Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kjøper du Halo-juicene? Og hvorfor er den så knall?

Kjøper dem fra Spania, her: http://www.spaincigar.es/epages/eb8032.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eb8032/Categories

Kvaliteten på de juicene overgår alle andre jeg har prøvd. De smaker det beskrivelsen sier, og smaken er rik og mektig, samt at de leverer solid Throat Hit. Den dyreste juicen uten tvil, men den er verd de ekstra kronene :) pleier å bestille 2 flasker i slengen derfra :)

Lenke til kommentar

Nei, ikke kommet til den enda :) Har prøvd: Tribeca, Longhorn, Belgian Cocoa, Tvisted Java, Turkish Tobacco, Tiki Juice og Shamrock :)

Hvordan var Turkish? Jeg digger Liqua sin, men det er jo tomt "overalt" for 18, og jeg er nok mest trolig tom i løpet av neste uke.

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

Hvordan var Turkish? Jeg digger Liqua sin, men det er jo tomt "overalt" for 18, og jeg er nok mest trolig tom i løpet av neste uke.

Mange skryter virkelig av Turkish, men jeg må si meg litt skuffa over den. Har ikke prøvd den på en stund nå, skal gi den en sjanse til senere, men av de Halo jeg har smakt er Turkish den jeg har likt minst.
Lenke til kommentar

Er den looken du ender opp med, om du kjøper den tanken... :D

Det er planen! :D Da kan jeg kjøpe meg et stort autobatteri, sette det på vomma og bare dampe i vei mens jeg bruker fingrene til andre ting. Kjedelig å måtte bruke bare en hånd når jeg spiller eller skriver. :p

Er på jakt etter en go apple juice, regner med at du kan anbefale denne. Hvor kjøpte du den?

Det kan jeg. Kjøpte den her. De har mye annet godt også, som Iron Brew og Pink Lemonade.

Så hva er din topp tre da?

Skal se å få bestilt meg no eplejuice selv snart. Går litt treigt i svingene.

#1 Vermillion River - Hawaiian Pineapple

#2 Decadent Vapours - Spearmint

#3 Moon Shine - Bad Apple

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...