Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg burde ha gått for en større RDA enn Octopus Mini, skruene er så små at jeg nesten får fnatt. Men var jo ikke så dyr,da.

 

Bruker dere andre nåler når dere surrer trådene rundt silica'en? Syns det er veldig vanskelig å få de innerste snurrene stram.

 

Denne er billig å bra

 

http://www.fasttech.com/products/0/10005100/1400500-igo-l-rebuildable-stainless-steel-dripping

 

Fikk Grants Vanilla Custard idag å den lukta fantastisk! Skal la den stå ei uke til (hvis jeg klarer å vente).

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg allerede "skadet" fingeren min før jeg har fått begynt... Den blør.. :hm: Jeg fant en video, og han sa at han snurrer rundt en "drill-bit" som han viste frem. Jeg gikk til verktøyskuffen for å lete, men fant ingen drill-bit som var tynn nok.. Så skadet jeg fingeren på noe i skuffen... Men jeg gir ikke opp.. Hva bruker du å surre rundt? Og hvor tykt er det ca?

Uffda. Stakkars deg :)Damping er en hobby med risiko he he :D Jeg fant en drill-bit på 2 mm jeg surra rundt.
Lenke til kommentar

Vel, jeg fant en mini-skrutrekker på 1,4 mm. Og fulgte videoen... Jeg fikk ikke snurrene til å sitte helt tett sammen, men den funker da... Ble på 2 ohm, bra det er octopusen og ikke reomiseren.

Forstår ikke hvordan man får coilen så tett presset sammen. Tror jeg må ha en tykkere kanthal. :)

Vel, konklusjonen er "medium/lite fornøyd".. Skulle gitt hva som helst for å kunne "tilkalle Blix" når jeg satt der med skadet finger, og prøvde å få coilen sammen.... :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg fant en mini-skrutrekker på 1,4 mm. Og fulgte videoen... Jeg fikk ikke snurrene til å sitte helt tett sammen, men den funker da... Ble på 2 ohm, bra det er octopusen og ikke reomiseren.

Forstår ikke hvordan man får coilen så tett presset sammen. Tror jeg må ha en tykkere kanthal. :)

Vel, konklusjonen er "medium/lite fornøyd".. Skulle gitt hva som helst for å kunne "tilkalle Blix" når jeg satt der med skadet finger, og prøvde å få coilen sammen.... :D

Cheer Up :) Du har fått det til. Jeg ble inspirert igjen av disse postene og laga en ny Coil til IGO til bruk på Lyssverdet. Den ble på 2.0 ohm, men var ute etter høyere motstand på denne :) For første gang føler jeg at jeg trenger mer enn en Mech Mod :D
Lenke til kommentar

- I Norge i dag skal vi møte Coil-millionæren Amund Blix :D

 

:w00t::grin2:

Vel, jeg fant en mini-skrutrekker på 1,4 mm. Og fulgte videoen... Jeg fikk ikke snurrene til å sitte helt tett sammen, men den funker da... Ble på 2 ohm, bra det er octopusen og ikke reomiseren.

Forstår ikke hvordan man får coilen så tett presset sammen. Tror jeg må ha en tykkere kanthal. :)

Vel, konklusjonen er "medium/lite fornøyd".. Skulle gitt hva som helst for å kunne "tilkalle Blix" når jeg satt der med skadet finger, og prøvde å få coilen sammen.... :D

Når coilen er montert på atty'n, fyrer du så coilen gløder, så tar du kjapt en tang eller pinsett og klemmer og holder coilen sammen, gjenta dette en 3-4 ganger, da får du den kompakt :)

Lenke til kommentar

attachicon.gif20130829_214210.jpg

 

Så ikke så altfor ille ut. Syns driptippen redda litt når cartoen er litt for stor. :)

 

Looking good! Ser at du fikk hullet sånn ''helt ned, og litt under'', har alltid ett par hull som er sånn selv, liker å få med meg aaaall godjuicen!

 

Hvis du finner ut av at cartos er noe du liker godt så inviseter i en glasstank fra IBtanked etterhvert. Gooood kvalitet, og veldig mange vakre alternativer man kan velge imellom.. :)

Lenke til kommentar

Looking good! Ser at du fikk hullet sånn ''helt ned, og litt under'', har alltid ett par hull som er sånn selv, liker å få med meg aaaall godjuicen!

 

Hvis du finner ut av at cartos er noe du liker godt så inviseter i en glasstank fra IBtanked etterhvert. Gooood kvalitet, og veldig mange vakre alternativer man kan velge imellom.. :)

 

Bruker bare cartos. Alle mine iclear16 har gått i søppla :p Skal kjøpe noen gode glasstanker etterhvert. Må bare bestemme hva, og ha penger først :)

Lenke til kommentar

Uten, ellers ville det gått svært dårlig... :)

 

Det hjalp. :) Tusen takk. Nå funker den mye bedre. Og i tillegg har jeg drippet Maha-ras på den. Smaker fantastisk. :)

Husk å ikke trykke på knappen mens du tar tanga eller pinsetten borti coilen. Fyr så den gløder, slipp knappen og stram til med utvalgt verktøy :)

 

Jepp, gjorde det riktig nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...