Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang cartotank. Har sett endel når folk anbefaler en tank, la oss ta boge f16 som eksemel så er det ofte kommentaren "Gir god damp, god smak" o.l. Men har dette noe i det hele tatt med selve tanken og gjøre? Er jo cartomizeren/juice som avgjør på det? Selve tanken er jo bare et skall utenfor cartoen. Eller?

Lenke til kommentar

aah i see. Men hvordan damper den da iforhold til en duel core fordamper i f.eks iclear?

Sinnsykt bra. Tett, god damp. Jeg har iclear30 som jeg har pensjonert.. jeg går alltid tilbake til selvpuncha carto's i tank.

 

 

Ang cartotank. Har sett endel når folk anbefaler en tank, la oss ta boge f16 som eksemel så er det ofte kommentaren "Gir god damp, god smak" o.l. Men har dette noe i det hele tatt med selve tanken og gjøre? Er jo cartomizeren/juice som avgjør på det? Selve tanken er jo bare et skall utenfor cartoen. Eller?

Liten til ingen forskjell på smaken, men enkelte tanker kan visst gi fra seg en viss smak. Jeg har en plasttank fra damping.no og en Ibtank fra IBtanked.com. Forskjellen er pris og kvalitet på tanken, Ibtanked er av glass, tåler all juice og ser jævla bra ut.

Lenke til kommentar

Bestillte denne i forrige uke. Gleder meg. :) Glasstank blir neste!

 

Må også si at jeg synes det er utrolig frustrerende å ha sporing. Ender opp med å sjekke 10 ganger om dagen. Og nå har det stått det samme i over et døgn.. Mye enklere når jeg ikke vet noen ting. :p

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Ang cartotank. Har sett endel når folk anbefaler en tank, la oss ta boge f16 som eksemel så er det ofte kommentaren "Gir god damp, god smak" o.l. Men har dette noe i det hele tatt med selve tanken og gjøre? Er jo cartomizeren/juice som avgjør på det? Selve tanken er jo bare et skall utenfor cartoen. Eller?

 

Man skulle tro det... Men jeg hadde først to Smok-tanker i plast, som jeg aldri ble helt fortrolig med. Foretrakk clearoer fremfor dem. Var først når jeg fikk glass-tanker jeg fikk en wow-opplevelse. Jeg syns det smaker bedre. Men er det innbilning... ? Jeg tror ikke det. :) Kanskje det blir litt som med brus på glassflaske. Det er bedre. :)

Lenke til kommentar

Bestillte denne i forrige uke. Gleder meg. :) Glasstank blir neste!

 

Må også si at jeg synes det er utrolig frustrerende å ha sporing. Ender opp med å sjekke 10 ganger om dagen. Og nå har det stått det samme i over et døgn.. Mye enklere når jeg ikke vet noen ting. :p

 

Jeg sjekker aldri sporing. Det kommer når det kommer. :)

Lenke til kommentar

Når jeg bestiller fra utlandet så sjekker jeg hver eneste dag. Utenlands shopping er som et mini eventyr, alt mulig kan skje på veien til norge, forsinkelser, slemme folk på toll kontoret ect. Alt for å gjøre ting spennende! hehe

 

Hvis man først begynner å sjekke, så kan jeg tenke meg man kan bli litt "opphengt" i det. Men jeg har sjekket bare en gang. Da så det ut som at pakken fortsatt var i USA, så jeg tenkte at den var det bare å glemme foreløbig. Så lå den i postkassa dagen etter.... Det var jo en positiv overraskelse. :) Men har aldri sjekket siden.

Lenke til kommentar

Man skulle tro det... Men jeg hadde først to Smok-tanker i plast, som jeg aldri ble helt fortrolig med. Foretrakk clearoer fremfor dem. Var først når jeg fikk glass-tanker jeg fikk en wow-opplevelse. Jeg syns det smaker bedre. Men er det innbilning... ? Jeg tror ikke det. :) Kanskje det blir litt som med brus på glassflaske. Det er bedre. :)

Det er bedre med brus og pils på flaske kontra plast ja, så og med damping :) Bedre smak i glasstanker. Men må likevel skryte av iClear30 og 16, de er meget gode for å ha plast :)
Lenke til kommentar

Hvis man først begynner å sjekke, så kan jeg tenke meg man kan bli litt "opphengt" i det. Men jeg har sjekket bare en gang. Da så det ut som at pakken fortsatt var i USA, så jeg tenkte at den var det bare å glemme foreløbig. Så lå den i postkassa dagen etter.... Det var jo en positiv overraskelse. :) Men har aldri sjekket siden.

 

Tilbyr dem sporing så benytter jeg meg av det. Spennende å sjekke godbitenes reise frem til min sultne postkasse :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I kveld skal jeg på teater. Utendørs heldigvis, så nå har jeg fylt 3 megacartos og protanken, ladet alle batterier, tatt med ekstra batterier til VAMOen og nå har jeg en time og et kvarter på meg til å gjøre alt det andre jeg skal før jeg drar. Dette inkluderer å dusje, kle meg, pakke stæsj, spise, vaske opp og støvsuge og vaske førsteetasjen. Samt leke med katten. Ja ja, i det minste fikk jeg gjort unna det viktigste. :p

Lenke til kommentar

I kveld skal jeg på teater. Utendørs heldigvis, så nå har jeg fylt 3 megacartos og protanken, ladet alle batterier, tatt med ekstra batterier til VAMOen og nå har jeg en time og et kvarter på meg til å gjøre alt det andre jeg skal før jeg drar. Dette inkluderer å dusje, kle meg, pakke stæsj, spise, vaske opp og støvsuge og vaske førsteetasjen. Samt leke med katten. Ja ja, i det minste fikk jeg gjort unna det viktigste. :p

Det viktigste i boks ja, kos deg på Teater :)

Noen som har handla fra pink mule som kan hjelpe meg? Prøver å lage en konto på siden, men de ber om adgangs kode... hvor finner jeg dette? Så mye stress for å skaffe seg Grants vanilla custard sigh.

Hmm, husker ikke noen adgangskode jeg, er det ikke passord de mener da?
Lenke til kommentar

Noen som har handla fra pink mule som kan hjelpe meg? Prøver å lage en konto på siden, men de ber om adgangs kode... hvor finner jeg dette? Så mye stress for å skaffe seg Grants vanilla custard sigh.

 

Er mange mnd siden jeg opprettet konto, så jeg husker ikke helt... Men de ber om adgangskode når jeg skal logge inn. Det er passord. Du må opprette en konto som ny kunde først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...