Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Det viktigste i boks ja, kos deg på Teater :)

Skal prøve. Det er jo en klassiker, men det innebærer like fullt å sitte ute og småfryse fra ti av i kveld, rett ved sjøen. :p

Oh well, kanskje prøve å huke tak i Nils Ole Oftebro om ikke annet.

God tur Datasmurf, og ha en hyggelig dag. :)

Takk for det, frøken. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve. Det er jo en klassiker, men det innebærer like fullt å sitte ute og småfryse fra ti av i kveld, rett ved sjøen. :p

Oh well, kanskje prøve å huke tak i Nils Ole Oftebro om ikke annet.

Ha med deg Jaegermeister på inner'n, har alltid varma meg ved kalde anledninger :)
Lenke til kommentar

De kan bli fort utsolgt, så jeg vil ikke anbefale å vente for lenge... :)

Ehhh det var det jeg tenkte ikke sant....he he :) Nå er den bestilt. Gleder meg, og håper den passerer tollen greit. Takk for at du sa fra :) Da får jeg fortsette å male etter dampe og bestillingspause :)
Lenke til kommentar

Som jeg eeeeelsker glasstanken min, den er sååå fiiiin, men såååå vanskelig å fylle! I dag prøvde jeg igjen med en tanktool faktisk som jeg bestilte fra samme side.. Da havnet 5 ml av 10 ml flaska i fanget.. :( Faen. Practice makes perfect I guess.. og ett tips til alle andre: start med billige juicer! :(

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Som jeg eeeeelsker glasstanken min, den er sååå fiiiin, men såååå vanskelig å fylle! I dag prøvde jeg igjen med en tanktool faktisk som jeg bestilte fra samme side.. Da havnet 5 ml av 10 ml flaska i fanget.. :( Faen. Practice makes perfect I guess.. og ett tips til alle andre: start med billige juicer! :(

Jeg bruker denne her: http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting?product_id=6048288

Har ikke sølt mer enn en dråpe med den. :) Kan være verdt å prøve om du ikke blir fortrolig med den du har.

Lenke til kommentar

Jeg bruker denne her: http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting?product_id=6048288

Har ikke sølt mer enn en dråpe med den. :) Kan være verdt å prøve om du ikke blir fortrolig med den du har.

Jeg har denne her:

https://www.ibtanked.com/accessories/drip-tips/refilling/chrome-anodized-refilling-drip-tip-186-detail

Er ikke fyllinga som er problemet, den her funker fantastisk bra til det, men det er bare når jeg skal lirke cartomizeren på plass som gjør det problematisk når ene endcappen har lyst til å fly av :p Jeg tror som sagt at jeg bare må øve meg litt.. Neste gang jeg skal fylle på skal jeg bruke mango, som jeg har masse av og som jeg har mixet masse av selv :)

Lenke til kommentar

Ja, man må finne den rette teknikken. Og holde på end-capen. :)

Cap'ene sitter ikke så hardt på IB-tanken min. Sikkert ikke på din heller. Har funnet en teknikk med den fylleren jeg har, hvor jeg setter den på hodet på et papir, holder på end-capen og bare trykker den mot benken. Det rekker ikke å komme ut mer enn en dråpe. Den du har ser ut til å bli mer "åpen" rundt det hele.. Da må det kanskje brukes en annen teknikk. :)

Lenke til kommentar

Ja, man må finne den rette teknikken. Og holde på end-capen. :)

Cap'ene sitter ikke så hardt på IB-tanken min. Sikkert ikke på din heller. Har funnet en teknikk med den fylleren jeg har, hvor jeg setter den på hodet på et papir, holder på end-capen og bare trykker den mot benken. Det rekker ikke å komme ut mer enn en dråpe. Den du har ser ut til å bli mer "åpen" rundt det hele.. Da må det kanskje brukes en annen teknikk. :)

Hm.. kanskje jeg skal prøve på det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...