Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah. Klarer fortsatt ikke å bli fornøyd med iTasten min. Uansett hva jeg putter på den, får jeg ikke noe godt drag. Har prøvd flere cartos, iClear-30, ProTank, EVOD, T3, C4, C8 og to Novaer frem til nå, og enten så opplever jeg ikke noe smak eller damp, ellers så opplever jeg bittelitt av begge. Dette er langt fra det som eGo-batteriene mine …

Lenke til kommentar

Gah. Klarer fortsatt ikke å bli fornøyd med iTasten min. Uansett hva jeg putter på den, får jeg ikke noe godt drag. Har prøvd flere cartos, iClear-30, ProTank, EVOD, T3, C4, C8 og to Novaer frem til nå, og enten så opplever jeg ikke noe smak eller damp, ellers så opplever jeg bittelitt av begge. Dette er langt fra det som eGo-batteriene mine …

 

Skulle tro det er noe galt med den da. Jeg har min versjon 2 med en evod på nå. Den er sigarett-erstarningen min i dag, med Primo Verde fra t-juice. Jeg har ikke noe å utsette på den. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med f.eks Reo, men den funker bra. Masse damp og smak.

Lenke til kommentar

Her er det full klaff i dag! Fått masse ståltråd i 30 AWG til coils, to forskjellige veketyper fra karen som solgte meg kayfunen, min nye glasstank fra IBtanked som er FANTASTISK PEN, og masse Berry Crumble og Mango fra ejuiceuk.com.. :D

 

Da skal jeg lage microcoil til bomull etterhvert!

Få rapport på din første bomullsmicrocoil, er meget nysgjerrig siden jeg skal etterhvert gå for det oppsettet selv:) Må bare få bestilt meg Kayfun Lite først.
Lenke til kommentar

Min fiiiiine, fiiiine glasstank.. den er litt vel stor, men jeg tror det er en vanesak. God kvalitet hele veien. Litt vanskelig å fylle uten å få masse juice som lekker (cartoen som er puncha sin skyld, ikke tanken) men jeg får sikkert dreisen på det etterhvert. Elsker drip tipen jeg kjøpte med, i matchende farger som er på cappene. Fiiiin, fiiiiin tank! :D

 

 

Også har jeg nå prøvd Lime Sparkle (i min nye, fiiiine tank) og den smaker faktisk.. SURT, som lime skal gjøre. Merker også søte noter etterhvert. Interessant juice.. får se hvordan det går å vape på den over lenger tid. Kanskje jeg kjøper mer, etterhvert.. Alt i alt en god juice!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Min fiiiiine, fiiiine glasstank.. den er litt vel stor, men jeg tror det er en vanesak. God kvalitet hele veien. Litt vanskelig å fylle uten å få masse juice som lekker (cartoen som er puncha sin skyld, ikke tanken) men jeg får sikkert dreisen på det etterhvert. Elsker drip tipen jeg kjøpte med, i matchende farger som er på cappene. Fiiiin, fiiiiin tank! :D

 

 

Også har jeg nå prøvd Lime Sparkle (i min nye, fiiiine tank) og den smaker faktisk.. SURT, som lime skal gjøre. Merker også søte noter etterhvert. Interessant juice.. får se hvordan det går å vape på den over lenger tid. Kanskje jeg kjøper mer, etterhvert.. Alt i alt en god juice!

 

Har fått mye bra i dag du da.. :) Hvilken farve er det på end-cap'ene dine?

 

Jeg har fått 30 ml Maha-ras i dag. :)

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...