BuffyAnneSummers Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da mener jeg å tro at posten har begått en feil. Klag om det. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen som vet om man får kjøpt e-sigarett i Hellas? Skal dit på søndag, og etter jeg prøvde for første gang på lørdag kunne jeg tenke meg en! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Vel, de har flere nettsjapper som selger, så jeg regner med man får kjøpt det der også. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det hadde vært flott, kanskje jeg hadde klart å kutte snusbruken en del. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvor lenge ca varer en egenmekka veke på en dripper? Merka at det begynte å surkle i blekkspruten i dag da jeg hadde oppi like mange dråper jeg har brukt hele tiden. Akkurat som om veka ikke lenger klarte å suge opp all juicen. Vel, jeg skodde den om og nå er det bedre. Skifta samtidig til Belgian Cocoa, og coilen ble på 1.1 ohm Mmm, nydelig varm sjokolade he he. Blir varm damp ja med så lav motstand, men veldig godt. Skodde om IGO'n samtidig og hadde på Turkish Tobacco. Ble på 1.3 ohm, og nå smaker Turkish bedre enn sist jeg prøvde den:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det interessante med Twitter er alle e-juice-sjappene som følger meg. For øvrig, vet noen av dere av clearos som lyser opp med hvert trekk? Har sett på denne, men reviews tilsier at den smaker plast uansett hva du gjør, samt at den bare holder 1,5 ml væske. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ikke nok med at du skal ha et Eiffeltårn... Det skal LYSE også.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Så klart! Hvordan skal jeg ellers klare meg om jeg blir overfalt? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hmm.. Du bruker vel Vamo med 18650 batteri.. Ingen som tør å overfalle deg da.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 2x 18350-batteri stacket, og jo, det gjør de. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Du har vel skrevet noe om at du prøver å konvertere røykere når du er ute på byen... Spesielt den kvinnelige andelen av røykere. Og det er jo bra. Jeg kan bare ikke unngå å se for meg følgende... Datasmurf kommer med en gigantisk Vamo.. med en lysende clearomiser på toppen.. Og ber de vurdere å bytte ut sigaretten sin.. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ha-ha, jeg bruker ikke VAMO-en til det, vel og merke. Den er sannsynligvis for stor for førstegangsbrukere, så jeg har med eGo-ene i stedet. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei jenter, lyst å sutte på på stål batongen min? Drar nok damer med den replikken hehe. 4 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei jenter, lyst å sutte på på stål batongen min? Drar nok damer med den replikken hehe.He he he Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Frimerkesamlinga er utdatert, nå blir de med for å se på den teleskopiske modden... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vel, hvorfor ikke? Jeg har fått med meg damer hjem fra byen både for å se på barskapet og biblioteket mitt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ha-ha, jeg bruker ikke VAMO-en til det, vel og merke. Den er sannsynligvis for stor for førstegangsbrukere, så jeg har med eGo-ene i stedet. Sitter du med Ego-C twist og tank på byen ? Eller noe mindre? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitter du med Ego-C twist og tank på byen ? Eller noe mindre? Jeg er stolt damper og bruker min Zmax med xl cartotank overalt.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg er stolt damper og bruker min Zmax med xl cartotank overalt.. haha, sitter med Zmaxen min her med vivitank og det gigabatteriet, hadde ikke turt å ta den med til byen tror jeg. Kommer vel med tiden ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitter du med Ego-C twist og tank på byen ? Eller noe mindre? Nei, eGo-C upgrade og eGo VV Passthrough, men siden jeg har pensjonert PT-en til hjemmebruk, har det i det siste vært iTasten i stedet, selv om jeg aldri får god smak eller godt trekk av den, så jeg har bestilt en ny VV i stedet. Tidvis har jeg hatt med hele sulamitten, de tre overnevnte batteriene, en eGo-V v2 VV PT, en eGo-T og VAMO v2-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå