Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha politimester Bastian som statsminister, og innføre Kardemommeloven :) Hva er vits i å være såkalt myndig dersom staten likevel skal regulere deg i hue og ræva?

Det kan du si ja... Lurer på hvorfor det har blitt slik.. altså så ille.. Kan det ha noe å gjøre med at "staten" også har ansvaret om "noe" skulle oppstå. Da kan de ikke si at "dette er voksne mennesker som gjør hva de vil". Da ville de jo blitt hudflettet pga ansvarsfraskrivelse.. Kanskje resultatet blir at de må regulere for å beskytte seg selv... Ikke vet jeg, men tror ikke det blir særlig annerledes uansett hvem som sitter i regjering. :) Kanskje med unntak av Piratpartiet eller Datasmurf. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk sett hans review av tanken, og lest en del coustomer reviews og jeg tror den kommer til å passe fint. Hans review derimot hadde ikke noe spesielt negativt og si om tanken, annet enn at han tok vekk de to øverste wicks'a og den funket bedre etter det. om den dog har litt dårlig innsugningsevne har det ikke noe og si, jeg personlig syns det er verre og ha for mye også.

Protank 2 derimot fikk ikke så gode reviews, men dette er to forskjellige men like tanker.

håper på god preformance på X9

Edit: av en eller annen grunn var det bare et svar etter min post, og etter at jeg hadde postet dette innlegget så jeg en hel haug andre. må ta det etter et kjappt legebesøk her :p

Endret av Rokkar
Lenke til kommentar

Det kan du si ja... Lurer på hvorfor det har blitt slik.. altså så ille.. Kan det ha noe å gjøre med at "staten" også har ansvaret om "noe" skulle oppstå. Da kan de ikke si at "dette er voksne mennesker som gjør hva de vil". Da ville de jo blitt hudflettet pga ansvarsfraskrivelse.. Kanskje resultatet blir at de må regulere for å beskytte seg selv... Ikke vet jeg, men tror ikke det blir særlig annerledes uansett hvem som sitter i regjering. :) Kanskje med unntak av Piratpartiet eller Datasmurf. :D

Vil heller ha den japanske vrien på kardemommeloven; ikke gjør mot andre det du ikke vil andre skal gjøre mot deg. Keep the noise down, ikke vær uforskammet, ikke kjør powertools etter fire hvis du har naboer, osv.

Lenke til kommentar

Vil heller ha den japanske vrien på kardemommeloven; ikke gjør mot andre det du ikke vil andre skal gjøre mot deg. Keep the noise down, ikke vær uforskammet, ikke kjør powertools etter fire hvis du har naboer, osv.

Ikke så dumt nei. :)

Tror de fleste norske borettslag har latt seg inspirere av dette. :D

Men her vil vi mangle noen å "kappe hodet av" i media når noe går galt. Det blir vel "feil" for mange det også.... Når det kommer til stykket... vil vi ha ansvaret selv???.. :hmm: Eller vil vi bli regulert... ?

Vel, nå er jeg langt unna e-sig her... Begynte å tenke.. :D

Ut i solen hvor Reo'en ligger og venter, med Vamp- vape i tanken. :)

Lenke til kommentar

Jeg har iTaste SVD og kjøpte min fra Fasttech. Den kommer du til å elske. Sinnsyk bra mod. ProTank med plasttank, den var ny. Sikkert en kopi og ikke ekte. Den ekte heter Kanger og har glasstank. Du får den på www.damping.no. , men sikkert helt grei den du bestilte også. Har handla en del juice fra http://www.liberty-flights.co.uk/index.asp? Aldri hatt trøbbel med noe toll, men har holdt meg under 200 kr grensa. De har mye å velge mellom og greie priser :) Leveringstiden er mellom 5 og 10 dager.

Ja det gikk opp et lys for meg at det kunne være en kopi, men det brydde jeg meg ikke serlig om da jeg bestilte. jeg har sett en review der han hadde en kopi og en ekte forran seg og de preformet like godt. noen sier til og med at kopien er bedre. jeg vil ende opp med glasstank også men jeg er fortsatt litt på prøvefronten i form av at jeg er usikker på hva jeg liker eller ikke enda. de større tankene har vært et pluss til nå i allefall :) og takk for tipset ang liquids, må få bestilt meg noe ganske brennkvikt. alt jeg har nå er en pineapple flavour som smaker som om veska har rendt igjennom en rævsprekk før den ende opp i flaska. steaping har ikke hjulpet på den så langt :p

Lenke til kommentar

Lukter den red bull?

Bestilte noe lignende som er fra misteliquid.. Lukter heeeelt likt red bull. Tror den blir interessant å prøve!

Lagde meg en prøveflaske av Mist Red Energy konsentrat for et par dager siden. Den er KJEMPEGOD, smaker veldig likt Red Bull. Denne kan jeg fint dampe hele dagen :-)

Ble litt sterk med 5 % blanding, men ikke for sterk. Prøver nok 4 % på neste flaske til dripper. Tror nok 5 % går kjempebra i cartomizer :-)

Lenke til kommentar

Lagde meg en prøveflaske av Mist Red Energy konsentrat for et par dager siden. Den er KJEMPEGOD, smaker veldig likt Red Bull. Denne kan jeg fint dampe hele dagen :-)

Ble litt sterk med 5 % blanding, men ikke for sterk. Prøver nok 4 % på neste flaske til dripper. Tror nok 5 % går kjempebra i cartomizer :-)

Herlig! Det er nok den jeg har i kjøleskapet.. Da vet jeg at det er stor mulighet for at den faktisk er god :D

Lagd no juice med mango og derfra, med 6-7% av konsentraten.. Krysser fingrene for at det funker bra!

Lenke til kommentar

kjøpte nettop iTaste v3 https://www.fasttech.com/products/0/10004594/1383905-itaste-vw-v3-0-7-in-1-variable-voltage

Dette er ekte varer ja, ikke en kopi? Var overraskende billig, nesten litt for billig :o

det er noen review på siden som sier det er ekte vare. det samme med den jeg bestilte, iTaste SVD. det var veldig billig på den siden der, så lenge den fungerer så jeg fornøyd til den prisen. du har bestilt på samme side som meg. det er som regel kommentarer på tin som er kopier på siden dems, men vi får være test kaniner vi da:P jeg venter på min SVD as we speak. så vi får se om en av oss eller begge får ekte vare eller ei :)

Lenke til kommentar

kjøpte nettop iTaste v3 https://www.fasttech.com/products/0/10004594/1383905-itaste-vw-v3-0-7-in-1-variable-voltage

Dette er ekte varer ja, ikke en kopi? Var overraskende billig, nesten litt for billig :o

Dette er en klone eller kopi. Det står ikke Innokin og det er de som lager iTaste. Så lenge fabrikantens navn ikke er med på beskrivelse eller emballasje så er det fake. Mulig den er like bra som originalen, mange av klonene er det, men det er ikke originalen. På SVD'n står det Innokin i beskrivelsen og på emballasjen, så den er ekte.
Lenke til kommentar

Heh, Igo-L drippern fra Fasttech kom idag ferdig montert med dual coil veke oppsett, testa det en 30min før jeg reiv ut hele greia å mekka en 1.8ohm singel coil (smakte en god del bedre)

Så til dere som har lyst å teste en god dripper til 50kr så anbefaler jeg den. Kommer med drip tip, 3 ekstra veker ferdig coila (dem kasta jeg) 2 ekstra o ringer, og en søt liten skrutrekker.

Lenke til kommentar

Heh, Igo-L drippern fra Fasttech kom idag ferdig montert med dual coil veke oppsett, testa det en 30min før jeg reiv ut hele greia å mekka en 1.8ohm singel coil (smakte en god del bedre)

Så til dere som har lyst å teste en god dripper til 50kr så anbefaler jeg den. Kommer med drip tip, 3 ekstra veker ferdig coila (dem kasta jeg) 2 ekstra o ringer, og en søt liten skrutrekker.

Grattis :) Min kom uten ferdige veker og skrutrekker. Fikk med 2 ekstra o-ringer, en vekestump, en liten skru og en alt for kort khantaltråd.
Lenke til kommentar

Dette er en klone eller kopi. Det står ikke Innokin og det er de som lager iTaste. Så lenge fabrikantens navn ikke er med på beskrivelse eller emballasje så er det fake. Mulig den er like bra som originalen, mange av klonene er det, men det er ikke originalen. På SVD'n står det Innokin i beskrivelsen og på emballasjen, så den er ekte.

Hmm.. på bilde 9 er det vel et innokin logo. sammenligner med bilder jeg finner på innokin.com og ser helt likt ut, MEN de på FT har plassert bruksanvisningen forran hvor logoen på boksen skal være :/

Kjenner jeg vart noe skeptisk nå.

Lenke til kommentar

Hmm.. på bilde 9 er det vel et innokin logo. sammenligner med bilder jeg finner på innokin.com og ser helt likt ut, MEN de på FT har plassert bruksanvisningen forran hvor logoen på boksen skal være :/

Kjenner jeg vart noe skeptisk nå.

Tok feil, beklager. Jeg zoomet inn på bilde 9, og der ser man Innokin logoen. Syntes bare det var merkelig at de ikke hadde med Innokin i beskrivelsen. Gratulerer, den er ekte :)
Lenke til kommentar

Kjempebra 1. april spøk. :)

Deg som diktator vil jeg IKKE ha. Nakenhet på offentlig sted... :eek: Tenk på de stakkars påkledde menneskene som står på et skikkelig "crowded" sted. Som sild i tønne.. Så skal de stå inntil folk som ønsker å gå naken den dagen... :hm:

Nei, du kan ha en rådgiver-rolle i saker som angår tobakk/nikotin lovgivning. :) Det hadde du passet til.

Jeg hadde gjort gode ting også. Som å la folk gravlegges hvor de vil, sånn at jeg selv kunne bygge et mausoleum i hagen min. :p

Og jeg hadde opprettet dyrepoliti og gitt dyr de samme rettighetene som mennesker. ;)

Snakker om dyr. I kveld er jeg kattepasser. Minstesøss har endelig flytta hjem katta si, samme kveld som hun skulle ut fordi fadderne hennes tvang henne med, så jeg stepper inn som kattepasser / nedroer. Jeg bestikker henne med snacks og stjeler litt kos av og til, men hun kløner meg hver gang og fiser på meg, så for øyeblikket ligger hu i en ende av sofaen, og jeg i den andre. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjort gode ting også. Som å la folk gravlegges hvor de vil, sånn at jeg selv kunne bygge et mausoleum i hagen min. :p

Hadde jeg kjøpt et hus med et mausoleum inneholdende liket til forrige eier i hagen, hadde han nok havnet på dynga rimelig fort, hehe

Lenke til kommentar

Og jeg hadde opprettet dyrepoliti og gitt dyr de samme rettighetene som mennesker. ;)

Snakker om dyr. I kveld er jeg kattepasser. Minstesøss har endelig flytta hjem katta si, samme kveld som hun skulle ut fordi fadderne hennes tvang henne med, så jeg stepper inn som kattepasser / nedroer. Jeg bestikker henne med snacks og stjeler litt kos av og til, men hun kløner meg hver gang og fiser på meg, så for øyeblikket ligger hu i en ende av sofaen, og jeg i den andre. :p

Dyrenes rettigheter ja... :love: Du skal få min stemme som diktator. Og du trenger ikke å bygge noe mausoleum i hagen. Trondheim har jo allerede et bygg som ville passe utmerket. Nidarosdomen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...