Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev feil. Mente østfold eller vestfold :p

Kondolerer på det sterkeste. :p

Neida.

 

Joda.

Neida. Sikkert greit med Østfold og Vestfold. Dere får sannsynligvis en mildere vinter enn på Steinkjer, om ikke annet.

Og dette betyr at jeg faktisk er nødt til å dra til Steinkjer, for jeg tviler på at jeg kommer meg til Østlandet med det første. :p

Lenke til kommentar

Kondolerer på det sterkeste. :p

Neida.

 

Joda.

Neida. Sikkert greit med Østfold og Vestfold. Dere får sannsynligvis en mildere vinter enn på Steinkjer, om ikke annet.

Og dette betyr at jeg faktisk er nødt til å dra til Steinkjer, for jeg tviler på at jeg kommer meg til Østlandet med det første. :p

 

 

Ja kom hit! Så kan vi tåkelegge brix, de hater meg allerede der så går sikkert bra :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Samme kan man vel si om alkohol også, men forsvinner nok ikke med det første det heller... :)

Jeg drikker ikke alkohol så har ingenting og så på det men hvorfor i huleste skal man røyke når det står klart og tydelig på pakken at røyking dreper? man ber jo om å bli drept. Har alltid syntes at røyking er helt idiotisk, skjenner folk som har død eller fått kreft av det så ingen av dere kom her og si at røyk er bra fordi det er det ikke, at folk her forsvarer røyk for meg til å frykte framtiden for mennesker...

Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke alkohol så har ingenting og så på det men hvorfor i huleste skal man røyke når det står klart og tydelig på pakken at røyking dreper? man ber jo om å bli drept. Har alltid syntes at røyking er helt idiotisk, skjenner folk som har død eller fått kreft av det så ingen av dere kom her og si at røyk er bra fordi det er det ikke, at folk her forsvarer røyk for meg til å frykte framtiden for mennesker..

.

Damp gir da ikke kreft.. du har forvilla deg inn i feil tråd :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke alkohol så har ingenting og så på det men hvorfor i huleste skal man røyke når det står klart og tydelig på pakken at røyking dreper? man ber jo om å bli drept. Har alltid syntes at røyking er helt idiotisk, skjenner folk som har død eller fått kreft av det så ingen av dere kom her og si at røyk er bra fordi det er det ikke, at folk her forsvarer røyk for meg til å frykte framtiden for mennesker...

Ingen som forsvarer røyking her. Vi har jo alle sluttet. Denne tråden er om damping, elektroniske sigaretter, som er bortimot ufarlig.

 

Men vi forsvarer allikevel retten til å ta egne valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ok prøver ikke å gjøre hån på dem som røyker jeg bare rett og slett skjønner ikke hva som smaker så godt med røyk?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Ok prøver ikke å gjøre hån på dem som røyker jeg bare rett og slett skjønner ikke hva som smaker så godt med røyk?

Er nær umulig å beskrive for en som aldri har røyket, men det har jo en effekt at det frigjør dopaminer i hjernen, men gir ikke et "dopkick", langt i fra, men man kjenner det litt spesielt som "fersk" røyker.

 

Mye er psykisk, selve akten er beroligende, og i tillegg grunnen til at mange begynner er jo at det er "rebelsk" og noe man ikke skal gjøre, og du vet jo hvordan mennesker er med slikt, mange lar seg friste ene og alene av den grunn. Det ligger i vår natur.

 

 

Om du drikker kaffe jevnt, kan det sammenlignes med at du en morgen ikke får tatt den sedvanlige kaffekoppen, og utover dagen vil man få et sug etter kaffe. Bare noen grader sterkere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det føles godt og det roer nervene? Det smaker ikke godt, men det gjorde vitterlig ikke den første slurken av øl heller.

Anbefaler du meg og prøve røyk? har aldri smakt øl eller noe alkohol faktisk uansett hvor rar det kan gjøre meg:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke alkohol så har ingenting og så på det men hvorfor i huleste skal man røyke når det står klart og tydelig på pakken at røyking dreper? man ber jo om å bli drept. Har alltid syntes at røyking er helt idiotisk, skjenner folk som har død eller fått kreft av det så ingen av dere kom her og si at røyk er bra fordi det er det ikke, at folk her forsvarer røyk for meg til å frykte framtiden for mennesker...

Kjenner du ingen som har dødd i bilulykker eller av fedme eller grunnet alkohol?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjenner du ingen som har dødd i bilulykker eller av fedme eller grunnet alkohol?

Ikke folk jeg kjenner men folk som jeg kjenner kjenner andre som har død av forskjellige ting, er uansett trist når folk dør av meningsløse grunner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...