Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha, og med dette lystige bildet på netthinnen skal jeg legge meg med et smil om munnen :) Du vet å få sagt det Smurf :)

 

Takk for det, jeg prøver. Redaktørene mine sier jeg har en humoristisk snert i alt jeg skriver, selv om jeg skriver negativt og depressivt. Jeg merker ikke noe til det, men det er flott at andre gjør det.

 

For øvrig skal jeg først og fremst prøve å komme meg til sengs før jeg begynner å drømme, men jeg håper å drømme om en verden hvor jeg kan gå rundt i en blomstrete sommerkjole fra 60-tallet med en personlig fordamper formet som en sekkepipe midt blant folk uten at noen reagerer. :love:

Lenke til kommentar

 

Takk for det, jeg prøver. Redaktørene mine sier jeg har en humoristisk snert i alt jeg skriver, selv om jeg skriver negativt og depressivt. Jeg merker ikke noe til det, men det er flott at andre gjør det.

 

For øvrig skal jeg først og fremst prøve å komme meg til sengs før jeg begynner å drømme, men jeg håper å drømme om en verden hvor jeg kan gå rundt i en blomstrete sommerkjole fra 60-tallet med en personlig fordamper formet som en sekkepipe midt blant folk uten at noen reagerer. :love:

 

Tror ikke jeg kommer til å få sove igjen..ever... :D Kan ikke slutte å tenke på deg i blomstrete sommerkjole.... :D

 

Negativt, depressivt og humoristisk er forøvrig en uslåelig kombinasjon. :yes:

Lenke til kommentar

Det er det. :) I en periode fra 2007 til 2010, kjempet jeg passivt for menns rettigheter til å gå med kjole om de selv vil, uten at noen skal si noe på det. Damer kan jo gå med bukse, uten at noen lager noe rabalder ut av det, men om en mann går med kjole, da er det frem med tvangstrøye og tung medisinering, til tross for at vi ikke skal mange tiårene tilbake før det var uhørt at kvinner gikk i bukse. Eller mer enn 150 - 200 år tilbake før det var normalt at menn brukte kjolelignende klær. Fuck it, Jesus gikk i kjole! Prester og feite menn bruker kjole, da kan da jeg også få lov til å ikle meg en mindre pen sommerkjole som har tilhørt min bestemor uten at folk skal reagere og spørre, grave og mase?

Lenke til kommentar

Du kan såklart gå ut med hva du vil, men at folk skal spørre, greve og mase er normalt når man bryter sosial konvensjon, spesielt å en måte som ses på som humoristisk ment.

Du kan gå ut med en femfots dildo gaffateipet til pannen, iført tutu og en platåsko og en rulleskøyter mens du leter høyt fra Mein Kampf på vietnamesisk, men å forvente at ingen spørsmål blir stilt er bare naivt.

Lenke til kommentar

Her, ta noen bilder. GKLp8h.jpgÅ være ung og bekymringsløs igjen …Merker at jeg savner hvordan rommet mitt var for 6 år siden.

Ha ha ha jeg ler meg ihjel. Du er en pussig fyr Smurf, men jeg liker gærne mennesker :)

Neste gang du føler for å kjempe for denne rettigheten, så kan du jo velge en kjole med et litt mer "trendy snitt".. :D

Jeg får assosiasjoner til kjolen til Valborg i Olsenbanden he he :)
Lenke til kommentar

Neste gang du føler for å kjempe for denne rettigheten, så kan du jo velge en kjole med et litt mer "trendy snitt".. :D

 

Så jeg skal ikke laste opp bildene fra da jeg brukte den på festival og satt i en campingstol og skrevde bredt uten noe under kjolen siden det var tidlig på ettermiddagen og jeg var bakfull?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med toll egentlig? Veit at man "må" tolle vist man går over 200 grensen. Men vil det si at vist jeg kjøper noe som koster 300 så toller jeg for 300 eller 100 (beløpet over 200 grensen) ?

 

Er vel 25% ikke sant? Er foresten snakk om juice her. Tenker å kjøpe noen 50ml flasker og jeg lurer på om det er verdt å sende inn flere bestillinger med 6-8 usd i frakt pr bestilling eller gamble på å ikke bli stoppet i tollen.

 

Skal nevnes at ALT av vape mail jeg har fått de siste ukene har vært innom tollen da...

Lenke til kommentar

Kan be om å få pakken sendt annonymt. Kan hjelpe på tollen.

 

Videre går det ann å be om å få ordren sendt uten beløp på ordrebekreftelse. Jeg vet ikke om dette vil si at pakken blir stoppa i lengre tid, men det er vanskelig å sette et tollgebyr på noe man ikke har ett beløp på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...