Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Bromhilda he he :) Skal leveres innen 16:00 står det på sporingen :D

Edit: Hun kom nå for et kvarter siden på døra. De ringte ikke først. Stor og solid og for en søt liten skrutrekker som følgte med :) Har skrudd den fra hverandre og satt den sammen flere ganger nå. Måtte lære meg det først :) Får prøve å sette henne opp litt senere :D

Da har du noe å holde på med i kveld. Kan tenke meg den er fin. Bare litt "uheldig med navnet".. :D Hvordan du kom på dette er ubegripelig... :D

Så den kom ikke ferdig oppsatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du noe å holde på med i kveld. Kan tenke meg den er fin. Bare litt "uheldig med navnet".. :D Hvordan du kom på dette er ubegripelig... :D

Så den kom ikke ferdig oppsatt?

Ja, da har jeg noe å holde på med i kveld. Navnet er bra det, typisk tysk he he. Kom på det fra Django Unchained. Kona hans heter Bromhilda. Den kom ferdig satt sammen, men ikke ferdig oppsatt. Null Coil og veke :)
Lenke til kommentar

Nå er jeg stolt av meg selv her. Bromhilda er oppe og går og kjører microcoil med bomull på 1.0 ohm :D Etter en del knoting og bl.a å miste ene O-ringen (. Heldigvis fulgte det med flere ), damper jeg nå på den til kaffen :) Den fungerer glimrende og skaper smak og damp i mesterklasse :D

Lenke til kommentar

Ja, var den jeg mista :) Har fyllt opp med Puros, som jeg ikke har smakt på flere måneder. At den skulle smake så godt hadde jeg ikke trodd. Nå kjenner jeg virkelig nøttesmak ja :D

Ja Puros funker knall med micro/bomull. Jeg dampet akkurat opp en tank Puros i min Kayfun. :)

Med silica var det helt krise for min del, måtte bare tømme ut...

Lenke til kommentar

Ja Puros funker knall med micro/bomull. Jeg dampet akkurat opp en tank Puros i min Kayfun. :)

Med silica var det helt krise for min del, måtte bare tømme ut...

Jøss. Da bar det jammen flaks jeg gikk for microcoil og bomull med en gang. Dette visste jeg ikke :) Funderte en stund på hvilken juice jeg skulle innvie den med :)
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig steeping gjør med smaken på juicen? Har hørt og lest at steeping kan "forbedre" smaken. Men er det en generell regel? Vil all juice bli berdre/mer smakeik av steeping? Har noe 50/50 juice jeg virkelig likte, men synes det var noe lite smak på de

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig steeping gjør med smaken på juicen? Har hørt og lest at steeping kan "forbedre" smaken. Men er det en generell regel? Vil all juice bli berdre/mer smakeik av steeping? Har noe 50/50 juice jeg virkelig likte, men synes det var noe lite smak på de

Det kan sammenlignes med mat, mange har sikkert lagt merke til om man har laget f.eks en gryterett med mange ingredienser , fått en del til overs og så oppdaget at det smakte mye bedre dagen etter. :)

Er det samme som skjer med steeping, det tar bare litt lenger tid. :)

Og så er det veldig forskjellig fra juice til juice, kommer an på antall ingredienser osv.

For min del må en par-tre av mine favoritter steepes lenge før de når høyden, har en som er best etter 2 måneder... :)

Og en del er gode rett fra flaska.

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Skal prøve meg på en microcoil i kveld. Den tykkeste kantahlen jeg har er 0,25 mm (30 AWG). Skulle vel helst vært litt tykkere, men får se hvordan det går. :)

Coile-expressen... Det hadde vært noe... "Ønsker du noe coilet.. ring xxxxxx, kommer innen en time". Da skulle jeg handlet mange rba.. også med mesh. :D

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg burde ha gått for en større RDA enn Octopus Mini, skruene er så små at jeg nesten får fnatt. Men var jo ikke så dyr,da.

Bruker dere andre nåler når dere surrer trådene rundt silica'en? Syns det er veldig vanskelig å få de innerste snurrene stram.

Lenke til kommentar

2mph1zc.jpg

Hybridprosjektet, må finne en måte og få den til å funke i 18350 mode, batteriet blir for lite så får ikke kontakt.

Kanskje snike en kick inn istedet?

Har forresten hatt "vaskedag" :D alle mods og duppedingser er nyvasket og fin

Endret av Regny
Lenke til kommentar

Skal prøve meg på en microcoil i kveld. Den tykkeste kantahlen jeg har er 0,25 mm (30 AWG). Skulle vel helst vært litt tykkere, men får se hvordan det går. :)

Coile-expressen... Det hadde vært noe... "Ønsker du noe coilet.. ring xxxxxx, kommer innen en time". Da skulle jeg handlet mange rba.. også med mesh. :D

Det fikser du lett, jeg klarte det på første forsøk etter litt knoting. Khantalen min er ganske tynn den også. Tror den er lik din :) Coilekspressen ja he-he, kanskje noe Blixer'n kunne starta? :D
Lenke til kommentar

Kjenner at jeg burde ha gått for en større RDA enn Octopus Mini, skruene er så små at jeg nesten får fnatt. Men var jo ikke så dyr,da.

Bruker dere andre nåler når dere surrer trådene rundt silica'en? Syns det er veldig vanskelig å få de innerste snurrene stram.

Skruene på IGO og Kayfun er like små. Jeg strammer skruene på blekkspruten med en tang siden fingrene mine er for store. Surrer khantalen direkte rundt silicaen, har ikke prøvd å bruke nål i mellom :)
Lenke til kommentar

Det fikser du lett, jeg klarte det på første forsøk etter litt knoting. Khantalen min er ganske tynn den også. Tror den er lik din :) Coilekspressen ja he-he, kanskje noe Blixer'n kunne starta? :D

Da har jeg tatt frem utstyret.. :) Så er det vel bare å sette igang. Må finne en microcoil-video kanskje...

Ja, Blix ville vært ideell. :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det er greiere uten nål når jeg surrer rundt silica. Men det blir sikkert litt penere snurrer med nål. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt frem utstyret.. :) Så er det vel bare å sette igang. Må finne en microcoil-video kanskje...

Ja, Blix ville vært ideell. :)

Lykke til, og husk: Når du har fått det til, trenger du bare å bytte ut bomullen for å skifte smak :) Ingen ny Coil nødvendig. Jeg så et par videoer mens jeg dreiv på. Hva skulle man gjort uten YouTube? :D
Lenke til kommentar

Lykke til, og husk: Når du har fått det til, trenger du bare å bytte ut bomullen for å skifte smak :) Ingen ny Coil nødvendig. Jeg så et par videoer mens jeg dreiv på. Hva skulle man gjort uten YouTube? :D

Nå har jeg allerede "skadet" fingeren min før jeg har fått begynt... Den blør.. :hm: Jeg fant en video, og han sa at han snurrer rundt en "drill-bit" som han viste frem. Jeg gikk til verktøyskuffen for å lete, men fant ingen drill-bit som var tynn nok.. Så skadet jeg fingeren på noe i skuffen... Men jeg gir ikke opp.. Hva bruker du å surre rundt? Og hvor tykt er det ca?

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...