Datasmurf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det viktigste i boks ja, kos deg på Teater Skal prøve. Det er jo en klassiker, men det innebærer like fullt å sitte ute og småfryse fra ti av i kveld, rett ved sjøen. Oh well, kanskje prøve å huke tak i Nils Ole Oftebro om ikke annet. God tur Datasmurf, og ha en hyggelig dag. Takk for det, frøken. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Skal prøve. Det er jo en klassiker, men det innebærer like fullt å sitte ute og småfryse fra ti av i kveld, rett ved sjøen. Oh well, kanskje prøve å huke tak i Nils Ole Oftebro om ikke annet. Ha med deg Jaegermeister på inner'n, har alltid varma meg ved kalde anledninger Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Balltuss: http://www.intaste.de/Rebuildable-Atomizer/SvoeMesto/Kayfun-Lite::1939.html?language=en&MODsid=b54b080e41194e96ff518b358d25f4f2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Balltuss: http://www.intaste.de/Rebuildable-Atomizer/SvoeMesto/Kayfun-Lite::1939.html?language=en&MODsid=b54b080e41194e96ff518b358d25f4f2 Takker Den er på lager igjen. Da skal jeg bestille den i løpet av kvelden. Driver å maler garasjen nå puhh, slitsomt. Har bare en dampepause Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Takker Den er på lager igjen. Da skal jeg bestille den i løpet av kvelden. Driver å maler garasjen nå puhh, slitsomt. Har bare en dampepause De kan bli fort utsolgt, så jeg vil ikke anbefale å vente for lenge... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 De kan bli fort utsolgt, så jeg vil ikke anbefale å vente for lenge... Ehhh det var det jeg tenkte ikke sant....he he Nå er den bestilt. Gleder meg, og håper den passerer tollen greit. Takk for at du sa fra Da får jeg fortsette å male etter dampe og bestillingspause Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Som jeg eeeeelsker glasstanken min, den er sååå fiiiin, men såååå vanskelig å fylle! I dag prøvde jeg igjen med en tanktool faktisk som jeg bestilte fra samme side.. Da havnet 5 ml av 10 ml flaska i fanget.. Faen. Practice makes perfect I guess.. og ett tips til alle andre: start med billige juicer! Endret 22. august 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er det så vanskelig a? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er det så vanskelig a? Ja. Har sett litt rundt og man må visst holde igjen selve endcappene så de ikke sklir av, noe jeg selvsagt ikke gjorde.. Så ''popp'' så var endcappen av Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Som jeg eeeeelsker glasstanken min, den er sååå fiiiin, men såååå vanskelig å fylle! I dag prøvde jeg igjen med en tanktool faktisk som jeg bestilte fra samme side.. Da havnet 5 ml av 10 ml flaska i fanget.. Faen. Practice makes perfect I guess.. og ett tips til alle andre: start med billige juicer! Jeg bruker denne her: http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting?product_id=6048288 Har ikke sølt mer enn en dråpe med den. Kan være verdt å prøve om du ikke blir fortrolig med den du har. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg bruker denne her: http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting?product_id=6048288 Har ikke sølt mer enn en dråpe med den. Kan være verdt å prøve om du ikke blir fortrolig med den du har. Jeg har denne her: https://www.ibtanked.com/accessories/drip-tips/refilling/chrome-anodized-refilling-drip-tip-186-detail Er ikke fyllinga som er problemet, den her funker fantastisk bra til det, men det er bare når jeg skal lirke cartomizeren på plass som gjør det problematisk når ene endcappen har lyst til å fly av Jeg tror som sagt at jeg bare må øve meg litt.. Neste gang jeg skal fylle på skal jeg bruke mango, som jeg har masse av og som jeg har mixet masse av selv Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja, man må finne den rette teknikken. Og holde på end-capen. Cap'ene sitter ikke så hardt på IB-tanken min. Sikkert ikke på din heller. Har funnet en teknikk med den fylleren jeg har, hvor jeg setter den på hodet på et papir, holder på end-capen og bare trykker den mot benken. Det rekker ikke å komme ut mer enn en dråpe. Den du har ser ut til å bli mer "åpen" rundt det hele.. Da må det kanskje brukes en annen teknikk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja, man må finne den rette teknikken. Og holde på end-capen. Cap'ene sitter ikke så hardt på IB-tanken min. Sikkert ikke på din heller. Har funnet en teknikk med den fylleren jeg har, hvor jeg setter den på hodet på et papir, holder på end-capen og bare trykker den mot benken. Det rekker ikke å komme ut mer enn en dråpe. Den du har ser ut til å bli mer "åpen" rundt det hele.. Da må det kanskje brukes en annen teknikk. Hm.. kanskje jeg skal prøve på det? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hm.. kanskje jeg skal prøve på det? Du kan iallefall gjøre det etter du har fylt, og skal ha den på plass igjen. Med min kan man gjøre det slik "begge veier". Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Fikk WizMix sin Mucho Mango idag. Den lukter.. spesielt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Life's a Peach fra ecigwizard sin wizmix smaker helt ok. Tror ikke jeg vil bestille den igjen. Ikke helt den peachsmaken jeg forventet meg. Den er litt vel kunstig for min smak. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja den lukter søte kjemikalier. Må vente på pink-mule pakken før jeg får prøvd. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Raging Bull fra wizmix er desidert den juicen med mest parfymesmak som eksisterer vil jeg tørre påstå. Tok 3 trekk og nå har flasken stått uten tut i 2 uker, lukter fortsatt en del parfyme Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Raging Bull fra wizmix er desidert den juicen med mest parfymesmak som eksisterer vil jeg tørre påstå. Tok 3 trekk og nå har flasken stått uten tut i 2 uker, lukter fortsatt en del parfyme Lukter den red bull? Bestilte noe lignende som er fra misteliquid.. Lukter heeeelt likt red bull. Tror den blir interessant å prøve! Lenke til kommentar
Regny Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Lukter Red bull men den falske parfymelukten overstyrer en god del, håper det vil hjelpe og la den lufte en goood stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå