Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge ca varer en egenmekka veke på en dripper? Merka at det begynte å surkle i blekkspruten i dag da jeg hadde oppi like mange dråper jeg har brukt hele tiden. Akkurat som om veka ikke lenger klarte å suge opp all juicen. Vel, jeg skodde den om og nå er det bedre. Skifta samtidig til Belgian Cocoa, og coilen ble på 1.1 ohm :) Mmm, nydelig varm sjokolade he he. Blir varm damp ja med så lav motstand, men veldig godt. Skodde om IGO'n samtidig og hadde på Turkish Tobacco. Ble på 1.3 ohm, og nå smaker Turkish bedre enn sist jeg prøvde den:)

Lenke til kommentar

Du har vel skrevet noe om at du prøver å konvertere røykere når du er ute på byen... Spesielt den kvinnelige andelen av røykere. Og det er jo bra. Jeg kan bare ikke unngå å se for meg følgende... Datasmurf kommer med en gigantisk Vamo.. med en lysende clearomiser på toppen.. Og ber de vurdere å bytte ut sigaretten sin.. :rofl:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sitter du med Ego-C twist og tank på byen ? :hmm:

Eller noe mindre?

 

Nei, eGo-C upgrade og eGo VV Passthrough, men siden jeg har pensjonert PT-en til hjemmebruk, har det i det siste vært iTasten i stedet, selv om jeg aldri får god smak eller godt trekk av den, så jeg har bestilt en ny VV i stedet.

 

Tidvis har jeg hatt med hele sulamitten, de tre overnevnte batteriene, en eGo-V v2 VV PT, en eGo-T og VAMO v2-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...