Lunalotic Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fikk Halo voodoo i dag, litt sånn vaniljeaktig smak ? Godt i hvert fall Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fikk Halo voodoo i dag, litt sånn vaniljeaktig smak ? Godt i hvert fall Ok, er nysgjerrig på den. Var en annen her som ikke likte den, men mange anmeldere er meget begeistret Lenke til kommentar
Regny Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Klarte og bruke feil borretupp når eg sku fikse litt på RSST`en i dag tidlig resultatet ble altfor stort hull, lite smak og damp.Noen som vet om kjemisk metall kan redde det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva er dette halo voodoo for noe? ekstra tilegg til halo 4? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Klarte og bruke feil borretupp når eg sku fikse litt på RSST`en i dag tidlig resultatet ble altfor stort hull, lite smak og damp. Noen som vet om kjemisk metall kan redde det? Ja det kan du nok lett fikse med kjemisk metall. Hva er dette halo voodoo for noe? ekstra tilegg til halo 4? Det er en e-juice. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ok, er nysgjerrig på den. Var en annen her som ikke likte den, men mange anmeldere er meget begeistret Var jeg som ikke likte den. Står i kjøleskapet nå for er nytt forsøk om 5-6 dager Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Var jeg som ikke likte den. Står i kjøleskapet nå for er nytt forsøk om 5-6 dager Ta den ut av kjøleskapet, kulden bremser steepingen veldig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ha juice i kjøleskapet for å holde den ''fersk'' ja, ha dem i fryseren hvis du ikke tror du vil ta dem frem på en god stund! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg begynner å få en del juice som skal få permanent oppbevaring i søpla.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja det kan du nok lett fikse med kjemisk metall. Det er en e-juice. så det er som en juice pakke men du drikker ikke du bare får følelsen av å drikke juice akkurat som med e sigarett? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 så det er som en juice pakke men du drikker ikke du bare får følelsen av å drikke juice akkurat som med e sigarett? E-juice er det vi bruker i e-sigarettene, nikotinholdig væske. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det verste med å være sjuk, er at jeg ikke har noen interesse av å dampe, what so ever. Noe som igjen fører til lettere abstinenser. Phaett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg begynner å få en del juice som skal få permanent oppbevaring i søpla.... Neineinei, gi dem videre! Det gjør jeg HP er såååå godt! Også er jeg begynt å bli flinkere med glasstanken.. nå ble bare fingertuppene våte av juice, og ikke fanget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har bare ubrukt juice stående innerst i skapet. I et håp om at den skal smake bedre etter et halvt års tid. Gav bort et par på fredag da, til en kompis som venta utålmodig på å få utstyret sitt, så jeg lånte ham et batteri, et par cartos og donerte ham juice. Blant annet en RY4. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ettert en tre-fire forsøk fikk jeg laget en skikkelig coil til Octopus RDA Mini, funker helt greit, ikke brentsmak som jeg fikk med den ferdig-lagde. Må dryppe ofte men var en kort veke. Forøvrig ikke tatt en røyk siden søndag (målet var egentlig å trappe ned til 0-2 om dagen, men ser nesten ut som jeg er på vei til å slutte) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 E-juice er det vi bruker i e-sigarettene, nikotinholdig væske. å ja, slik electro røyken smaker juice? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 å ja, slik electro røyken smaker juice? Slutt å troll, dette blir bare for dumt. 4 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Sendingen er lastet opp for utkjøring 29.08.2013 08:44 Tok bare to uker. Men weeee Endret 29. august 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Og hva kommer? Fikk en liten vapemail i går, har vært en mager måned siden jeg jobbet bare halve Juli pga ferie. En driptip og en velsmakende solbærjuice. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Cartomizere og cartotank startsett. Ingenting altfor spennende. Når det er rekommandert, må jeg på posthuset å hente da? Endret 29. august 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå