BuffyAnneSummers Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) De selger butte nåler på de fleste sider med DIY greier, men jeg foretrekker falskene som har en bunt nål som tup istedet, ser mye mindre skumlere ut når du er ute blant folk og må fylle på.. Endret 29. oktober 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ha-ha, ser den. Lurer på om jeg kan snike til meg noen fra mutter, hu er lege. Har nasket sprøyter fra legesenteret hu jobber på siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Etter min mening er sprøyte i de aller fleste tilfeller unødvendig. Har sett noen få deler som mer eller mindre krever det, men de tilhører en ganske smal gruppe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vel, jeg har parkinson light, men skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Etter min tankegang ville nåler og parkinson bety mer trøbbel enn "vanlig" metode EDIT: Sprit whipes derimot.. kjekt å ha Endret 29. oktober 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ha-ha, kanskje det, men jeg skjelver akkurat nok på hendene til at jeg alltid søler når jeg skal fylle på lommelerka, så ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde det forresten vært en idé å ha en liste over alle (godkjente) butikker i OP eller noe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har tenkt på det samme Kanskje legge inn forskjellige butikker, litt lover og regler og sånt for EU/USA, røykeloven osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke sant? Fant en e-sigg-tråd på SA også, hvor jeg fant noen sjapper som ble anbefalt, den første jeg snubla innom, Mist E Liquid, har salg, så jeg kjøpte noen 5ml med juice der også, sånn for å teste litt. Faen, jeg er grepet allerede, og jeg har ikke engang prøvd å vape. Curse you, junkie nature! Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Etter min mening er sprøyte i de aller fleste tilfeller unødvendig. Har sett noen få deler som mer eller mindre krever det, men de tilhører en ganske smal gruppe. Ntja.. Å fylle en DCT helt full f.eks, er hvertfall mye enklere med sprøyte enn med flasketut - evt kjøper man bare en needletip man kan flytte fra flaske til flaske. Ellers koster sprøyte inkl butte tupper ca 16kr på apoteket. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger, men trenger en anbefaling på nettbutikk som selger gode e-juices med greie priser og leveringstider. Begynner å bli lei de smakene jeg har. Legg gjerne med anbefaling på spesifikk smak også! Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Vanskelig å feile med Vermillion River's smaker. Finner du bl.a. hos ecigwizard som anbefales flere ganger i denne tråden. http://www.ecigwizar...e#axzz2AguU27lX Har også utmerkede erfaringer med Totally Wicked's titan/tornado-smaker. http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/e-liquid/premixed-e-liquid/titan-products.html Endret 30. oktober 2012 av toth Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg var veldig fornøyd med min første levering fra vaporgods i hvertfall. Amerikansk side, men de var veldig behjelpsomme med å skifte teksten på pakken til "flavorings", og den gikk rett i mellom tollen. Leveringstiden var vel knapt over en uke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som vet noe om denne? Ser jo rimelig funky ut. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Tror det er en sånn jeg bestilte fra ecigwizard, blir gøy å teste den. Kosta bare 180kr elns Fikk masse juice fra Halo i dag... jippi. Var litt redd for at det ble stoppa i tollen da det tok litt lengre tid en vanlig, men det gikk greit fra USA denne gangen også 30ml flaskene kom med en nifty ordning(en pipett) - se bilde i spoiler Edit: blir litt fra totaly wicked neste gang for å teste. Noen spesielle tobakksmaker som er bra der Tooth, eller burde man gå for noe annet? Endret 30. oktober 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Såvidt jeg kan se er det den samme som jeg linket til tidligere, bare i chrome istedenfor sort. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Bestilte Vermillion cinnamon rolls og Cafè coffee + litt annet ymse. Gleder meg! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Cinnamon rolls er godt til kaffe, bare så det er sagt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det godt ellers også? For jeg liker virkelig ikke kaffe. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det så jeg for meg! Den kommer nok til å bli mye brukt på morgenkvisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå