Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen generelle spørsmål om e-sigg: Hvor skadelig er egentlig nikotin?Er det blitt regnet ut/sjekket ut hvor mye nikotin man får i seg av det som er i ejuicen? F.eks i forhold til røyk? Hvor bra er kvalitetssikringen på ejuicen? Hva får vi i oss av partikler fra e-sigg-utstyret, og hvor skadelig er det isåfall? Hvor mange uavhengige undersøkelser om e-sigg har det vært, og hva har isåfall svaret de fikk (om de fikk det samme) Har egentlig noen andre spm og, men husker dem ikke. Hah. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fikk pakke fra healthcabin idag (Hong Kong), tok bare 10 dager, ikke dårlig for gratis frakt fra andre siden av kloden! Eneste merkelige var at det var sendt som et rekommandert brev, så må hente det på butikken imorgen. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Noen generelle spørsmål om e-sigg: Hvor skadelig er egentlig nikotin? Er det blitt regnet ut/sjekket ut hvor mye nikotin man får i seg av det som er i ejuicen? F.eks i forhold til røyk? Hvor bra er kvalitetssikringen på ejuicen? Hva får vi i oss av partikler fra e-sigg-utstyret, og hvor skadelig er det isåfall? Hvor mange uavhengige undersøkelser om e-sigg har det vært, og hva har isåfall svaret de fikk (om de fikk det samme) Har egentlig noen andre spm og, men husker dem ikke. Hah. Du kan nok finne svar på mye av det du lurer på her: http://www.norsk-dampselskap.no/NorskDampselskapForum/index.php Masse tråder om forskning, helse og sunnhet. Mange som er flinke til å finne informasjon, og legge den inn på dette forumet. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fikk pakke fra healthcabin idag (Hong Kong), tok bare 10 dager, ikke dårlig for gratis frakt fra andre siden av kloden! Eneste merkelige var at det var sendt som et rekommandert brev, så må hente det på butikken imorgen. Fikk også på 10 dager fra HC sist. De sender alltid rekommandert. Men fraktfritt har jeg aldri fått derfra. Har alltid vært noen kroner i frakt. ca 4 USD tror jeg. 1 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Mye kjører dere silica dripperne deres på før dere føler brent smak? Merker at hvis jeg går over 11w med 3m silica snurra 3 ganger så merker jeg det begynner å smake svakt brent. Bare litt intresert i hva dere andre bruker av oppsett og watt/volt Endret 24. august 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Woo! Hjemme igjen. Føles godt å bruke en PC i stedet for et nettbrett / mobil, for ikke å snakke om å endelig få fylt på tankene og cartoene. Begynte å gå tom allerede i går kveld, og oppdaget så at jeg hadde glemt juicen hjemme. >< 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Woo! Hjemme igjen. Føles godt å bruke en PC i stedet for et nettbrett / mobil, for ikke å snakke om å endelig få fylt på tankene og cartoene. Begynte å gå tom allerede i går kveld, og oppdaget så at jeg hadde glemt juicen hjemme. >< Å nei.. Hadde du glemt juice.... Da er det jo godt at du bruker såpass store tanker. Verre om du hadde hatt en E-roll... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Min damping ble i går kalt for FrP-røyk med referanse til skatt og avgiftsfri nikotin Det var vakkert å høre på Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Min damping ble i går kalt for FrP-røyk med referanse til skatt og avgiftsfri nikotin Det var vakkert å høre på He he kult Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Å nei.. Hadde du glemt juice.... Da er det jo godt at du bruker såpass store tanker. Verre om du hadde hatt en E-roll... He-he, ja. Da hadde jeg vært tom før jeg kom inn til Trondhjem. Men med 3 mega cartos, en protank og en iclear-30 overlevde jeg til jeg kom hjem i går kveld. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg holder på å lade opp E-rollen nå. Den skal være med i selskap. Ikke så ofte den kommer ut lenger så det er vel på tide.. Kommer til å ha noe "større" i veska også, som jeg kan dampe hvis ingen ser meg.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Oh, vanity. Thou art a shameful shrew. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Oh, vanity. Thou art a shameful shrew. Eller noe i den duren. Helt riktig. Jeg syns ikke høye heler og Vamo passer sammen. Og med en sig-a-like så spør folk veldig lite.. Det passer meg i dag.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Helt riktig. Jeg syns ikke høye heler og Vamo passer sammen. Og med en sig-a-like så spør folk veldig lite.. Det passer meg i dag.. De spør nok likevel, i hvert fall når du må fylle på E-Roll'n hvert 10'ende minutt 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg holder på å lade opp E-rollen nå. Den skal være med i selskap. Ikke så ofte den kommer ut lenger så det er vel på tide.. Kommer til å ha noe "større" i veska også, som jeg kan dampe hvis ingen ser meg.. Kos deg! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Helt riktig. Jeg syns ikke høye heler og Vamo passer sammen. Og med en sig-a-like så spør folk veldig lite.. Det passer meg i dag.. Syntes hæler og vamo funker fint. Men slikt avhenger mer av hvordan det håndteres av the person in question enn noe annet =) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Yaach.. Heller ikke Halo Midnight apple eller Voodo falt i smak :/ Samlingen med juice jeg ikke liker begynner å hope seg opp nå edit: har også mistet sansen for iClear 30 i det siste. Liker ikke driptippen, er så stor. Tenker å prøve meg på Boge f16 tank fra damping.no. Noen som har noen erfaring med denne? http://www.damping.no/collections/fordampere/products/boge-f16 Står at den er veldig bra, men kun 1.6 ohm. Alt jeg har per dags dato er 2,2. Slik som jeg forsto det så var 1,6 for ikke VV,VW og 2+ ohm for VV og VW devices. Er det feil eller? Endret 25. august 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Yaach.. Heller ikke Halo Midnight apple eller Voodo falt i smak :/ Samlingen med juice jeg ikke liker begynner å hope seg opp nåDet var synd. Har ikke smakt de to Halo, men alle andre jeg har smakt har jeg likt. Prøv å la dem steepe en stund. Vodoo skal vist nok smake forskjellig hele tiden har jeg lest i review. Hadde tenkt å teste Vodoo, men tror jeg heller holder meg til favorittene - Shamrock, Tiki Juice og Tvisted Java Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Liker Vermillion Peach og citrus explosion samt Mist strawberry, men ikke helt fornøyd. Vermillion kommer kun i 10ml flasker og er relativt dyr juice og mist juicen synes jeg har litt vel lite damp. Men det er de 3 jeg liker pr dags dato. De flaskene med Apple-Cider tobacco jeg kjøpte fra alchemist coupard (eller noe i den duren) gidde jeg til en kompiss. Han svarte med å kaste de, smakte helt forferdelig men det er jeg enig i. Lot de stå å steepe i langt over ei uke uten at det hjalp noe spesielt. Halo juicen har blitt ristet og stått uten topp i ei natt nå, skal prøve de på nytt om en ukes tid. Ellers håper jeg at noen av mine 6 flasker med 50/50 juice fra heaters heavently juice faller i smak. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Yaach.. Heller ikke Halo Midnight apple eller Voodo falt i smak :/ Samlingen med juice jeg ikke liker begynner å hope seg opp nå edit: har også mistet sansen for iClear 30 i det siste. Liker ikke driptippen, er så stor. Tenker å prøve meg på Boge f16 tank fra damping.no. Noen som har noen erfaring med denne? http://www.damping.no/collections/fordampere/products/boge-f16 Står at den er veldig bra, men kun 1.6 ohm. Alt jeg har per dags dato er 2,2. Slik som jeg forsto det så var 1,6 for ikke VV,VW og 2+ ohm for VV og VW devices. Er det feil eller? Den er helt OK. Jeg hater cartomizerne til damping.no da.. så jeg bestiller fra vapeescape.co.uk. Alltid gode cartos. Puncher dem selv også. Ca 3-4 hull.. syns smaken blir sååå mye bedre Bestiller også LR cartos når jeg bestiller, så de funker heeeeelt fint på VV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå