nikotin Jeg vet, men jeg røyka opp min siste bit med grønt for 2 år siden, og har ikke kontakter som kan fikse sånt i denne delen av landet lenger. Må nærmere hjemlige trakter, som Stavanger, for å finne igjen kontakter. I verste fall Bergen. Samt at erfaringa mi med marijuana er at det ikke kurerer huepine. Kvalme og fyllesyke, helt klart, men aldri huepine. Og jeg har røyka nok for å teste. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Snickers (Flavor West)15% smak, 18mg, 20vg: Elendig som snickers. Smakte mer sjokolademelk laget på vann. Rykker stadig bak i køen...... Honey (28vapeslater) 4% smak, 18mg, 20vg: Ikke min type smak nei. Ikke fælt, men langt ifra noe favoritt. Holdt på å drepe meg på igo-L. Reiv så mye i halsen at kjerringa bare satt og lo av meg. At jeg har 20 års erfaring med rød prince hjalp lite der. Rykker stadig bak i køen, men ikke helt bak der snickersen hører hjemme. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Men jeg har ikke noe juice med banansmak lenger, siden hver eneste en av dem, kverka plastclearoene mine. Det var skrivefeil... Jeg mente spearmint.. Den har en healende effekt. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fått pyntering til provari og extension tubes! Nåååå mangler jeg bare selve provarien! Såååååååååå spent!!! Sett pynteringen på deg selv så lenge.. Kan tenke meg at du er spent ja.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Snickers (Flavor West)15% smak, 18mg, 20vg: Elendig som snickers. Smakte mer sjokolademelk laget på vann. Rykker stadig bak i køen...... Honey (28vapeslater) 4% smak, 18mg, 20vg: Ikke min type smak nei. Ikke fælt, men langt ifra noe favoritt. Holdt på å drepe meg på igo-L. Reiv så mye i halsen at kjerringa bare satt og lo av meg. At jeg har 20 års erfaring med rød prince hjalp lite der. Rykker stadig bak i køen, men ikke helt bak der snickersen hører hjemme. Greit å vite. Jeg var nok litt skeptisk til Snickers.. Den egner seg vel best i spiselig form. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Sett pynteringen på deg selv så lenge.. Kan tenke meg at du er spent ja.. Den funket faktisk fin som ring på fingeren også Den er i oslo.. venter bare på at den blir levert til post-i-butikk Veeeeeldig nervepirrende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det var skrivefeil... Jeg mente spearmint.. Den har en healende effekt. Det er jeg sikker på. Lov å håpe, kjære deg. Lov å håpe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Provari i hus! Herlig, herlig, herlig Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Gratulerer Buffy. Er bittelitt misunnelig.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Gratulerer Buffy. Er bittelitt misunnelig.. Forstår deg godt! Herlig liten ting! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Provari i hus! Herlig, herlig, herlig Grattis ProVari er en eksklusiv mod og meget fin. Litt misunnelig her også he he Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dagens midtsidepike: Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 baaah... Atomizer short for andre gang på en dag. Skal aldri mer kjøpe iClear 30 med farga tank. Er tydelig ikke ekte iClear og kan ikke tro at en Atomizer skal ta kvelden etter 30-50 puffs?! Hvordan skal jeg få juicen fra tanken uten å rote for mye? Er 50/50 juice så den er noe tykk. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg har lyst til å kjøpe dette til min mor kan noen gi meg tips på et enkelt start setup kit? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dagens midtsidepike: Det var en maskulin midtsidepike... "High maintenance" og maskulin .. Skal vel coiles til en stadighet. Er dette en Kaifun? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg har lyst til å kjøpe dette til min mor kan noen gi meg tips på et enkelt start setup kit? Du kan jo kikke på startsettene hos damping.no http://www.damping.no/collections/startsett Så må du kjøpe e-juice med nikotin fra EU-land. F.eks her http://www.ecigwizard.com/e-liquid/ 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Det var en maskulin midtsidepike... "High maintenance" og maskulin .. Skal vel coiles til en stadighet. Er dette en Kaifun? Hehe, ja kanskje en øst-tysk midtsidepike fra 70-tallet. Men ikke high maintenance Kayfun Lite det der ja. Her er hun med mer diskrèt hodepryd: Endret 31. august 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Her er hun med mer diskrèt hodepryd: Det var noe annet ja... Ble jo riktig søt nå. Det der er ikke paps? Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå