Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

Nei, eGo-C upgrade og eGo VV Passthrough, men siden jeg har pensjonert PT-en til hjemmebruk, har det i det siste vært iTasten i stedet, selv om jeg aldri får god smak eller godt trekk av den, så jeg har bestilt en ny VV i stedet.

 

Tidvis har jeg hatt med hele sulamitten, de tre overnevnte batteriene, en eGo-V v2 VV PT, en eGo-T og VAMO v2-en.

Du får ikke problemer med bartenderen da ? Hva sier man ? Forklarer at det bare er damp og ikke crack? :)

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke problemer med bartenderen da ? Hva sier man ? Forklarer at det bare er damp og ikke crack? :)

 

Nei, ikke så langt. Men så går jeg stort sett bare på utesteder hvor jeg vet jeg kan dampe også. ;)

Har noen faste jeg går på, og sender vanligvis mail til de i forkant for å høre om jeg kan dampe hos dem. Forklarer dem hva det er slikt. Skjønt, det gjør jeg på voers og private fester også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjikka litt på fasttech, og det var jo latterlig billig der. 10 Kanger Evod's for 20 dollar !! :p 15-30 dagers levering eneste minuset (men det er hvis man velger gratis frakt).

 

 

Over til noe annet, på samtlige av mine fordampere så opplever jeg nesten alltid gurgling eller hva dere nå kaller det, når jeg trekker inn. Av og til kommer det også bittelitt veske i munnen dra drip-tipen. Skjønner ikke hvorfor dette skjer, alle delene er skrudd skikkelig på plass etc.

 

Tror også vamoen min har en feil som gjør at den sluker batteriene, men jeg orker ikke å prøve å sende den inn å vente flere uker på å kanskje få en ny.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Kjikka litt på fasttech, og det var jo latterlig billig der. 10 Kanger Evod's for 20 dollar !! :p 15-30 dagers levering eneste minuset (men det er hvis man velger gratis frakt).

 

 

Over til noe annet, på samtlige av mine fordampere så opplever jeg nesten alltid gurgling eller hva dere nå kaller det, når jeg trekker inn. Av og til kommer det også bittelitt veske i munnen dra drip-tipen. Skjønner ikke hvorfor dette skjer, alle delene er skrudd skikkelig på plass etc.

 

Tror også vamoen min har en feil som gjør at den sluker batteriene, men jeg orker ikke å prøve å sende den inn å vente flere uker på å kanskje få en ny.

Det er latterlig billig for en grunn. Mesteparten av sånne ting jeg har sett der ser ut som kloner eller fakes.

 

Hva slags oppsett bruker du?

Lenke til kommentar

Tror faktisk det er ekte, det er tross alt fra Hong Kong som har null avgifter (tror jeg), og en reviewer sa det samme.

 

Akkurat nå har jeg PuriTank på Vamoen. 2x18350 efest 800 mAh batterier. Men samme visa med iClear30. Batteriene er testet av Ramzy og de virker som de skal.

Da syns jeg du burde prøve dem og avgi ''rapport'' her.. setter alltid pris på det :)

 

Jeg har ikke prøvd Puritank, men iclear30 surkler veldig hvis du fyller den for mye. For min del har jeg pensjonert iclear30'en min.. Jeg går alltid tilbake til carto i tank.. :)

Lenke til kommentar

Tror faktisk det er ekte, det er tross alt fra Hong Kong som har null avgifter (tror jeg), og en reviewer sa det samme.

 

Akkurat nå har jeg PuriTank på Vamoen. 2x18350 efest 800 mAh batterier. Men samme visa med iClear30. Batteriene er testet av Ramzy og de virker som de skal.

Har kun bestilt fra Fasttech en gang, og det var Innokin iTaste SVD, og den er i hvert fall ekte :)
Lenke til kommentar

Tror nok det meste er ekte der ja, fasttech er veldig populær blandt reddit-folka.

 

carto i tank er egentlig bra, men sånn til å ha med ut av huset er jeg skeptisk, iallefall var det slik på min boge f16 at tanken ikke var festet på noen måte, bare presset ned. Ser for meg at den enkelt kan gå opp av seg selv og søle masse i lomma / bilen etc.

Lenke til kommentar

Jeg går alltid tilbake til carto i tank.. :)

Newb spørsmål:

Hva er egentlig terminologien på de forskjellige typene og post gjerne blide som viser hva som menes slik at noobs (slik som meg) får det inn med te-skje. Googler jeg "Carto i tank" så får jeg opp mange tanker der veiken ikke er synlig. Mens på iclear30 så er det synlige veiker. Men spiller det egentlig noen rolle? Har det noe praktisk betydning under rengjøring? Er det smaken? For helt ærlig så kjenner ikke jeg store forskjellen på smaken om jeg sitter å damper på evod eller om jeg sitter på vivi nova stv. Eneste jeg kjenner forskjell på er luft-tilførselen.

Lenke til kommentar

Evod og vivi nova er clearomizere, det vil si at de tar til seg vesken med tråder/veker. Du får de med top og bottom coil. coil er det som gjør om væsken til damp.

En cartomizer bruker bomull til å ta til seg væske, og en carto(mizer) i tank er som navnet tilsier en cartomizer i en tank.

En atomizer er der coilen er.

 

 

kort sagt, men dette skal stemme.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Tror faktisk det er ekte, det er tross alt fra Hong Kong som har null avgifter (tror jeg), og en reviewer sa det samme.

 

Akkurat nå har jeg PuriTank på Vamoen. 2x18350 efest 800 mAh batterier. Men samme visa med iClear30. Batteriene er testet av Ramzy og de virker som de skal.

 

Det står ikke Kanger evod, men bare "evod". Hadde det vært Kanger hadde de nok hatt med det i beskrivelsen. Så disse er sannsynligvis ikke Kanger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...