BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har fått mye bra i dag du da.. Hvilken farve er det på end-cap'ene dine? Jeg har fått 30 ml Maha-ras i dag. Grønn.. Favorittfargen min. Men tror jeg skal kjøpe inn de i vanlig stainless steel også. Da passer den ''bedre'' til moddene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Var det den du anbefalte til meg? Jepp. Jeg er hekta. Den har passert Pink Spot Vapors' Juicy Watermelon på min topp 3. Den er jo så lang og tynn. E-sig'en skal jo ikke se ut som Eiffeltårnet... Nei, mer som Burj Khalifa! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jepp. Jeg er hekta. Den har passert Pink Spot Vapors' Juicy Watermelon på min topp 3. Så hva er din topp tre da? Skal se å få bestilt meg no eplejuice selv snart. Går litt treigt i svingene. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Faen, jeg damper opp all Bad Applen min for fort. 20 ml på under ei uke. Fikk 40 ml til i dag. Neste gang bestiller jeg 60 ml, koste hva det koste vil. Er på jakt etter en go apple juice, regner med at du kan anbefale denne. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her er mine topp tre: 1: Halo Shamrock 2: Halo Tiki Juice 3: Halo Tvisted Java He he, pallen tapetsert av Halo, men kvaliteten hos dem er bare utsøkt En god nr 4 er Forbuden Frukt som vi kaller den, men heter White Lie og kommer fra Heather's Heavenly Vapor Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvor kjøper du Halo fra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvor kjøper du Halo-juicene? Og hvorfor er den så knall? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvor kjøper du Halo-juicene? Og hvorfor er den så knall? Kjøper dem fra Spania, her: http://www.spaincigar.es/epages/eb8032.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eb8032/CategoriesKvaliteten på de juicene overgår alle andre jeg har prøvd. De smaker det beskrivelsen sier, og smaken er rik og mektig, samt at de leverer solid Throat Hit. Den dyreste juicen uten tvil, men den er verd de ekstra kronene pleier å bestille 2 flasker i slengen derfra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Prøvd Halo Midnight Apple? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nei, mer som Burj Khalifa! Er den looken du ender opp med, om du kjøper den tanken... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Prøvd Halo Midnight Apple? Nei, ikke kommet til den enda Har prøvd: Tribeca, Longhorn, Belgian Cocoa, Tvisted Java, Turkish Tobacco, Tiki Juice og Shamrock Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Grønn.. Favorittfargen min. Men tror jeg skal kjøpe inn de i vanlig stainless steel også. Da passer den ''bedre'' til moddene. Stainless er stilrent. Jeg kikket faktisk på grønne for noen dager siden. Kjempefine de også. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Stainless er stilrent. Jeg kikket faktisk på grønne for noen dager siden. Kjempefine de også. Var helt fantastisk fin farge på dem. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Var helt fantastisk fin farge på dem. Da blir det vel et par grønne etterhvert også. Og turkise..... Det tar liksom aldri slutt dette... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Nei, ikke kommet til den enda Har prøvd: Tribeca, Longhorn, Belgian Cocoa, Tvisted Java, Turkish Tobacco, Tiki Juice og Shamrock Hvordan var Turkish? Jeg digger Liqua sin, men det er jo tomt "overalt" for 18, og jeg er nok mest trolig tom i løpet av neste uke. Endret 13. august 2013 av Flodec Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da blir det vel et par grønne etterhvert også. Og turkise..... Det tar liksom aldri slutt dette... Haha, kan se for meg at det blir flere farger og.. helt fantastisk lekker, spesielt med tilhørende drip tip Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Synd de har så skrale bilder på hjemmesiden, for de er virkelig fine i virkeligheten. Ser ikke så mye av cap'ene her men, den er jo generelt lekker: 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan var Turkish? Jeg digger Liqua sin, men det er jo tomt "overalt" for 18, og jeg er nok mest trolig tom i løpet av neste uke. Mange skryter virkelig av Turkish, men jeg må si meg litt skuffa over den. Har ikke prøvd den på en stund nå, skal gi den en sjanse til senere, men av de Halo jeg har smakt er Turkish den jeg har likt minst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er den looken du ender opp med, om du kjøper den tanken... Det er planen! Da kan jeg kjøpe meg et stort autobatteri, sette det på vomma og bare dampe i vei mens jeg bruker fingrene til andre ting. Kjedelig å måtte bruke bare en hånd når jeg spiller eller skriver. Er på jakt etter en go apple juice, regner med at du kan anbefale denne. Hvor kjøpte du den? Det kan jeg. Kjøpte den her. De har mye annet godt også, som Iron Brew og Pink Lemonade. Så hva er din topp tre da? Skal se å få bestilt meg no eplejuice selv snart. Går litt treigt i svingene. #1 Vermillion River - Hawaiian Pineapple #2 Decadent Vapours - Spearmint #3 Moon Shine - Bad Apple Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Synd de har så skrale bilder på hjemmesiden, for de er virkelig fine i virkeligheten. Ser ikke så mye av cap'ene her men, den er jo generelt lekker: Lekker. Må visst sette rød på lista også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå