Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fornøyd med en del av juicene jeg har, men har svært lyst å prøve noe med mer vg i. Alt jeg har og har funnet er for det meste 70-80% pg.

 

Virker som alle de "kjente/populære" merkene kun produserer pg juice. Noen som har et merke/juice som de kan anbefale med 50% eller mer vg? Helst noe "friskt" med frukt smak.

 

Favoritten er citrus fruit explosion.

Lenke til kommentar

Er fornøyd med en del av juicene jeg har, men har svært lyst å prøve noe med mer vg i. Alt jeg har og har funnet er for det meste 70-80% pg.

Virker som alle de "kjente/populære" merkene kun produserer pg juice. Noen som har et merke/juice som de kan anbefale med 50% eller mer vg? Helst noe "friskt" med frukt smak.

Favoritten er citrus fruit explosion.

Her kan du selv velge PG/VG ratio, og frukt er det. Blanding av pære og kokos mmm nydelig. :)

http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=208

Lenke til kommentar

Du verden for et vakkert bilde. To av mine favoritt-ting på samme bilde. Er en Strat ikke sant? Har du prøvd å bruke modden til å spille slide - bottleneck?

Ja det er en Fender YJM strat fra 1988. En gitar jeg hadde såååå lyst på da, men var helt uoppnåelig for en 16-åring back then. :) Men endelig fikk jeg kloa i en i fjor, det var happy days får'n si, fantastisk gitar.

 

Ja slide har jeg brukt noen ganger oppover årene, min favorittslide er "blues bottle" fra Jim Dunlop. :)

Lenke til kommentar

Ja det er en Fender YJM strat fra 1988. En gitar jeg hadde såååå lyst på da, men var helt uoppnåelig for en 16-åring back then. :) Men endelig fikk jeg kloa i en i fjor, det var happy days får'n si, fantastisk gitar.

 

Ja slide har jeg brukt noen ganger oppover årene, min favorittslide er "blues bottle" fra Jim Dunlop. :)

Flott gitar ja. Har nesten aldri prøvd å spille med slide jeg, bare noen få ganger :) Men det låter fett av de som kan det :)
Lenke til kommentar

Jeg nyser mye av drippere Har lagt merke til det nå. Ikke at det gjør meg noe, det er deilig å nyse. Noen andre som opplever det samme? Kan det være fordi jeg uthalerer gjennom nesa mens jeg drar, og dampen fra drippere er varmere enn fra tanker? Atsjooo he he

 

Nei, ingen nysing. Men av og til hoster jeg noe sinnsykt av drippere. Da har jeg ikke laget en god nok coil. Det kan ikke være en liten allergisk reaksjon du har da? Allergikere nyser jo...

Lenke til kommentar

Ja, du hadde vel det.. smile.png Godt at det ikke gjør deg noe da. Jeg syns nysing er noe av det mest irriterende som finnes.. smile.png

He he, synes det er godt jeg. Et fakta du kanskje ikke visste: Når man nyser er man bevisstløs. Tenk da på alle som har kjørt bil i bevisstløs tilstand :) meg inkludert. Mange ganger :)
Lenke til kommentar

He he, synes det er godt jeg. Et fakta du kanskje ikke visste: Når man nyser er man bevisstløs. Tenk da på alle som har kjørt bil i bevisstløs tilstand meg inkludert. Mange ganger

 

Da skal du faktisk tilbringe mye av kvelden i bevisstløs tilstand... Pluss Bayer og vin.. Jeg tror at du rettslig sett kunne slippe unna med det meste..

Lenke til kommentar

Da skal du faktisk tilbringe mye av kvelden i bevisstløs tilstand... smile.png Pluss Bayer og vin.. inv_biggrin.gif Jeg tror at du rettslig sett kunne slippe unna med det meste.. inv_biggrin.gif

Ha ha, der sa du noe jeg ikke har tenkt på :) Tipper du har rett i det. Ærede dommer, siktede var ikke bevisst i det hele tatt under denne forbrytelsen ha ha ha :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...