MysticoN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 takker for tipset. Er på inne på capeescape.co.uk nå og roter Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Liker Vermillion Peach og citrus explosion samt Mist strawberry, men ikke helt fornøyd. Vermillion kommer kun i 10ml flasker og er relativt dyr juice og mist juicen synes jeg har litt vel lite damp. Men det er de 3 jeg liker pr dags dato. De flaskene med Apple-Cider tobacco jeg kjøpte fra alchemist coupard (eller noe i den duren) gidde jeg til en kompiss. Han svarte med å kaste de, smakte helt forferdelig men det er jeg enig i. Lot de stå å steepe i langt over ei uke uten at det hjalp noe spesielt. Halo juicen har blitt ristet og stått uten topp i ei natt nå, skal prøve de på nytt om en ukes tid. Ellers håper jeg at noen av mine 6 flasker med 50/50 juice fra heaters heavently juice faller i smak. Ja får håpe det. Har kun smakt White Lie fra Heather's, men den er en av mine faste Juicer. Jeg ga bort 4 flasker juice til Fatter'n i går. Var tobakksmaker, og det er jeg definitivt ferdig med. Nå vil jeg kun ha godsmaker a'la frukt,bær og søtsaker Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja, sverger til frukt og bær selv. Vist ingen av de fra HHJ faller i smak så kommer jeg til å slutte å prøve nye smaker en stund. Liker ikke helt det kjøp og kast greiene jeg holder på med for tiden :s Juice fra E-bay har jeg vertfall gidd opp :s Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fått far over til 1300 mah spinner med iclear16 =) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Den er helt OK. Jeg hater cartomizerne til damping.no da.. så jeg bestiller fra vapeescape.co.uk. Alltid gode cartos. Puncher dem selv også. Ca 3-4 hull.. syns smaken blir sååå mye bedre Bestiller også LR cartos når jeg bestiller, så de funker heeeeelt fint på VV. Men kan vel sette på andre cartomizer på den eller? Det at du sier at den dr ok er vel pga cartomizeren? Veit noen om det er glass tank på den der? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fått far over til 1300 mah spinner med iclear16 =) Så bra. Vel, høyhelte sko og Vamo med Phiniac-tank funket ikke særlig bra.. Jeg viste den frem til noen, og de så bokstavelig talt slik ut... Så jeg la den pent ned i vesken, og brukte E-roll.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 De spør nok likevel, i hvert fall når du må fylle på E-Roll'n hvert 10'ende minutt Hadde med to oppfylte E-roller så det var mer enn nok. I tillegg så syndet jeg..... Så det ble nok nikotin.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Så bra. Vel, høyhelte sko og Vamo med Phiniac-tank funket ikke særlig bra.. Jeg viste den frem til noen, og de så bokstavelig talt slik ut... Så jeg la den pent ned i vesken, og brukte E-roll.. Vanskelig å pull off å motta slike blikk uten å keep composure og unngå å la seg affekterer negativt =) . Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hadde med to oppfylte E-roller så det var mer enn nok. I tillegg så syndet jeg..... Så det ble nok nikotin.. Syndet? Aner jeg at du nøt analoge sigaretter? OMG Var det godt? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Vanskelig å pull off å motta slike blikk uten å keep composure og unngå å la seg affekterer negativt =) . Absolutt. Jeg reklamerer en del for e-sig, men noen ganger, når enkelte stirrer som om jeg skulle vært en alian.... Da får det heller være. Nå er jeg hjemme, og kan sitte med Vamo+Phiniac med de høyhelte skoene på bordet og dampe om jeg vil.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Syndet? Aner jeg at du nøt analoge sigaretter? OMG Var det godt? Du aner korrekt... Og NEI, det er aldri godt.... Smaker pyton. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Absolutt. Jeg reklamerer en del for e-sig, men noen ganger, når enkelte stirrer som om jeg skulle vært en alian.... Da får det heller være. Nå er jeg hjemme, og kan sitte med Vamo+Phiniac med de høyhelte skoene på bordet og dampe om jeg vil.. Jo verre blikk jo mer koser jeg meg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du aner korrekt... Og NEI, det er aldri godt.... Smaker pyton. Tenkte meg det ja he he. Har ikke lyst til å forsøke igjen selv, så jeg måtte spørre Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jo verre blikk jo mer koser jeg meg.Noen ganger er jeg slik også, mens andre ganger vil jeg bare unngå oppmerksomhet. Når jeg er i det fandenivoldske hjørnet så stirrer jeg stygt tilbake og drar kolossalt av e-siggen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Men kan vel sette på andre cartomizer på den eller? Det at du sier at den dr ok er vel pga cartomizeren? Veit noen om det er glass tank på den der? Nei, selve tanken er OK. Den er av plast, ikke glass. Skal du ha glass må du nok invistere litt mer. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jo verre blikk jo mer koser jeg meg. Det er bra. Fortsett slik. Aldri bli som meg... Som heller tar en sigarett, enn å bli sett på som merkelig.. Merker at jeg skjemmes når jeg skriver det "out loud".. Men det er jo sannheten. Når ble egentlig det å være røyker så perfekt...? Jo..når alternativet er å være damper.. Jepp..hører selv at jeg er håpløs.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tenkte meg det ja he he. Har ikke lyst til å forsøke igjen selv, så jeg måtte spørre Du ville blitt forundret over hvor lite tiltalende det smaker.. Så om du skulle ta deg et trekk, så er det ikke tilbake til tobakk. Tvert imot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jo verre blikk jo mer koser jeg meg. Jeg også. Spesielt når det nesten forårsaker trafikkulykker. En av de første dagene etter at jeg begynte, gikk jeg nedover gata og ble passert av snuten. De stirra sånn at de kjørte over i feil kjøreretning og holdt på å kollidere med en buss. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du ville blitt forundret over hvor lite tiltalende det smaker.. Så om du skulle ta deg et trekk, så er det ikke tilbake til tobakk. Tvert imot. Bra å høre. Tror jeg står over til uendelig tid Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg også. Spesielt når det nesten forårsaker trafikkulykker. En av de første dagene etter at jeg begynte, gikk jeg nedover gata og ble passert av snuten. De stirra sånn at de kjørte over i feil kjøreretning og holdt på å kollidere med en buss. Ha ha, og med dette lystige bildet på netthinnen skal jeg legge meg med et smil om munnen Du vet å få sagt det Smurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå