Vaperizer Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hm, okei, da starter jeg i det minste på 10% på de essensene! Dette blir aaaartig! Jeg har mango essens fra Mist. Den er det sinnsykt mye smak i. Prøvde 10% selv, ALT for sterkt, så jeg doblet mengden base. Fremdeles for sterk for drippere, men funker i Protank. Jeg foreslår at du prøver litt under 5% først, det er lettere å legge til essens. Cartomizere demper jo smaken litt i forhold til drippere, så jeg tenker du finner sweet spot rundt 5% :-) 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 "Det startet med at jeg satt og drippet".... Er vel mange som ville tenke "utilregnelig" allerede der.. He he. Du er flink trenger jeg noengang en forsvarer sender jeg deg en PM Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har mango essens fra Mist. Den er det sinnsykt mye smak i. Prøvde 10% selv, ALT for sterkt, så jeg doblet mengden base. Fremdeles for sterk for drippere, men funker i Protank. Jeg foreslår at du prøver litt under 5% først, det er lettere å legge til essens. Cartomizere demper jo smaken litt i forhold til drippere, så jeg tenker du finner sweet spot rundt 5% :-) Hah, takk Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Røyker dere for det meste PG dominert juice eller begge deler? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Røyker dere for det meste PG dominert juice eller begge deler? Røyker ikke i det hele tatt, jeg damper! Stort sett 50/50 for min del. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Synes at 70/30 som brukes i Vermillion River er en god blanding. Ren PG føles tamt ut og ren VG føles smaktløst og tørt. Sikkert smak og behag, men jeg liker at "røyken" har konsistens og er litt tjukk - samtidig skal det smake litt. Vel og merke går det omtrent utelukkende i tobakksmaker i forskjellige variasjoner Endret 18. august 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Røyker dere for det meste PG dominert juice eller begge deler? Ren VG her. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Hvor handler dere ren vg fra da? Finner for det meste kun 70-80 PG på de fleste uk sidene og veldig mange us sider jeg har prøvd meg på sender ikke til norge. Så langt har jeg kun funnet en butikk som jeg kan velge ratio selv. Endret 18. august 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Merkelig at Vapemail fra UK koster ca 40 kr i frakt. Men når jeg nå gjorde et forsøk på å få meg 2 stk mini protanks fra USA så var billigste alternativ ca 225 kr kun i frakt. Skremmende! Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Merkelig at Vapemail fra UK koster ca 40 kr i frakt. Men når jeg nå gjorde et forsøk på å få meg 2 stk mini protanks fra USA så var billigste alternativ ca 225 kr kun i frakt. Skremmende! Gidder ikke betale frakt når det ikke trengs ;-) http://www.fasttech.com/products/0/10004861/1423800-kanger-mini-protank-clearomizer-with-pyrex-glass 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er fasttech til å stole på da? Hongkong og (påståtte) autentiske varer til 1/2 pris får scam-filteret mitt til å gå på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er fasttech til å stole på da? Hongkong og (påståtte) autentiske varer til 1/2 pris får scam-filteret mitt til å gå på. Vamoen funker bra ihvertfall Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er fasttech til å stole på da? Hongkong og (påståtte) autentiske varer til 1/2 pris får scam-filteret mitt til å gå på. Er trygt, Hong Kong har ikke salgs skatt, bare husk å sjekke at de bruker produsentens navn hvis du er ute etter ekte produkter. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er fasttech til å stole på da? Hongkong og (påståtte) autentiske varer til 1/2 pris får scam-filteret mitt til å gå på. Alle varer som det står fabrikantens navn på er ekte hos Fasttech, på den jeg linker til står det Kanger. Med dette mener jeg FABRIKANTENS navn, ikke varenavn. Kjøper du en EVOD som det IKKE står KANGER på, får du fake vare. Jeg har handlet VELDIG mye fra Fasttech og alt har vært som forventet. Shippingen tar normalt 10 dager med tracking og det er helt gratis. Skal du handle mye, gjør du bare flere kjøp, så kan du holde deg under 200 kr grensa. Frakten er jo gratis, selv om du bare skal ha en plast driptip til 50 cent ;-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nå har jeg bytta hodet på ene ProTanken min og fyllt opp med Shamrock. Den har jeg hittil kun smakt i Dripper. Smaker fortsatt veldig godt, men mye av den herlige sterke mintsjokoladesmaken mangler. Smaken er mye mer nedtonet - mutet. Hadde ikke trodd forskjellen skulle være så stor. Utrolig hvor mye mer smak drippere tryller frem fra juicen Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen som har prøvd disse? http://pink-mule.com/rygevaesker-tilbehoer/nikotin-baser/vpg-plus-0mg Er det bare å ta sånn og en dæsj essens så er det fult brukbart? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nå har jeg bytta hodet på ene ProTanken min og fyllt opp med Shamrock. Den har jeg hittil kun smakt i Dripper. Smaker fortsatt veldig godt, men mye av den herlige sterke mintsjokoladesmaken mangler. Smaken er mye mer nedtonet - mutet. Hadde ikke trodd forskjellen skulle være så stor. Utrolig hvor mye mer smak drippere tryller frem fra juicen Dette er min erfaring også :-) Blandet meg en mangojuice her om dagen og den er for sterk for dripper. På Protank er smaken akkurat passe. Må jo dessverre bruke Protank når jeg kjører lenger enn dripperen holder ;-) Jeg satte opp IGO-L'en min på nytt i går. 4 wraps 0,30 mm rundt dobbel 3 mm Ecowool flettet silica. Det ble 1,1 ohm. Coilen ble perfekt og dette fungerer faktisk bra. Det blir litt for hett på nyoppladet batteri, men dette oppsettet tapper batteriet ganske fort ned til skikkelig goddamp :-) Jeg har Fasttech IGO'en min satt opp med 1,6 ohm coil og kan sammenligne "Amundoppsett" med "Vaperizeroppsett" direkte nå. Jeg liker smaken av 1,6 ohm oppsettet bedre enn 1,1 ohm. Men på mek mod blir det dårlig futt etterhvert som batteriet tappes. 1,1 ohm oppsettet funker mye bedre etterhvert som batteriet tappes. Min foreløpige konklusjon er at et 1,6 ohm oppsett er nydelig på Vamo etc. som holder 4,2 volt hele tiden. På mek mod funker 1,1 ohm oppsettet bedre i praksis. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Blir vist en bestilling til på meg ser jeg.. Tenker å prøve meg på et par smaker med 50/50 vg/pg men er litt skepisk på at det skal bli lite smak pga lav pg. Leser overalt at det er PG som bringer mest smak og troathit mens VG bringer damp. Har jeg grunn til å beskymre meg eller? Må nå finnes reine VG juice som også smaker en del, nekter å tro at de som damper VG ville ha gjordt det vist det lite/ingen smak på dampen. Er på heathers heavenly vapes jeg skal bestille. noen som har noe erfaring med juic derfra (med en del VG) ? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen som har prøvd disse? http://pink-mule.com/rygevaesker-tilbehoer/nikotin-baser/vpg-plus-0mg Er det bare å ta sånn og en dæsj essens så er det fult brukbart? Ja, så enkelt er det :-) Damper bare egenprodusert jeg nå og etter litt testing, får jeg akkurat den smaksintensiteten jeg ønsker.Bestilte nettopp 300 ml VPG+ og Flavour Art jordbær for 171 danske fra Pink Mule . Så nå har jeg juice en GOD stund fremover :-D Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Blir vist en bestilling til på meg ser jeg.. Tenker å prøve meg på et par smaker med 50/50 vg/pg men er litt skepisk på at det skal bli lite smak pga lav pg. Leser overalt at det er PG som bringer mest smak og troathit mens VG bringer damp. Har jeg grunn til å beskymre meg eller? Må nå finnes reine VG juice som også smaker en del, nekter å tro at de som damper VG ville ha gjordt det vist det lite/ingen smak på dampen. Er på heathers heavenly vapes jeg skal bestille. noen som har noe erfaring med juic derfra (med en del VG) ? Det er derfra jeg bestiller Forbuden Frukt (White Lie). Har hittil testa 60/40 PG/VG og 70/30 PG/VG begge er gode, men jeg har en juice som er ren VG, Indian Tobacco fra Hangsen. Jeg liker den, har jo litt smak, og den er ikke vond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå