Regny Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjekt og sitte i truck på jobb når man har godt selskap Sigelei 8w ned hawaiian pineapple <3 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjekt og sitte i truck på jobb når man har godt selskap Sigelei 8w ned hawaiian pineapple <3Ser vakkert ut, hvilken RBA bruker du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Naken under månelyset, førte jeg min fot ut i dans. Etter 13,5 timer søvn var det jaggu faen meg irriterende ikke å finne ut hvor jeg la fra meg fordamperne i går før jeg fikk blackout. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjekt og sitte i truck på jobb når man har godt selskap Sigelei 8w ned hawaiian pineapple <3 Da har du en fin arbeidsdag. Hawaiian P er kjempegod. Naken under månelyset, førte jeg min fot ut i dans. Etter 13,5 timer søvn var det jaggu faen meg irriterende ikke å finne ut hvor jeg la fra meg fordamperne i går før jeg fikk blackout. Vært på wicca-samling..? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Vært på wicca-samling..? He he, Smurf på kosteskaft Hils Harry Potter og Humlesnurr Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 He he, Smurf på kosteskaft Hils Harry Potter og Humlesnurr Ikke helt umulig at det kan komme et bilde.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Her har dere noe å trene på..! http://vinescope.com/amazing-smoke-trick-521.html og: http://vinescope.com/amazing-smoke-trick-422.html Endret 27. august 2013 av toth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Da har du en fin arbeidsdag. Hawaiian P er kjempegod. Vært på wicca-samling..? Ha-ha, nei. Men Kari Rueslåtten er samplet i en hardcore-låt jeg virkelig har sansen for (Art of Fighters - Artwork). Skjønt, det kunne vært interessant å være med på en wiccasamling, men er ikke de kun for kvinner? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av dem Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av dem Ehh.. Gikk du feil og trodde du havna i en debattråd om røykelov? 4 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av dem Samme kan man vel si om alkohol også, men forsvinner nok ikke med det første det heller... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 For ikke å snakke om kaffe og andre koffeininnholdige drikker. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ha-ha, nei. Men Kari Rueslåtten er samplet i en hardcore-låt jeg virkelig har sansen for (Art of Fighters - Artwork). Skjønt, det kunne vært interessant å være med på en wiccasamling, men er ikke de kun for kvinner? Nei, menn kan være med. Mange av grupperingene er vel oppstartet av menn opprinnelig. Var vel der ideen om "å danse naken under måneskinn" oppsto... Fra en mann.. Den eneste i gruppen. Men du trenger jo ikke noe kosteskaft du. Du har jo Vamoen og de lange, store tankene du er så begeistret for. Da har du et oppsett som kan "frakte deg rundt". 1 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av dem Hvem er du som vil nekte folk å bestemme over egen kropp... ting som ikke påvirker enn selv burde man holde kjeft om. Du skjønner at å forby ting som er populært er tilbakestående ja? Forbyr du røyk så blir det mafia tilstander her i landet for de som er villige til å smugle. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kjefter du like mye på folk som kjøper cola? 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke hva som får folk til å røyke til å begynne med, røyk burde bli forbudt over hele landet og nektes salg av demJeg synes man burde forby folk som babler om å forby ting! 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nei, menn kan være med. Mange av grupperingene er vel oppstartet av menn opprinnelig. Var vel der ideen om "å danse naken under måneskinn" oppsto... Fra en mann.. Den eneste i gruppen. Men du trenger jo ikke noe kosteskaft du. Du har jo Vamoen og de lange, store tankene du er så begeistret for. Da har du et oppsett som kan "frakte deg rundt". Ja, det hadde vært noe. Travel by VAMO. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skal ikke bestille fra Pink Mule når jeg har det travelt. Men nå, over en uke etter bestilling.. har pakken kommet til norge hvertfall. Får krysse fingrene at den glir fint gjennom tollen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det som hadde vært fint, hadde vært om jeg fikk ræva i gir og kommet meg på posten før de stenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå