Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Vært å svømt i dag. Merker at formen bare blir bedre og bedre. Er vel et halvt år rundt disse tider at jeg stumpa røyken og begynte å dampe :) Etter å ha svømt 750 meter, tatt boblebad, badstu og tyrkisk dampbad, var det herlig å komme i garderoben, åpne skapet, dra frem Lyssverdet og ta noen skikkelige magadrag :) føltes som om kroppen og dampen harmonerte i gledelig samspill he he. :)

Er meget fornøyd med både iClear30 og 16 jeg :) God anbefaling :)

Så flink. :) Jeg har også trent i dag. Goood samvittighet. :)

Ja man kan begynne å lure. Når er det også en valnøtt-tobakk ser jeg der.

Men men, får gi den et par uker og se.... :)

Ja. Det kan jo skje et under... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg har jogget, da er vi tre. :)

Så bra. :) Er ingen stor fan av jogging. Må på treningssenter og få det litt mer organisert. :)

Jeg har blitt søkkvåt i dag. Orkanger satte ny nedbørsrekord i løpet av det siste døgnet. Frosset noe forferdelig, og dampet opp og i mente, uten at det ble noe bedre.

Stakkars. har du en peis du kan tenne opp i? Da får du varmen tilbake. :)

Lenke til kommentar

Shoppa akkurat denna https://www.fasttech.com/products/0/10005100/1400500-igo-l-rebuildable-stainless-steel-dripping-atomize

Tror det er en klone, men den ser veldig lik ut som den orginale, å til 8usd så er det hardt å være lei seg hvis den suger hehe.

Wow, Grattis :) Den suger nok ikke tenker jeg. Mange kloner er jo like gode som originalene, har jeg hørt, ikke erfart :) Bra pris.
Lenke til kommentar

Wow, Grattis :) Den suger nok ikke tenker jeg. Mange kloner er jo like gode som originalene, har jeg hørt, ikke erfart :) Bra pris.

Nesten så jeg shoppa 10m med silica veke til rundt 1.20 usd per meter, men er litt skeptisk når det gjelder "kina kvalitet" på ting jeg skal inhalere :p

Lenke til kommentar

Noen tips til noen knalle batterier eller lignende? Bruker for det meste et eGo-T passthrough-batteri med cartos, rett og slett fordi jeg liker at den er liten og nett når jeg skal ha den i lomma, og at den holder seg en dag sånn ca med mitt bruk.

Er heller ikke ute etter jævla dyre saker da, gir det meg damp og litt smak så blir jeg nok fornøyd.

Lenke til kommentar

Noen tips til noen knalle batterier eller lignende? Bruker for det meste et eGo-T passthrough-batteri med cartos, rett og slett fordi jeg liker at den er liten og nett når jeg skal ha den i lomma, og at den holder seg en dag sånn ca med mitt bruk.

Er heller ikke ute etter jævla dyre saker da, gir det meg damp og litt smak så blir jeg nok fornøyd.

Itaste vv v3 er no en fin sak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...