Amund_Blix Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja den er fin. Min er standard lengde btw. Holder plenty juice fortsatt. Buffy kjøpte vel XL om jeg husker rett, og den tar vel en halvliter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hahaha.. 4,5 - 5 ml var det visst.. Funker bra! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Datasmurf- den eple juicen, er det en syrlig eplesmak eller søt? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja den er fin. Min er standard lengde btw. Holder plenty juice fortsatt. Buffy kjøpte vel XL om jeg husker rett, og den tar vel en halvliter. Jeg har også standard. Syns de er store nok i massevis. Så du har XL Buffy. Da trenger du vel ikke å fylle ofte, du som bruker såpass lite pr dag. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har også standard. Syns de er store nok i massevis. Så du har XL Buffy. Da trenger du vel ikke å fylle ofte, du som bruker såpass lite pr dag. Tror det vil holde ca to og en halv dag, tror jeg.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Litt tydligere bilde: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 #1 Vermillion River - Hawaiian Pineapple Den er knall ja. Den jeg sitter og vaper nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Datasmurf- den eple juicen, er det en syrlig eplesmak eller søt? Syrlig. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Litt tydligere bilde: Er nok ikke så lett å få frem riktig farve på bilder. Her ligner den veldig på min Hot-pink, men i virkeligheten er de nok veldig forskjellige. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Etter et halvt års tid siden jeg ble introdusert til dampingens verden, har jeg funnet min identitet som damper Det er mekanisk mod og RDA's og RBA's. Modder med VV og VW og clearomizere er knall når man skal bort og er ute på farten, men for den virkelige goddampen når jeg er hjemme, slår drippere alt. Neste steg blir RBA's med tank, men nå er jeg en knallfornøyd drypper Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er nok ikke så lett å få frem riktig farve på bilder. Her ligner den veldig på min Hot-pink, men i virkeligheten er de nok veldig forskjellige. Ja den er definitivt rød, rød-metallic-ish Etter et halvt års tid siden jeg ble introdusert til dampingens verden, har jeg funnet min identitet som damper Det er mekanisk mod og RDA's og RBA's. Modder med VV og VW og clearomizere er knall når man skal bort og er ute på farten, men for den virkelige goddampen når jeg er hjemme, slår drippere alt. Neste steg blir RBA's med tank, men nå er jeg en knallfornøyd drypper Ironisk nok satt jeg og dampet Vamo med cartotank når jeg leste dette. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan vet man at det er nikotin? Hva med de greiene til Ludo? Dyrt? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ironisk nok satt jeg og dampet Vamo med cartotank når jeg leste dette. Ha ha ha, ja det var ironi på høyt plan 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan vet man at det er nikotin? Hva med de greiene til Ludo? Dyrt? Er det til salgs i Norge, er det uten nikotin. Ludo selger bare crap til overpris. www.damping.no er en god Norsk forhandler. For juice, f.eks www.ecigwizard.com og www.liberty-flights.co.uk 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Etter et halvt års tid siden jeg ble introdusert til dampingens verden, har jeg funnet min identitet som damper Det er mekanisk mod og RDA's og RBA's. Modder med VV og VW og clearomizere er knall når man skal bort og er ute på farten, men for den virkelige goddampen når jeg er hjemme, slår drippere alt. Neste steg blir RBA's med tank, men nå er jeg en knallfornøyd drypper Jeg har mange identiteter. Jeg setter pris på det aller meste jeg har av dampeutstyr. Det er jeg litt glad for. Jeg kunne jo satt bort det aller meste etter jeg fikk Reo'en. Om jeg skulle gå etter hva som damper best. Men det å bytte på utstyret er jo med på å "keep it interesting". I dag har jeg hatt 4 smaker gående. 2 kartotanker, 1 evod og en Igo-s dripper. Og jeg liker dem alle sammen. Min aller kjæreste Reo står ute på verandaen og lufter seg. Håper på å få Maha-ras lukten ut av den... Men det skal nok ta tid. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Holly Shit. Halo har sluppet en ny juice, Vodoo , og etter noen reviews jeg har lest må denne skaffes: http://www.fullvapor.com/2013/07/halo-cigs-voodoo-e-liquid-flavor-review.html. Høres helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har mange identiteter. Jeg setter pris på det aller meste jeg har av dampeutstyr. Det er jeg litt glad for. Jeg kunne jo satt bort det aller meste etter jeg fikk Reo'en. Om jeg skulle gå etter hva som damper best. Men det å bytte på utstyret er jo med på å "keep it interesting". I dag har jeg hatt 4 smaker gående. 2 kartotanker, 1 evod og en Igo-s dripper. Og jeg liker dem alle sammen. Min aller kjæreste Reo står ute på verandaen og lufter seg. Håper på å få Maha-ras lukten ut av den... Men det skal nok ta tid. Du har rett i det , alt utstyret skal brukes, og det gjør jeg. Det gjør det mer interessant Drypper hjemme, clearodamper ute Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Har nå en litt brent iclear16 med VR cafe coffee blandet med litt Joyetech peach. Smaker som en helt vanlig røyk. Endret 14. august 2013 av Nurk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hva er greia med denne? http://www.empiremods.com/product_p/em1.htm Leste til jeg kom til 901 connection, og så ble det totalt uinteressant.. Lenke til kommentar
Übervaag Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Trenger litt hjelp her. I dag fikk jeg et brev fra posten, som sa følgende: Det har ankommet en sending til deg som inneholder varer som klassifiseres som legemiddel. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å inføre legemiddel til privat bruk fra land utenfor EU/EØS. Nærmere informasjon finner du under meny for import og salg på www.legemiddelverket.no Sendingen vil bli returnert ved returfristens utløp. Bestillingen var fra DX.com, for det meste refills, også en elektronisk sigarett. Har bestilt mye fra DX før, men har aldri opplevd noe slik. Alt jeg bestilte var uten nikotin. Pakken var hovedsaklig til en venn som ville prøve e-sigaretter, uten å bruke for mye penger til å starte med. Endret 14. august 2013 av Übervaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå