Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som e-sigg-saken min har båret frukter. Har blitt kontaktet av foreldre av kompiser som har vært interesserte i å komme over på e-sigaretter og spurt meg om hjelp etter å ha lest saken / sett videoene. Alltid flott.

For øvrig, i disse politiske tider, er det noen andre partier enn DLF (og så vidt jeg husker, Piratpartiet), som er for e-sigaretter og endring av tobakksloven?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har endelig fått min første RDA. Octopus mini, den var litt mindre enn jeg forventet men grei til å starte med.

Fikk ferdigmontert coil og veke så jeg orka ikke å lage en engen med en gang, men synes det var veldig brentsmak av den. Jeg gjør helt sikkert noe feil siden jeg aldri har gjort dette før, men vet ikke helt hva de kan være. Har dryppet rikelig med veske og alt er "på plass". Har forstått det slik at man ikke er nødt til å ha en mekanisk mod for å bruke dette.

Forøvrig, bla. på kanger eVod som funker knall på så å si alt, så kan jeg få brentsmak hvis jeg bruker den på vamo v2. Selv på laveste watt / volt. Defekt vamo? Kan den gi høyere spenning enn hva den utgir seg for å gi?

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Har endelig fått min første RDA. Octopus mini, den var litt mindre enn jeg forventet men grei til å starte med.

Fikk ferdigmontert coil og veke så jeg orka ikke å lage en engen med en gang, men synes det var veldig brentsmak av den. Jeg gjør helt sikkert noe feil siden jeg aldri har gjort dette før, men vet ikke helt hva de kan være. Har dryppet rikelig med veske og alt er "på plass". Har forstått det slik at man ikke er nødt til å ha en mekanisk mod for å bruke dette.

Forøvrig, bla. på kanger eVod som funker knall på så å si alt, så kan jeg få brentsmak hvis jeg bruker den på vamo v2. Selv på laveste watt / volt. Defekt vamo? Kan den gi høyere spenning enn hva den utgir seg for å gi?

Kvitt deg med de søppel vekene som følger med. Smakte dritt av de som følgte med drippern min å.

Lenke til kommentar

Kom med bilde Amaline :) Selv fikk jeg svart tube caseing til min Evic i dag. Måtte selvfølgelig innom tollen slik som alt av Vape mail:/

Sort Evic er sikkert stilig. :) Er du så uheldig med tollen da...? Jeg har bestilt et stort antall pakker siden nyttår. Bare EN har blitt stoppet av tollen. Sendte over ordreseddel, så var det greit.

Bilde ja... Jeg vet ikke om jeg får fotografert disse tankene skikkelig, slik at jeg får frem tegningene... Er nok bedre å se på linken.

Denne har en utrolig søt ugle.. Pluss noen grav-stener... :D

http://phiniac.com/pid-1191-48/sandblast-spookytree.html

Så har jeg keltic cross.

http://phiniac.com/pid-1127-44/sandblast-celtic-cross.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...