Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt og sitte i truck på jobb når man har godt selskap :) Sigelei 8w ned hawaiian pineapple <3

 

Da har du en fin arbeidsdag. :) Hawaiian P er kjempegod.

Naken under månelyset, førte jeg min fot ut i dans.

 

Etter 13,5 timer søvn var det jaggu faen meg irriterende ikke å finne ut hvor jeg la fra meg fordamperne i går før jeg fikk blackout.

 

Vært på wicca-samling..? :D

Lenke til kommentar

 

Da har du en fin arbeidsdag. :) Hawaiian P er kjempegod.

 

Vært på wicca-samling..? :D

 

Ha-ha, nei. Men Kari Rueslåtten er samplet i en hardcore-låt jeg virkelig har sansen for (Art of Fighters - Artwork). Skjønt, det kunne vært interessant å være med på en wiccasamling, men er ikke de kun for kvinner? :p

Lenke til kommentar

 

Ha-ha, nei. Men Kari Rueslåtten er samplet i en hardcore-låt jeg virkelig har sansen for (Art of Fighters - Artwork). Skjønt, det kunne vært interessant å være med på en wiccasamling, men er ikke de kun for kvinner? :p

 

Nei, menn kan være med. :) Mange av grupperingene er vel oppstartet av menn opprinnelig. Var vel der ideen om "å danse naken under måneskinn" oppsto... Fra en mann.. :D Den eneste i gruppen.

 

Men du trenger jo ikke noe kosteskaft du. Du har jo Vamoen og de lange, store tankene du er så begeistret for. Da har du et oppsett som kan "frakte deg rundt". :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av dem

 

Hvem er du som vil nekte folk å bestemme over egen kropp... ting som ikke påvirker enn selv burde man holde kjeft om.

 

Du skjønner at å forby ting som er populært er tilbakestående ja? Forbyr du røyk så blir det mafia tilstander her i landet for de som er villige til å smugle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei, menn kan være med. :) Mange av grupperingene er vel oppstartet av menn opprinnelig. Var vel der ideen om "å danse naken under måneskinn" oppsto... Fra en mann.. :D Den eneste i gruppen.

 

Men du trenger jo ikke noe kosteskaft du. Du har jo Vamoen og de lange, store tankene du er så begeistret for. Da har du et oppsett som kan "frakte deg rundt". :)

 

Ja, det hadde vært noe. Travel by VAMO. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...