Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det virker som det har satt seg i metallet også. Det som er så merkelig. Men det virker som døra har blitt luktfri.. Det er da noe.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er fornøyd med en del av juicene jeg har, men har svært lyst å prøve noe med mer vg i. Alt jeg har og har funnet er for det meste 70-80% pg. Virker som alle de "kjente/populære" merkene kun produserer pg juice. Noen som har et merke/juice som de kan anbefale med 50% eller mer vg? Helst noe "friskt" med frukt smak. Favoritten er citrus fruit explosion. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er fornøyd med en del av juicene jeg har, men har svært lyst å prøve noe med mer vg i. Alt jeg har og har funnet er for det meste 70-80% pg. Virker som alle de "kjente/populære" merkene kun produserer pg juice. Noen som har et merke/juice som de kan anbefale med 50% eller mer vg? Helst noe "friskt" med frukt smak. Favoritten er citrus fruit explosion. Her kan du selv velge PG/VG ratio, og frukt er det. Blanding av pære og kokos mmm nydelig. http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=208 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Da har jeg laga ny Coil og veke på blekkspruten. Ble på 1.1 ohm Har nå smakt Jamaiican Rum og den er heldigvis meget god blir god til noen bayere og rødvin i kveld Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Høres bra ut balltuss. Måtte ta med en av gitarene ut for lufting med en av moddene i da... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Høres bra ut balltuss. Måtte ta med en av gitarene ut for lufting med en av moddene i da... Du verden for et vakkert bilde. To av mine favoritt-ting på samme bilde. Er en Strat ikke sant? Har du prøvd å bruke modden til å spille slide - bottleneck? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Du verden for et vakkert bilde. To av mine favoritt-ting på samme bilde. Er en Strat ikke sant? Har du prøvd å bruke modden til å spille slide - bottleneck? Ja det er en Fender YJM strat fra 1988. En gitar jeg hadde såååå lyst på da, men var helt uoppnåelig for en 16-åring back then. Men endelig fikk jeg kloa i en i fjor, det var happy days får'n si, fantastisk gitar. Ja slide har jeg brukt noen ganger oppover årene, min favorittslide er "blues bottle" fra Jim Dunlop. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja det er en Fender YJM strat fra 1988. En gitar jeg hadde såååå lyst på da, men var helt uoppnåelig for en 16-åring back then. Men endelig fikk jeg kloa i en i fjor, det var happy days får'n si, fantastisk gitar. Ja slide har jeg brukt noen ganger oppover årene, min favorittslide er "blues bottle" fra Jim Dunlop. Flott gitar ja. Har nesten aldri prøvd å spille med slide jeg, bare noen få ganger Men det låter fett av de som kan det Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg nyser mye av drippere Har lagt merke til det nå. Ikke at det gjør meg noe, det er deilig å nyse. Noen andre som opplever det samme? Kan det være fordi jeg uthalerer gjennom nesa mens jeg drar, og dampen fra drippere er varmere enn fra tanker? Atsjooo he he Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vapemail x 3 Snickers lukter fantastisk. Gleder meg til den har modnet seg litt. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg nyser mye av drippere Har lagt merke til det nå. Ikke at det gjør meg noe, det er deilig å nyse. Noen andre som opplever det samme? Kan det være fordi jeg uthalerer gjennom nesa mens jeg drar, og dampen fra drippere er varmere enn fra tanker? Atsjooo he he Nei, ingen nysing. Men av og til hoster jeg noe sinnsykt av drippere. Da har jeg ikke laget en god nok coil. Det kan ikke være en liten allergisk reaksjon du har da? Allergikere nyser jo... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vapemail x 3 Snickers lukter fantastisk. Gleder meg til den har modnet seg litt. Snickers høres godt ut.. som sjokolade. Kjenner jeg er litt skeptisk til den i damp-form.. Rapporter når du har prøvd den. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Høres bra ut balltuss. Måtte ta med en av gitarene ut for lufting med en av moddene i da... Nyyydelig bilde. Grønnfargen i treet, og refleksjonene i gitaren. Og selvsagt moden.. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nei, ingen nysing. Men av og til hoster jeg noe sinnsykt av drippere. Da har jeg ikke laget en god nok coil. Det kan ikke være en liten allergisk reaksjon du har da? Allergikere nyser jo... Er nok ikke allergi. Da hadde jeg nyst av clearo's også Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er nok ikke allergi. Da hadde jeg nyst av clearo's også Ja, du hadde vel det.. Godt at det ikke gjør deg noe da. Jeg syns nysing er noe av det mest irriterende som finnes.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja, du hadde vel det.. Godt at det ikke gjør deg noe da. Jeg syns nysing er noe av det mest irriterende som finnes.. He he, synes det er godt jeg. Et fakta du kanskje ikke visste: Når man nyser er man bevisstløs. Tenk da på alle som har kjørt bil i bevisstløs tilstand meg inkludert. Mange ganger Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 He he, synes det er godt jeg. Et fakta du kanskje ikke visste: Når man nyser er man bevisstløs. Tenk da på alle som har kjørt bil i bevisstløs tilstand meg inkludert. Mange ganger Da skal du faktisk tilbringe mye av kvelden i bevisstløs tilstand... Pluss Bayer og vin.. Jeg tror at du rettslig sett kunne slippe unna med det meste.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Da skal du faktisk tilbringe mye av kvelden i bevisstløs tilstand... Pluss Bayer og vin.. Jeg tror at du rettslig sett kunne slippe unna med det meste.. Ha ha, der sa du noe jeg ikke har tenkt på Tipper du har rett i det. Ærede dommer, siktede var ikke bevisst i det hele tatt under denne forbrytelsen ha ha ha Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ha ha, der sa du noe jeg ikke har tenkt på Tipper du har rett i det. Ærede dommer, siktede var ikke bevisst i det hele tatt under denne forbrytelsen ha ha ha "Det startet med at jeg satt og drippet".... Er vel mange som ville tenke "utilregnelig" allerede der.. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hmmm.. da har jeg fått mitt GOLD DIY starter kit fra thealchemistcupboard.co.uk, med Kiwi strawberry og Golden Pineapple essenser.. Har også Mango og Juicy Peach essenser fra misteliquid.co.uk.Såååå, noen som vil fortelle meg hvor mye av essensen jeg burde bruke pr 10 ml?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå