Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har de aldri gjort før. :o har ikke tall på hvor mange pakker jeg har måtte vente en dag ekstra på fordi jeg ikke hjemme.

Hmm, det var rart. Er det Bring eller DHL? DHL leverte på jobben min i hvert fall. Bring skal levere for første gang til meg i dag, og jeg er hjemme i dag heldigvis just in case :)
Lenke til kommentar

Da har jeg fått pakke. Nå må jeg bare få den opp, innteipa som bare juling!

 

Edit: Okei så tanken er plastikkens konge, XL cartoene passet ikke helt slik som det sto det skulle gjøre. Måtte fram med hammer for å få tanken på plass. :p

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Fikk sms fra Bring nå: Pakke fra FedEx er lastet på bil og blir kjørt ut i dag :) Pakken kan spores på Bring.no :D Da kommer den i dag, men rart at FedEx gir fra seg pakken til posten.

 

Da er det ikke lenge å vente. :) Hva var det du kalte den?? :D Det damenavnet...?

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Da er det ikke lenge å vente. :) Hva var det du kalte den?? :D Det damenavnet...?

Bromhilda he he :) Skal leveres innen 16:00 står det på sporingen :D

 

Edit: Hun kom nå for et kvarter siden på døra. De ringte ikke først. Stor og solid og for en søt liten skrutrekker som følgte med :) Har skrudd den fra hverandre og satt den sammen flere ganger nå. Måtte lære meg det først :) Får prøve å sette henne opp litt senere :D

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...