BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Sto opp grytidlig fredagen for å bestille, slik at det ble sendt samme dag. Så jeg forhåpentligvis får varene til uka..men frykter PM-pakken ikke kommer før neste mandag. :/ Er det ikke slik at alt fra PM blir stoppet i tollen? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det ikke slik at alt fra PM blir stoppet i tollen? Virkelig?? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Virkelig?? Mener å tro at det var derfor det tar så lang tid med levering, at det er tollen sin skyld og ikke nødvendigvis deres. (når de først har sendt pakken) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det ikke slik at alt fra PM blir stoppet i tollen? Aner ikke. Mitt har aldri blitt stoppet før. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Aner ikke. Mitt har aldri blitt stoppet før. Hmmm Da har jeg Provari Mini på vei i Satin Silver! og bestilt extension tubes og sånn ''vanity''ring som skal gjøre så den ser bedre ut med tanks. O glede! Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Mener å tro at det var derfor det tar så lang tid med levering, at det er tollen sin skyld og ikke nødvendigvis deres. (når de først har sendt pakken) Hvis pakka har blitt stoppa å sjekka av Tollen/posten så klistrer de en lapp på pakka hvor det står at den har blitt inspisert, har skjedd med meg 2 ganger. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hmmm Da har jeg Provari Mini på vei i Satin Silver! og bestilt extension tubes og sånn ''vanity''ring som skal gjøre så den ser bedre ut med tanks. O glede! ÅÅhh!!! Gratulerer. Hvor bestilte du den fra? USA eller Europa? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det ikke slik at alt fra PM blir stoppet i tollen? Har ikke fått noe fra PM stoppet. Men syns det tar lengre tid etter at de begynte med rekommandert sending. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 USA, mener jeg å tro. Var med på felleskjøp på Norsk dampselskap. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 USA, mener jeg å tro. Var med på felleskjøp på Norsk dampselskap. Okey.. Felleskjøpet... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Felleskjøp av Provari, en av brukerne er registrert som forhandler så hun får alt til forhandlerpris, så deler vi på frakt og toll Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Den kommer med matchende hodeplagg: Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Haha. Matchende hodeplagg.... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Felleskjøp av Provari, en av brukerne er registrert som forhandler så hun får alt til forhandlerpris, så deler vi på frakt og toll Smart løsning det. (Dere kunne jo allikevel bære hodeplagget.. ) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg vasker de med litt zalovann og koster litt innvendig med en Qtip, skyller VELDIG godt og setter de til tørk.Oki, det skal jeg gjøre heretter Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Den kommer med matchende hodeplagg: Ha ha ha Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Har ikke fått noe fra PM stoppet. Men syns det tar lengre tid etter at de begynte med rekommandert sending. Bare fått en sending derfra, den ble ikke stoppa og brukte en uke. Godkjent det fra Spania Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ecigwizard er kjapp. Bestilte følgende forrige uke: 9. aug - liberty flights - juice 10. aug - Health Cabin - fordamper 12. aug - liberty flights - juice 15. aug - ecigwizard - juice Juicen fra Ecigwizard kom idag, ingenting av det andre har kommet enda. Syns Liberty Flights er litt treig. Har samme erfaring med både Ecigwizard og Liberty Flights som deg Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Min erfaring er at det tar like lang tid å få varene fra Pink Mule som fra Fasttech. DVS. Ikke bestill noe det haster med å få derfra ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå