balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det som hadde vært fint, hadde vært om jeg fikk ræva i gir og kommet meg på posten før de stenger.Post i butikk er en fordel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ikke faen. Det eneste positive med post-i-butikk er lengre åpningstider, ellers så er det bare negativitet rundt det for min del. Som når det ikke er spesifisert hvilken butikk pakken din har kommet til, når det tar opp mot en halvtime før noen finner pakken din, alle de hyggelige damene på postkontoret står uten jobb, unntatt et par som har vært heldige nok til å få seg jobb innen postdelen på butikkene, jeg må dra inn til byen for å kjøpe blekk og ark til printeren, post-i-butikk har ikke halvparten så godt utvalg av esker og konvolutter for å sende ting i som vanlige postkontor har … Jeg kan fortsette i det uendelige. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ikke faen. Det eneste positive med post-i-butikk er lengre åpningstider, ellers så er det bare negativitet rundt det for min del. Som når det ikke er spesifisert hvilken butikk pakken din har kommet til, når det tar opp mot en halvtime før noen finner pakken din, alle de hyggelige damene på postkontoret står uten jobb, unntatt et par som har vært heldige nok til å få seg jobb innen postdelen på butikkene, jeg må dra inn til byen for å kjøpe blekk og ark til printeren, post-i-butikk har ikke halvparten så godt utvalg av esker og konvolutter for å sende ting i som vanlige postkontor har … Jeg kan fortsette i det uendelige. Har bare en butikk med post her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det blir to her. Husker også at jeg mislikte sterkt post-i-butikk på Steinkjer, da det var innpå en jævla blomsterbutikk, av alle steder. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er vel 3-4 post i butikk på Steinkjer. Alle mine havner på blomsterbutkken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 I løpet av mine fire år på Steinkjer, fikk jeg bare post som enten måtte hentes på postkontoret eller blomsterbutikken. Skulle ønske de spesifiserte det. Særlig når jeg bodde på Gubb. Gikk jo forbi blomsterbutikken nesten hver dag, men det var sjeldnere at jeg var nede ved postkontoret. Nærmeste må være da jeg var på Amfi, men det var sjelden jeg gadd å gå over veien til postkontoret. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja de 50 meterne fra senteret til postkontoret er utrolig unødvendig Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skal ikke bestille fra Pink Mule når jeg har det travelt. Men nå, over en uke etter bestilling.. har pakken kommet til norge hvertfall. Får krysse fingrene at den glir fint gjennom tollen. Pakka mi fra pinkmule har ligget i oslo siden igår... Så jeg sitter i samma båt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja, ærlig talt. Kunne de ikke bare flytta postkontoret til Amfi? Var nok av plass sist jeg var der. Trenger ikke et eget minisenter på andre siden av veien med malebutikk, teppebutikk og enda en jævla frisør. Det er nok frisører på Steinkjer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Pakka mi fra pinkmule har ligget i oslo siden igår... Så jeg sitter i samma båt Ja har blitt stress for min del. Helt tom for cartos, tom for tanker. Bruker nå en gammel ilcear16 uten driptip Ja, ærlig talt. Kunne de ikke bare flytta postkontoret til Amfi? Var nok av plass sist jeg var der. Trenger ikke et eget minisenter på andre siden av veien med malebutikk, teppebutikk og enda en jævla frisør. Det er nok frisører på Steinkjer. Er innom den delen av byen en gang i mnd for å dra på europris. Helt unødvendig å ha posten der. Lets face it, Steinkjer er en tungvindt by. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Yeah. De kunne heller flytta posten til McDs lokaler, og la de ansatte få begynne og jobbe på ei ordentlig burgersjappe. Som Hildes eller Kongens. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Trenger ikke det engang. Senteret er fullt av tomme lokaler. Spaceworld forsvant jo nettopp, god plass der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Typisk. Er platesjappa der enda, eller har den også forsvunnet? Den eneste grunnen tll at jeg går på kjøpesenter her på Orkanger, er posten og polet. Og av og til for dyr, men alt for god mat og øl, og nå forsvinner ICA fra det ene senteret også, så da er det plutselig ikke vits i å dra på senter for mat og øl engang. Men tror du ikke det hadde vært noe om du og gubben laget skikkelige fettdryppende burgere i stedet for McD? Eller har dere fått dere bedre jobber? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Platesjappa er borte. Bruker å stå biler eller boblebad der nå. Han er der ennå dessverre, men har søkt skole og satser på flytting løpet av neste år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Woop! Sør- eller nordover? Synd med platesjappa. Da er det bare polet igjen av min interesse på Midt-Norges største kjøpesenter. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sørover, østlandet eller vestlander for å være eksakt. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser på tracking av Kayfun'n min at den i dag har beveget seg fra Skedsmokorset til Trondheim. .? Merkelig omveg da jeg bor bare et par timers kjøring fra Skedsmo. Atskillig lengre å kjøre fra Tr.heim, men vil de det så be my guest ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sørover, østlandet eller vestlander for å være eksakt. Bah. Vel, får håpe dere kommer dere til Vestlandet fremfor Østlandet. Vest er best, ingen protest! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser på tracking av Kayfun'n min at den i dag har beveget seg fra Skedsmokorset til Trondheim. .? Merkelig omveg da jeg bor bare et par timers kjøring fra Skedsmo. Atskillig lengre å kjøre fra Tr.heim, men vil de det så be my guest ... Hadde vel lyst litt på litt sightseeing da? Den kommer nok med fly nedover igjen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skrev feil. Mente østfold eller vestfold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå