Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hmmm.. da har jeg fått mitt GOLD DIY starter kit fra thealchemistcupboard.co.uk, med Kiwi strawberry og Golden Pineapple essenser.. Har også Mango og Juicy Peach essenser fra misteliquid.co.uk. Såååå, noen som vil fortelle meg hvor mye av essensen jeg burde bruke pr 10 ml?? Så morsomt at du skal begynne å mixe. Skal jeg også snart. Har gjort litt research, og det virker som 10-20 % er vanlig i de fleste merkene. Starte på 10% med en "singel" smak, og tilsette mer om det ønskes. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hm.. så 1 ml med essens i totalt 10 ml med juice? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er litt dårlig smak på strawberryen deres ja, så jeg har kjøpt essens som jeg skal legge til.. Er ikke mangel på smak på mangoen. Jeg syns tvert imot at VR produserer litt lite damp, men smaken er så god at det spiller ingen rolle.. Hvor kjøper du slik essens? Her kan du selv velge PG/VG ratio, og frukt er det. Blanding av pære og kokos mmm nydelig. http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=208 Noen du selv har prøvd her? Noen som veit om http://mtnvapor.com/ sender til norge? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvor kjøper du slik essens? Noen du selv har prøvd her? Noen som veit om http://mtnvapor.com/ sender til norge? På siden deres. http://www.misteliquid.co.uk/e-liquid/flavour-cocentrate Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hm.. så 1 ml med essens i totalt 10 ml med juice? Ja, jeg tror du må ha såpass. Antageligvis mer, om essensen ikke er så sterk. Men begynn med 1 ml essens og 9 ml pg/vg/nic. Eller 1,5 ml - 8,5 ml kanskje.. Du liker vel juicer med litt smak i du... Kjedelig hvis det blir en tam smak.. Men her er det vel bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hmmmm.. Får se ann Lukter ganske kraftig og står at normalen er 5-7% på misteliquid sin side.. Får sjååå, men det stemmer ja, jeg eeeelsker godt med smak Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Jeg også, blir nokk noe essens på min neste ordre ser jeg. Kanskje jeg klare å få litt liv i HS Delight flaska mi. edit: Har du prøvd Juicy peach concentrate Buffy? Endret 17. august 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvor oppbevarer dere godsakene? Ser på noen flasker at de skal oppbevares mørkt, tørt og kaldt. Noe slikt rom har jeg ikke. Nærmeste jeg kommer er kjøleskap. Men frister lite å fylle kjøleskapet med sterkt luktende flasker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har dem faktisk i kjøleskapsdøren, de to øverste hyllene. Funker fjell. Har ekstra juice i fryseren også. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hmmmm.. Får se ann Lukter ganske kraftig og står at normalen er 5-7% på misteliquid sin side.. Får sjååå, men det stemmer ja, jeg eeeelsker godt med smak Ja, det står det visst. Har ikke lest noe om disse essensene her. Har kjøpt inn noen Capella-smaker, og de brukes opp 15- 20% såvidt jeg har forstått. Det er vel Capella du har kjøpt hos alkymisten. Er vel bare det merket han fører. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvor oppbevarer dere godsakene? Ser på noen flasker at de skal oppbevares mørkt, tørt og kaldt. Noe slikt rom har jeg ikke. Nærmeste jeg kommer er kjøleskap. Men frister lite å fylle kjøleskapet med sterkt luktende flasker. Noe står i kjøleskapet, men det meste i et vanlig kjøkkenskap. Kan ikke ha alt i kjøleskapet.. skal jo ha plass til litt mat også.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hm, okei, da starter jeg i det minste på 10% på de essensene! Dette blir aaaartig! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hm, okei, da starter jeg i det minste på 10% på de essensene! Dette blir aaaartig! Gjør det du. Det er jo bare å tilsette mer om du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Drog en spearmint på 7%. NEI. Aldri mer. Kanskje 2-3% hadde vært mer passende. Mulig hodet til evoden hadde overlevd da..... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Drog en spearmint på 7%. NEI. Aldri mer. Kanskje 2-3% hadde vært mer passende. Mulig hodet til evoden hadde overlevd da..... Spearmint og sånt kan jeg faktisk se for meg at man må være forsiktig med, ekstremt sterke smaker. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Drog en spearmint på 7%. NEI. Aldri mer. Kanskje 2-3% hadde vært mer passende. Mulig hodet til evoden hadde overlevd da..... Såpass ja.. Det skal jeg huske. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fy faen nå stinker det på badet. Kjærringa blander ostekake. Fytti helvete så det stinker! Unnskyld ordbruken. Men jeg er finnmarking, og bedriver kulturbevaring....... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fy faen nå stinker det på badet. Kjærringa blander ostekake. Fytti helvete så det stinker! Unnskyld ordbruken. Men jeg er finnmarking, og bedriver kulturbevaring....... Stinker det på badet.....? Da skal du aldri kjøpe en juice som heter Blueberry cheesecake... Jeg holdt på å kaste opp av den. Og jeg liker ostekake veldig godt.. iallefall gjorde jeg det før... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fy faen nå stinker det på badet. Kjærringa blander ostekake. Fytti helvete så det stinker! Unnskyld ordbruken. Men jeg er finnmarking, og bedriver kulturbevaring....... Høres ikke bra ut.. Men takk for at du ikke plager oss med å insistere å skrive på dialekt, som mange nord for Trøndelag er tydeligvis så glad i å gjøre. Er sikkert bare meg, men sånt irriterer meg noe så inn i hampen... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vi drev akkurat og regnet på prisen på DIY 10ml flaskene vi har mikset. Prisene varierte fra 9 til hele 13 kr!!! Det gir ekstra glede å tenke på at Jens ikke får noe avgiftspenger på vår nye hobby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå