Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da er jeg endelig tilbake fra "Den siste viking". Et bra stykke, Nils Ole Oftebro spilte trønder som om han har bodd her i alle sine år. Og før stykket, møtte jeg alle folka pappa jobber med, så nå har jeg diskutert e-sigaretter med jurister, leger og andre som jobber for fylkeslegen (pappa). :p Så får vi se om det har noe virkning. Kanskje jeg klarer å lobbyere mot legemiddelindustrien også. Får noen kontakter hos Helsedirektoratet. :p

Det er bra :) Du fronter saken meget godt. Stå på :)
Lenke til kommentar

Kjøpte min første ego-c for en måneds tid siden. har sittet konstant og kikket på videoer siden da. har lært en del. Kjøpte den nede på Bamboolt i trondheim. IKKE verdt å kjøpe vesker der iallefall. men er man i nød så er man i nød. alt jeg har kjøpt har smakt skjit. men det kan også være coilen som har for lav ohm også. samt, jeg mistenker at han mikser greiene sjøl. Prøvde "steaping" der du tar av korken på flasken med liquid, setter den på et mørkt svalt sted og latt den stå ca 9 dager. rist litt forsiktig på den innimellom. det gjorde noen av veskene derifra litt bedre iallefall, mer smak, og ikke den "brente" smaken jeg fikk da jeg først åpna flaska og helte i.

Som sagt, tror han mikser selv, og du kan ha en som funker fint, også drar du for og kjøpe mer av samme veske og den kan være helt annerledes igjen. (i tillegg, har du en billig tank, kan plexien sprekke av enkelte veksene han selger der nede)

nettopp bestilt den her godkaren: http://www.fasttech.com/products/1370201 samt: http://www.fasttech.com/products/1384900 bye bye ego, bye bye Vivi Nova.

vil kjøpe meg en tank der jeg kan fikse mine egne brennere selv, noen som har no tips til hvor jeg kan få resitance wiere? samt wicks?

har sett på en del alternativer for kjøp av juice fra england, men jeg finner ingen gode sider. noen som har noen sider og ambefale der man som regel ikke har fått pæs fra tollvesnet samt shippingen ikke er skyhøy? Er også interesert i å lage egne vesker og fiddle med det.

gjerne rett på noen av mine "statements" her, jeg er ingen ekspert, ganske ny men lest meg fram til å ha en viss forståelse men er ikke 100% stødig nei

Jeg har iTaste SVD og kjøpte min fra Fasttech. Den kommer du til å elske. Sinnsyk bra mod. ProTank med plasttank, den var ny. Sikkert en kopi og ikke ekte. Den ekte heter Kanger og har glasstank. Du får den på www.damping.no. , men sikkert helt grei den du bestilte også. Har handla en del juice fra http://www.liberty-flights.co.uk/index.asp? Aldri hatt trøbbel med noe toll, men har holdt meg under 200 kr grensa. De har mye å velge mellom og greie priser :) Leveringstiden er mellom 5 og 10 dager.
Lenke til kommentar

Da er Kayfun'n shipped out så jeg. Fikk Mail om det når jeg våkna. Ikke noe sporingsnr, men siden det er FedEx så kommer den nok raskt frem. Tipper mandag siden det er fredag i dag. FedEx leverer på døra?

 

 

Edit: Nå kom det mail fra FedEx med sporingsnr :)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Da er Kayfun'n shipped out så jeg. Fikk Mail om det når jeg våkna. Ikke noe sporingsnr, men siden det er FedEx så kommer den nok raskt frem. Tipper mandag siden det er fredag i dag. FedEx leverer på døra?

 

 

Edit: Nå kom det mail fra FedEx med sporingsnr :)

 

Blir morsomt å få noe nytt du kan "fikle" med. :)

Skulle ønske jeg var mer ivrig på å lage coiler... Kanskje etterhvert. :)

Lenke til kommentar

[Jepp, du burde melde deg inn der :)

 

 

 

Ja, du er flink. :)

Da er det bare å stemme på dem. Har ikke greid å bestemme meg for noen andre så...ikke umulig.

 

Meldte meg endelig inn for noen dager siden etter å ha sittet på gjerdet en stund (hvor vidt jeg skulle ta steget om å melde meg inn i et politisk parti, etter å ha vært aktivt antipolitisk siden farfar slutta i politikken da jeg var liten).

Kommer til å stemme på dem, det visste jeg allerede da jeg leste om dem i vår, og i går møtte jeg noen av dem i Trondhjem, og de var ganske hyggelige, så …

Lenke til kommentar

Meldte meg endelig inn for noen dager siden etter å ha sittet på gjerdet en stund (hvor vidt jeg skulle ta steget om å melde meg inn i et politisk parti, etter å ha vært aktivt antipolitisk siden farfar slutta i politikken da jeg var liten).

Kommer til å stemme på dem, det visste jeg allerede da jeg leste om dem i vår, og i går møtte jeg noen av dem i Trondhjem, og de var ganske hyggelige, så …

He he, alle politikere på stemmesanking er hyggelige :) Har ikke satt meg inn i Piratene og hva de står for. Skal få lest meg opp litt før valget :)
Lenke til kommentar

De står for alt som er godt her i verden, og vil fjerne alt som er vondt (DLD og Åndssvaksloven f.eks.). Samt sier at internett er en rettighet på samme måte som skole, veier og rett til legehjelp. Det er egentlig alt som skal til for å kjøpe meg. :p

 

"vil fjerne alt som er vondt".. Jeg er også kjøpt. :D

Lenke til kommentar

I en samtale jeg hadde for noen dager siden ble valget et tema. Jeg sa jeg trodde jeg skulle stemme Piratpartiet. Fikk kjapt til svar.. : "Hvem skal være statsminister da? Kaptein Sabeltann?" :D

 

 

Hmmm.. Ser plutselig for meg Datasmurf som en fremtidig statsminister.. :hmm::)

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Mja … Det …

 

Men de blir mer og mer populære. Da jeg sto og jabba med dem i går, var det flere andre som stoppet og var interesserte, og plukket med seg propaganda (kjerneprogrammet) eller satt i valgsofaen og chillet.

Og fyren jeg snakket med gjenkjente e-siggen jeg sto og dampet på, så i stedet for å få det sedvanlige spørsmålet om jeg dopa meg eller hva søren, så var det "Nyter du nikotinen din?". Greit å få noen slike, opplyste kommentarer også.


I en samtale jeg hadde for noen dager siden ble valget et tema. Jeg sa jeg trodde jeg skulle stemme Piratpartiet. Fikk kjapt til svar.. : "Hvem skal være statsminister da? Kaptein Sabeltann?" :D

 

 

Hmmm.. Ser plutselig for meg Datasmurf som en fremtidig statsminister.. :hmm::)

 

Grøss og gru. Jeg hadde nok gjort meg bedre som diktator. :p

Fri børst, fri damp, fri internett, og brenn den jævla BH-en! :p


Faktisk tror jeg det skal bli valgspråket mitt om jeg noen sinne skulle få sjansen til å styre et land.

 

Hmm, gjerne også frivillig nakenhet på offentlig plass.

Lenke til kommentar

Mja … Det …

 

Men de blir mer og mer populære. Da jeg sto og jabba med dem i går, var det flere andre som stoppet og var interesserte, og plukket med seg propaganda (kjerneprogrammet) eller satt i valgsofaen og chillet.

Og fyren jeg snakket med gjenkjente e-siggen jeg sto og dampet på, så i stedet for å få det sedvanlige spørsmålet om jeg dopa meg eller hva søren, så var det "Nyter du nikotinen din?". Greit å få noen slike, opplyste kommentarer også.

 

Grøss og gru. Jeg hadde nok gjort meg bedre som diktator. :p

Fri børst, fri damp, fri internett, og brenn den jævla BH-en! :p

Faktisk tror jeg det skal bli valgspråket mitt om jeg noen sinne skulle få sjansen til å styre et land.

 

Hmm, gjerne også frivillig nakenhet på offentlig plass.

 

Kjempebra 1. april spøk. :)

 

Deg som diktator vil jeg IKKE ha. Nakenhet på offentlig sted... :eek: Tenk på de stakkars påkledde menneskene som står på et skikkelig "crowded" sted. Som sild i tønne.. Så skal de stå inntil folk som ønsker å gå naken den dagen... :hm:

Nei, du kan ha en rådgiver-rolle i saker som angår tobakk/nikotin lovgivning. :) Det hadde du passet til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...