Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det håper jeg da virkelig. Jeg er så lite praktisk anlagt at halvparten er nok.

Satser på å finne ei som kan å mekke, leke rørlegger og har gått elektro, så kan jeg ta meg av mykere ting som å stoppe strømper, lage mat og oppdra barn. :p

Haha.. Dette kan være litt vanskelig å finne.. Men om du finner det, så trenger du aldri å omcoile dine egne rba.. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes sikkert mange slike, men de fleste er nok lesbiske så ja, det kan bli vanskelig å finne :D

De er det. Eller hadde 3 barn før de fylte 18.

Haha.. Dette kan være litt vanskelig å finne.. Men om du finner det, så trenger du aldri å omcoile dine egne rba.. :D

Tell me about it. Jeg har lett i 12 år.
Lenke til kommentar

Tror nok jeg hadde blitt oppdaget lenge før. ;) Skal jo prøvekjøres osv.

Tidlig og tidlig. Ja, jo. Jeg har aktivt gått inn for å få meg "årntlig kjær'ste" siden jeg var 5 år, så å lete etter et fremtidig koneemne for 12 år siden er ikke så ille, synes jeg. Da var jeg jo tross alt 15. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bestilt litt tykkere kanthal. 29 awg og 26 awg. Så får jeg se om det blir en litt bedre microcoil. Tok med 2 mm ecowool også. Det har jeg ikke prøvd enda. :)

29 og 26 awg sier meg ingenting he he. Alt jeg vet er at min Khantal heter Khantal30 og er fra Pink Mule :)
Lenke til kommentar

Da har jeg hentet 2 stk Kanger protank og en IGO-L som ifølge Fasttech kostet 3,66 usd. Skjønner ikke hvorfor de tuller slik når jeg uansett var under grensen.

Er bare noe mange utenlandske nettsted gjør fordi de kjenner norske særregler på toll etc :) når jeg bestiller fast fra Mario i Spania f.eks - 2 flasker Halo hver gang, blir det ca 350 kr inkludert porto, men hver gang er verdien 5 euro :) Han skifter mellom USB adaptere, ladere, minnepenner etc i beskrivelsen :D
Lenke til kommentar

Finnes det damp med smertestillende og febernedsettende effekt? Tablettene mine fungerer ikke. :p

Huff da.. Stakkars deg. :huh:

Hvis du tror veldig sterkt på at en juice med banansmak vil gjøre deg bedre... så kan det jo hende du får placebo-effekten. :) Jepp, er rimelig sikker på at banan vil hjelpe. Og blir du også sikker.. time for miracles... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...