Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er denne gruppen drevet av en butikk eller personer med økonomiske interesser? Not really a fan of those.

 

Fikk forresten noen Boge XL cartomizere i dag. Skjærte to åpninger i dem og endelig har jeg tanker som fungerer som de skal igjen. De SMoktech cartomizerne jeg hadde smakte alle vondt, som jeg skrev for litt siden.

 

post-96473-0-83970500-1351348681_thumb.jpg

 

EDIT: Ser nå hvor skittent tastaturet er ^^

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du?

Trodde det var du som på en måte dreiv gruppa her jeg..

Har ikke selv lagt merke til noe forsøk på salg her inne.

Eneste er at jeg og flere med meg har anbefalt forskjellige nettbutikker som vi er fornøyd med og enkelte juicer, mods og atty's.

Dette er som sagt med tanke på å kunne anbefale trygge og gode kjøp fra min side iallefall, samt å prøve å holde litt liv i gruppa her. (Det er jo litt dødt til tider.)

Hadde vært greit med konkrete eksempler føler jeg..

 

Bra du fikk igang tankene dine igjen. :)

Det skal være kos å vape.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst til å prøve e-sigg i noen år nå, og har endelig råd til å ta steget ut og svi noen tusen på det.

Tenker ikke å kjøpe kit, men heller delene hver for seg, i et håp om at det muligens blir billigere (gudene vet om det faktisk blir det), og ser for meg at det blir kjøp fra US eller UK.

Har fått med meg såpass at nikotininnholdig væske kun fås kjøpt lovlig fra EØS-land, så det er vel greiest å kjøpe fra diverse UK-sjapper, men er det billigere å kjøpe batteri, tank etc fra US, sånn når vi tenker på frakt og slikt?

 

Trenger ikke være på døra neste dag, men greit om det kommer før jul også. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst til å prøve e-sigg i noen år nå, og har endelig råd til å ta steget ut og svi noen tusen på det.

Tenker ikke å kjøpe kit, men heller delene hver for seg, i et håp om at det muligens blir billigere (gudene vet om det faktisk blir det), og ser for meg at det blir kjøp fra US eller UK.

Har fått med meg såpass at nikotininnholdig væske kun fås kjøpt lovlig fra EØS-land, så det er vel greiest å kjøpe fra diverse UK-sjapper, men er det billigere å kjøpe batteri, tank etc fra US, sånn når vi tenker på frakt og slikt?

 

Trenger ikke være på døra neste dag, men greit om det kommer før jul også. ;)

 

Tja. Frakten fra USA er som regel på rundt 18 dollar, og jeg syns det er veldig stivt når frakten på de fleste UKsjapper er en pund eller noe sånt, så det spørs om man sparer noe som helst.

 

Hva slags ecig kunne du tenke deg? Pen-style (som ser ut som en pen) eller tanks og sånt?

Lenke til kommentar

Tja. Frakten fra USA er som regel på rundt 18 dollar, og jeg syns det er veldig stivt når frakten på de fleste UKsjapper er en pund eller noe sånt, så det spørs om man sparer noe som helst.

 

Hva slags ecig kunne du tenke deg? Pen-style (som ser ut som en pen) eller tanks og sånt?

Tanks og sånn, ja. Størrelsen har egentlig ikke noe å si, så lenge det ikke er en liten fis, men det er jo greit at det ikke er et balltre jeg patter på også. ;)

 

Smurfen: hvis målet er å spare, kjøp utstyret fra Kina(Healthcabin.net), og juicen fra UK eller madvapes(og be dem merke nøytralt)

Målet er ikke akkurat å spare, men jeg bruker ikke unødvendig mye penger heller.

Lenke til kommentar

Tanks og sånn, ja. Størrelsen har egentlig ikke noe å si, så lenge det ikke er en liten fis, men det er jo greit at det ikke er et balltre jeg patter på også. ;)

 

Jeg ville anbefalt deg å prøve en vivi nova først, og kanskje noen få cartomizers. Enkle å ha med å gjøre :) På vivi nova'en så trenger man bare å bytte det lille atomizer hodet på toppen når man må bytte, og cartomizers bare fyller man rett på til man vil kaste den. Jeg er en stor fan av www.ecigwizard.co.uk, god service og veldig billig frakt (1-2 pund, spørs hvor mye man bestiller) og de har også en onlinechat på dagtid så man kan få ordentlig info fra dem. Mener også å tro at de har satt en lavere verdi på pakken automatisk, men skader ikke å spørre før man bestiller for mer enn 200 kr, uansett så er portoen så latterlig lav at å kjøpe ting i flere forskjellige omganger ikke gjør stor skade på lommeboken.

 

En ting til; finn ett passthrough batteri, det er ett fint batteri som man kan bruke mens det lader, så man kan ikke bruke unnskyldningen om at man ikke har noe batteri hvis man prøver å bytte over fra røyken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...