Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Dette er min erfaring også :-) Blandet meg en mangojuice her om dagen og den er for sterk for dripper. På Protank er smaken akkurat passe. Må jo dessverre bruke Protank når jeg kjører lenger enn dripperen holder ;-)

 

Jeg satte opp IGO-L'en min på nytt i går. 4 wraps 0,30 mm rundt dobbel 3 mm Ecowool flettet silica. Det ble 1,1 ohm. Coilen ble perfekt og dette fungerer faktisk bra. Det blir litt for hett på nyoppladet batteri, men dette oppsettet tapper batteriet ganske fort ned til skikkelig goddamp :-) Jeg har Fasttech IGO'en min satt opp med 1,6 ohm coil og kan sammenligne "Amundoppsett" med "Vaperizeroppsett" direkte nå.

 

Jeg liker smaken av 1,6 ohm oppsettet bedre enn 1,1 ohm. Men på mek mod blir det dårlig futt etterhvert som batteriet tappes. 1,1 ohm oppsettet funker mye bedre etterhvert som batteriet tappes.

Min foreløpige konklusjon er at et 1,6 ohm oppsett er nydelig på Vamo etc. som holder 4,2 volt hele tiden. På mek mod funker 1,1 ohm oppsettet bedre i praksis.

Ja, de to siste coilene jeg laga på blekkspruten ble på.1.1 ohm og er fantastisk på mech mod. Merker at batteriet tappes fort ja :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har amtorp.net emigrert fra Danmark til Nederland og gjenoppstått som http://geenrook.nl/da/

 

Dessverre har emigreringen medørt en effektiv dobling av prisene. Nå får man bare 3 flasker under 200 kr grensa, før fikk man 6 :-(

Jepp, har hørt om det. Mutter'n har bestilt fra Nederland nå. Er jo de samme juicene, men han sier jo at han skal åpne igjen i Danmark. Står på siden hans :)
Lenke til kommentar

Ja, de to siste coilene jeg laga på blekkspruten ble på.1.1 ohm og er fantastisk på mech mod. Merker at batteriet tappes fort ja

Det var lav motstand på blekksprut :-) Hvordan funker det i praksis? Selv IGO-L'en blir så varm med 1,1 ohm oppsett at jeg kjenner den godt mot låret igjennom lomma etter noen trekk.

Lenke til kommentar

Jepp, har hørt om det. Mutter'n har bestilt fra Nederland nå. Er jo de samme juicene, men han sier jo at han skal åpne igjen i Danmark. Står på siden hans

Får håpe det, er litt hekta på jorbærjuicen hans :-) Så gjenbruker jeg flaskene hans til egenproduksjonen min, de er sollide og egner seg fint til dripping. Jeg kommer til å trenge noen nye nå og da ;-)

Lenke til kommentar

Får håpe det, er litt hekta på jorbærjuicen hans :-) Så gjenbruker jeg flaskene hans til egenproduksjonen min, de er sollide og egner seg fint til dripping. Jeg kommer til å trenge noen nye nå og da ;-)

Jordbærjuicen hans har jeg ikke smakt enda, faktisk har jeg ikke smakt en eneste Jordbærjuice enda. Skal gi den et forsøk. Har hittil kasta de tomme flaskene, men der ga du meg et fint tips. Hvordan rengjør du de tomme flaskene?
Lenke til kommentar

Det er derfra jeg bestiller Forbuden Frukt (White Lie). Har hittil testa 60/40 PG/VG og 70/30 PG/VG begge er gode, men jeg har en juice som er ren VG, Indian Tobacco fra Hangsen. Jeg liker den, har jo litt smak, og den er ikke vond :)

Hvor mye forskjell er det på smak i forhold til "normal" juice med 70-80% PG? Har alltid vært glad i mye smak med mindre det blir for søtt.

Lenke til kommentar

Hvor mye forskjell er det på smak i forhold til "normal" juice med 70-80% PG? Har alltid vært glad i mye smak med mindre det blir for søtt.

Er også glad i mye smak. Om det er Indian Tobacco du spør om, så har den selvsagt mindre smak enn Juicer med mye PG, men den smaken den har er verken for søt eller for bitter på en måte. Lenge siden jeg har dampa den nå, så må prøve å svare fra hukommelsen :) husker ikke helt hvordan den smaker.
Lenke til kommentar

Jordbærjuicen hans har jeg ikke smakt enda, faktisk har jeg ikke smakt en eneste Jordbærjuice enda. Skal gi den et forsøk. Har hittil kasta de tomme flaskene, men der ga du meg et fint tips. Hvordan rengjør du de tomme flaskene?

Jeg vasker de med litt zalovann og koster litt innvendig med en Qtip, skyller VELDIG godt og setter de til tørk.

Lenke til kommentar

Ecigwizard er kjapp.

Bestilte følgende forrige uke:

 

9. aug - liberty flights - juice

10. aug - Health Cabin - fordamper

12. aug - liberty flights - juice

15. aug - ecigwizard - juice

 

Juicen fra Ecigwizard kom idag, ingenting av det andre har kommet enda. Syns Liberty Flights er litt treig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...