Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da har jeg dampet ett par ml av Strawberry Seduction som er en av ecigwizard sin egen wizmix. Helt OK. Helt OK damp. Smaker jordbær, men litt vel søt kanskje. Er ikke sikker på om jeg kommer til å kjøpe den igjen. Velger kanskje å prøve å ''jazze'' den opp med litt lime sparkle, kanskje. lime og jordbær høres godt ut. Bedre enn en litt "tam" jordbær alene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 I morra er det finale på 200 m menn. Passer da ypperlig å dampe Jamaiican Rum når Bolt springer inn til gull Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 lime og jordbær høres godt ut. Bedre enn en litt "tam" jordbær alene. Var det jeg tenkte og.. Lime Sparkle var deilig forresten. Ble bare bedre og bedre. Masse, masse smak. Tror jeg skal ha noen dråper av den i resten av strawberry seduction ja.. kan bli knallgodt tror jeg Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tutti-frutti smaker som tyggegummi. Juicy-fruit tror jeg... Den er god!! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tutti-frutti smaker som tyggegummi. Juicy-fruit tror jeg... Den er god!! Ja, det er kanskje ikke den jeg har smakt. Den synes jeg smakte som champagnebrus, men den ga enorme mengder damp i hvert fall. Hvordan er dampproduksjonen? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, det er kanskje ikke den jeg har smakt. Den synes jeg smakte som champagnebrus, men den ga enorme mengder damp i hvert fall. Hvordan er dampproduksjonen? Masse damp. Hmm.. Champagne-brus... Hva kan det være tro... ? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Var det jeg tenkte og.. Lime Sparkle var deilig forresten. Ble bare bedre og bedre. Masse, masse smak. Tror jeg skal ha noen dråper av den i resten av strawberry seduction ja.. kan bli knallgodt tror jeg Lime Sparkle er helt super, og mykner en god del etter noen dager også, vanedannende. Akkurat nå går det i Maha Ras jazzet opp til 24mg-ish Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Lime Sparkle er helt super, og mykner en god del etter noen dager også, vanedannende. Akkurat nå går det i Maha Ras jazzet opp til 24mg-ish Ohoi det hørtes kraftig ut gitt! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hva har du Maha-ras i Blix? Reo'en har stått til lufting i mange dager, men lukten har ikke minket i det hele tatt.. Dampe-menyen i kveld består av TuttiFrutti, Jack the ripple og K-max fra Vermillion river. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ohoi det hørtes kraftig ut gitt! 24mg all day here baby. Hva har du Maha-ras i Blix? Reo'en har stått til lufting i mange dager, men lukten har ikke minket i det hele tatt.. Dampe-menyen i kveld består av TuttiFrutti, Jack the ripple og K-max fra Vermillion river. Maha i Kayfun 3.1. Har du latt den ligge i eddikvann? Når jeg slet med å få bort Pluid fra min, fikk den en dose i det, men selv om lukten ikke var borte fortsatte jeg å bruke den med andre juicer, og det ble borte etterhvert. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Masse damp. Hmm.. Champagne-brus... Hva kan det være tro... ? Ja, det lurer jeg også på Men fikk lyst til å smake Tutti Frutti også Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hva har du Maha-ras i Blix? Reo'en har stått til lufting i mange dager, men lukten har ikke minket i det hele tatt.. Dampe-menyen i kveld består av TuttiFrutti, Jack the ripple og K-max fra Vermillion river. Dampemenyen her i kveld er Belgian Cocoa, Tiki Juice og Forbuden Frukt Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 24mg all day here baby. Maha i Kayfun 3.1. Har du latt den ligge i eddikvann? Når jeg slet med å få bort Pluid fra min, fikk den en dose i det, men selv om lukten ikke var borte fortsatte jeg å bruke den med andre juicer, og det ble borte etterhvert. Jeg ville prøve uten eddik, for jeg var redd for å få eddik-lukt av den.. Men det er nok ingen vei utenom. Reo-batteriene lukter også... Og de har jo ikke vært i kontakt med juicen. Jeg har ikke sølt inni den.. Håper det ikke får satt seg på samme måte i Kayfunen din.. Jeg kommer bare til å bruke den i carto-tank for fremtiden. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dampemenyen her i kveld er Belgian Cocoa, Tiki Juice og Forbuden Frukt Høres godt ut. Jeg har ikke prøvd noen av de. enda... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg ville prøve uten eddik, for jeg var redd for å få eddik-lukt av den.. Men det er nok ingen vei utenom. Reo-batteriene lukter også... Og de har jo ikke vært i kontakt med juicen. Jeg har ikke sølt inni den.. Håper det ikke får satt seg på samme måte i Kayfunen din.. Jeg kommer bare til å bruke den i carto-tank for fremtiden. Nei eddik setter seg ikke, ingen fare, men ikke bad den i ren eddik da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg ville prøve uten eddik, for jeg var redd for å få eddik-lukt av den.. Men det er nok ingen vei utenom. Reo-batteriene lukter også... Og de har jo ikke vært i kontakt med juicen. Jeg har ikke sølt inni den.. Håper det ikke får satt seg på samme måte i Kayfunen din.. Jeg kommer bare til å bruke den i carto-tank for fremtiden. Edikklukten forsvinner kort tid etter. Er også herlig å vaske sofaen med, og f.eks kattekassa.. Katter HATER edikk, så hvis lukten ikke hadde forsvunnet så hadde de ikke brukt kassen lenger.. Har også brukt ren edikk og latt tanker ligge i det over natten, funker fjell .. (bare ikke la de ligge så lenge, og ha gjerne i vann også, mine o-ringer gikk i stykker etter slik gjentatt behandling med ren edikk) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da blir det et eddik-bad på den. Utblandet med vann. Blir spennende å se om det hjelper noe.. Tør ikke å håpe på for mye.. Den lukten er "demonisk".. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Høres godt ut. Jeg har ikke prøvd noen av de. enda...Sporet et optimistisk bruk av ordet enda he he. Det vil si at underbevist har det begynt å snike seg inn at de smakene vil du gå for...etterhvert? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, de må vel prøves etterhvert. Nå har reo'en badet i eddik. Jeg trengte ikke å bekymre meg for at den skulle lukte eddik.. Den lukter fremdeles Maha-ras.. Men kanskje en anelse mindre enn før.. Får se i morgen. Kanskje den får et bad til.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det er plastikken det setter seg i, og det kan skiftes ut, men blir nok borte etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå