Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Vermillion Peach og citrus explosion samt Mist strawberry, men ikke helt fornøyd. Vermillion kommer kun i 10ml flasker og er relativt dyr juice og mist juicen synes jeg har litt vel lite damp. Men det er de 3 jeg liker pr dags dato.

 

De flaskene med Apple-Cider tobacco jeg kjøpte fra alchemist coupard (eller noe i den duren) gidde jeg til en kompiss. Han svarte med å kaste de, smakte helt forferdelig men det er jeg enig i. Lot de stå å steepe i langt over ei uke uten at det hjalp noe spesielt.

 

Halo juicen har blitt ristet og stått uten topp i ei natt nå, skal prøve de på nytt om en ukes tid. Ellers håper jeg at noen av mine 6 flasker med 50/50 juice fra heaters heavently juice faller i smak.

Ja får håpe det. Har kun smakt White Lie fra Heather's, men den er en av mine faste Juicer. Jeg ga bort 4 flasker juice til Fatter'n i går. Var tobakksmaker, og det er jeg definitivt ferdig med. Nå vil jeg kun ha godsmaker a'la frukt,bær og søtsaker :)
Lenke til kommentar

Den er helt OK. Jeg hater cartomizerne til damping.no da.. så jeg bestiller fra vapeescape.co.uk. Alltid gode cartos. Puncher dem selv også. Ca 3-4 hull.. syns smaken blir sååå mye bedre :) Bestiller også LR cartos når jeg bestiller, så de funker heeeeelt fint på VV.

Men kan vel sette på andre cartomizer på den eller? Det at du sier at den dr ok er vel pga cartomizeren? Veit noen om det er glass tank på den der?

Lenke til kommentar

 

Så bra. :)

 

Vel, høyhelte sko og Vamo med Phiniac-tank funket ikke særlig bra.. Jeg viste den frem til noen, og de så bokstavelig talt slik ut... :omg: Så jeg la den pent ned i vesken, og brukte E-roll.. :D

Vanskelig å pull off å motta slike blikk uten å keep composure og unngå å la seg affekterer negativt =) .

Lenke til kommentar

Vanskelig å pull off å motta slike blikk uten å keep composure og unngå å la seg affekterer negativt =) .

 

Absolutt. Jeg reklamerer en del for e-sig, men noen ganger, når enkelte stirrer som om jeg skulle vært en alian.... Da får det heller være. :)

Nå er jeg hjemme, og kan sitte med Vamo+Phiniac med de høyhelte skoene på bordet og dampe om jeg vil.. :D

Lenke til kommentar

 

Absolutt. Jeg reklamerer en del for e-sig, men noen ganger, når enkelte stirrer som om jeg skulle vært en alian.... Da får det heller være. :)

Nå er jeg hjemme, og kan sitte med Vamo+Phiniac med de høyhelte skoene på bordet og dampe om jeg vil.. :D

Jo verre blikk jo mer koser jeg meg.

Lenke til kommentar

Jo verre blikk jo mer koser jeg meg.

 

Det er bra. Fortsett slik. :) Aldri bli som meg... Som heller tar en sigarett, enn å bli sett på som merkelig.. Merker at jeg skjemmes når jeg skriver det "out loud".. :blush: Men det er jo sannheten. Når ble egentlig det å være røyker så perfekt...? Jo..når alternativet er å være damper.. Jepp..hører selv at jeg er håpløs.. :D

Lenke til kommentar

Jeg også. Spesielt når det nesten forårsaker trafikkulykker.

En av de første dagene etter at jeg begynte, gikk jeg nedover gata og ble passert av snuten. De stirra sånn at de kjørte over i feil kjøreretning og holdt på å kollidere med en buss. :p

Ha ha, og med dette lystige bildet på netthinnen skal jeg legge meg med et smil om munnen :) Du vet å få sagt det Smurf :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...