BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kjempekul farve. Fikk lyst på en sånn, men har ikke noe som vil passe så godt oppå den. Hadde kanskje sett fint ut med en dripper i bronse også? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hadde kanskje sett fint ut med en dripper i bronse også? Det hadde sett meget bra ut. Vet ikke om det er mulig å få tak i... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det hadde sett meget bra ut. Vet ikke om det er mulig å få tak i... Mini Octopus finnes i messing - brass, ikke akkurat gull, men nært Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Mini Octopus finnes i messing - brass, ikke akkurat gull, men nært Ja, ser ecigwiz har den i "Gold". Men det er en gul farve. Ikke var den særlig pen.. og ikke vil den passe til bronze. Men kom med flere forslag om du ser noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gah. Klarer fortsatt ikke å bli fornøyd med iTasten min. Uansett hva jeg putter på den, får jeg ikke noe godt drag. Har prøvd flere cartos, iClear-30, ProTank, EVOD, T3, C4, C8 og to Novaer frem til nå, og enten så opplever jeg ikke noe smak eller damp, ellers så opplever jeg bittelitt av begge. Dette er langt fra det som eGo-batteriene mine … Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gah. Klarer fortsatt ikke å bli fornøyd med iTasten min. Uansett hva jeg putter på den, får jeg ikke noe godt drag. Har prøvd flere cartos, iClear-30, ProTank, EVOD, T3, C4, C8 og to Novaer frem til nå, og enten så opplever jeg ikke noe smak eller damp, ellers så opplever jeg bittelitt av begge. Dette er langt fra det som eGo-batteriene mine … Skulle tro det er noe galt med den da. Jeg har min versjon 2 med en evod på nå. Den er sigarett-erstarningen min i dag, med Primo Verde fra t-juice. Jeg har ikke noe å utsette på den. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med f.eks Reo, men den funker bra. Masse damp og smak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da er du heldigere enn meg. :/ For øvrig, er dette noe å skaffe seg? http://www.go-liquid.co.uk/Store/e-cig-accessories/vivi-nova-v6-8ml-rebuildable-atomiser.html Det er interessant med den store størrelsen (for min del), men jeg er mer skeptisk til rba-delen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her er det full klaff i dag! Fått masse ståltråd i 30 AWG til coils, to forskjellige veketyper fra karen som solgte meg kayfunen, min nye glasstank fra IBtanked som er FANTASTISK PEN, og masse Berry Crumble og Mango fra ejuiceuk.com.. Da skal jeg lage microcoil til bomull etterhvert! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her er det full klaff i dag! Fått masse ståltråd i 30 AWG til coils, to forskjellige veketyper fra karen som solgte meg kayfunen, min nye glasstank fra IBtanked som er FANTASTISK PEN, og masse Berry Crumble og Mango fra ejuiceuk.com.. Da skal jeg lage microcoil til bomull etterhvert! Få rapport på din første bomullsmicrocoil, er meget nysgjerrig siden jeg skal etterhvert gå for det oppsettet selv:) Må bare få bestilt meg Kayfun Lite først. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 nedtur.. Europe - Next Working Day er vist ikke next working day pga ferie hos DHL :/ Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da er du heldigere enn meg. :/ For øvrig, er dette noe å skaffe seg? http://www.go-liquid...e-atomiser.html Det er interessant med den store størrelsen (for min del), men jeg er mer skeptisk til rba-delen. Denne ville vært for stor for min smak. Men rba-biten er nok ikke komplisert. Du ville fikset det greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 For stor? Hvordan kan noe bli for stort? Jo mer væske, jo mer kan du dampe før du må fylle på på nytt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Min fiiiiine, fiiiine glasstank.. den er litt vel stor, men jeg tror det er en vanesak. God kvalitet hele veien. Litt vanskelig å fylle uten å få masse juice som lekker (cartoen som er puncha sin skyld, ikke tanken) men jeg får sikkert dreisen på det etterhvert. Elsker drip tipen jeg kjøpte med, i matchende farger som er på cappene. Fiiiin, fiiiiin tank! Også har jeg nå prøvd Lime Sparkle (i min nye, fiiiine tank) og den smaker faktisk.. SURT, som lime skal gjøre. Merker også søte noter etterhvert. Interessant juice.. får se hvordan det går å vape på den over lenger tid. Kanskje jeg kjøper mer, etterhvert.. Alt i alt en god juice! Endret 13. august 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Lime SParkle synes jeg var fantastisk. Snake Oil derimot.. Fy faen. Første juicen på lenge jeg faktisk synes er vond. SKal gi den en liten sjanse til om en uke eller to, men jeg har på følelsen at den går videre til neste villige. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da kan du regne meg som frivillig villig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Faen, jeg damper opp all Bad Applen min for fort. 20 ml på under ei uke. Fikk 40 ml til i dag. Neste gang bestiller jeg 60 ml, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Var det den du anbefalte til meg? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 For stor? Hvordan kan noe bli for stort? Jo mer væske, jo mer kan du dampe før du må fylle på på nytt. Den er jo så lang og tynn. E-sig'en skal jo ikke se ut som Eiffeltårnet... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 SKal jeg gjøre et sitat ut av det der? Hmmmm ... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Min fiiiiine, fiiiine glasstank.. den er litt vel stor, men jeg tror det er en vanesak. God kvalitet hele veien. Litt vanskelig å fylle uten å få masse juice som lekker (cartoen som er puncha sin skyld, ikke tanken) men jeg får sikkert dreisen på det etterhvert. Elsker drip tipen jeg kjøpte med, i matchende farger som er på cappene. Fiiiin, fiiiiin tank! Også har jeg nå prøvd Lime Sparkle (i min nye, fiiiine tank) og den smaker faktisk.. SURT, som lime skal gjøre. Merker også søte noter etterhvert. Interessant juice.. får se hvordan det går å vape på den over lenger tid. Kanskje jeg kjøper mer, etterhvert.. Alt i alt en god juice! Har fått mye bra i dag du da.. Hvilken farve er det på end-cap'ene dine? Jeg har fått 30 ml Maha-ras i dag. Endret 13. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå