Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Smart. Kan ikke si jeg syns denne coilingen er så veldig morsom... Eller.. man kan skaffe seg en ektemann.. Men det er kanskje ikke så aktuelt i ditt tilfelle.. Får finne meg ei handykone. Haha. Om du tar steget skal du få 10 coiler gratis Woop! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Får finne meg ei handykone. Ja.. Det finnes kanskje noen sånne.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja, det håper jeg da virkelig. Jeg er så lite praktisk anlagt at halvparten er nok. Satser på å finne ei som kan å mekke, leke rørlegger og har gått elektro, så kan jeg ta meg av mykere ting som å stoppe strømper, lage mat og oppdra barn. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja, det håper jeg da virkelig. Jeg er så lite praktisk anlagt at halvparten er nok. Satser på å finne ei som kan å mekke, leke rørlegger og har gått elektro, så kan jeg ta meg av mykere ting som å stoppe strømper, lage mat og oppdra barn. Haha.. Dette kan være litt vanskelig å finne.. Men om du finner det, så trenger du aldri å omcoile dine egne rba.. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det hjalp. Tusen takk. Nå funker den mye bedre. Og i tillegg har jeg drippet Maha-ras på den. Smaker fantastisk. Jepp, gjorde det riktig nå. Bravo, toppen Gratulerer med god innsats Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Haha.. Dette kan være litt vanskelig å finne.. Men om du finner det, så trenger du aldri å omcoile dine egne rba.. Finnes sikkert mange slike, men de fleste er nok lesbiske så ja, det kan bli vanskelig å finne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Finnes sikkert mange slike, men de fleste er nok lesbiske så ja, det kan bli vanskelig å finne De er det. Eller hadde 3 barn før de fylte 18. Haha.. Dette kan være litt vanskelig å finne.. Men om du finner det, så trenger du aldri å omcoile dine egne rba.. Tell me about it. Jeg har lett i 12 år. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Finnes sikkert mange slike, men de fleste er nok lesbiske så ja, det kan bli vanskelig å finne Datasmurf i den blomstrete kjolen kunne jo hatt en sjans.... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Datasmurf i den blomstrete kjolen kunne jo hatt en sjans.... Ha ha ja du sier noe der Ny definisjon på luremus? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tell me about it. Jeg har lett i 12 år. Du begynte å lete tidlig... Ha ha ja du sier noe der Ny definisjon på luremus? Ja, han ville nok blitt oppdaget på bryllupsnatten.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tror nok jeg hadde blitt oppdaget lenge før. Skal jo prøvekjøres osv. Tidlig og tidlig. Ja, jo. Jeg har aktivt gått inn for å få meg "årntlig kjær'ste" siden jeg var 5 år, så å lete etter et fremtidig koneemne for 12 år siden er ikke så ille, synes jeg. Da var jeg jo tross alt 15. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Da har jeg fått bestilt litt tykkere kanthal. 29 awg og 26 awg. Så får jeg se om det blir en litt bedre microcoil. Tok med 2 mm ecowool også. Det har jeg ikke prøvd enda. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Da har jeg fått bestilt litt tykkere kanthal. 29 awg og 26 awg. Så får jeg se om det blir en litt bedre microcoil. Tok med 2 mm ecowool også. Det har jeg ikke prøvd enda. 29 og 26 awg sier meg ingenting he he. Alt jeg vet er at min Khantal heter Khantal30 og er fra Pink Mule Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 29 og 26 awg sier meg ingenting he he. Alt jeg vet er at min Khantal heter Khantal30 og er fra Pink Mule 29 er littegranne tykkere enn 30, mens 26 er mye tykkere. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 29 er littegranne tykkere enn 30, mens 26 er mye tykkere. Oki Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Da har jeg hentet 2 stk Kanger protank og en IGO-L som ifølge Fasttech kostet 3,66 usd. Skjønner ikke hvorfor de tuller slik når jeg uansett var under grensen. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Da har jeg hentet 2 stk Kanger protank og en IGO-L som ifølge Fasttech kostet 3,66 usd. Skjønner ikke hvorfor de tuller slik når jeg uansett var under grensen. Er bare noe mange utenlandske nettsted gjør fordi de kjenner norske særregler på toll etc når jeg bestiller fast fra Mario i Spania f.eks - 2 flasker Halo hver gang, blir det ca 350 kr inkludert porto, men hver gang er verdien 5 euro Han skifter mellom USB adaptere, ladere, minnepenner etc i beskrivelsen Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fikk vapemail i dag. Kanger protank-2 med lilla glass. Den var kjempefin. Finere i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Finnes det damp med smertestillende og febernedsettende effekt? Tablettene mine fungerer ikke. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Finnes det damp med smertestillende og febernedsettende effekt? Tablettene mine fungerer ikke. Huff da.. Stakkars deg. Hvis du tror veldig sterkt på at en juice med banansmak vil gjøre deg bedre... så kan det jo hende du får placebo-effekten. Jepp, er rimelig sikker på at banan vil hjelpe. Og blir du også sikker.. time for miracles... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå