Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar ikke sjansen på USA selv.

Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. :p

Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. :)

 

De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom :( Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke sjansen på USA selv.

Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. :p

Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. :)

De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom :( Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo

Hmm.. Utsolgt?..

Sjekka bare innom der for morro nå, og de var utsolgt for en 18mg og en 12mg av de 10 forskjellige juicene jeg så på nå..

Så lenge pakkene dine ikke blir stoppa i tollen, så er det jo bare velstand å bestille fra Halo direkte. :)

 

Noen som har erfaringer med Hangsen juicer?

Vurderer å prøve en bestilling på noe derifra..

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke sjansen på USA selv.

Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. :p

Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. :)

De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom :( Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo

Hmm.. Utsolgt?..

Sjekka bare innom der for morro nå, og de var utsolgt for en 18mg og en 12mg av de 10 forskjellige juicene jeg så på nå..

Så lenge pakkene dine ikke blir stoppa i tollen, så er det jo bare velstand å bestille fra Halo direkte. :)

 

Noen som har erfaringer med Hangsen juicer?

Vurderer å prøve en bestilling på noe derifra..

Hangsen RY4 smaker hvertfall som andre RY4 :-)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I video'n ser du han bruker den på en mini provari.

Jeg har en standard provari med extension cap for 18650 batteri.

Kommer til å bli en vanvittig stor mod med denne attyen på, med en titan driptip. :)

Prisen er stiv, men i forrhold til andre Genisis atomizere så er ikke £95 så ille.

Fikk 20% med en coupon code også, så da fikk jeg kjøpt med endel "mesh" og tråd til coil for samme prisen. :)

Jeg kjøpte herifra: http://alba-vapours.co.uk/cobra-atomisers/cobra-rebuildable-atomiser-3ml

De hadde dem bare inne noen timer før det var tomt igjen, så nå er det 6 uker til de har flere.

Lenke til kommentar

De har fått inn en VV PT på ecigwizard.. passet bra :)

Detter er ego-V /kGo-VV varianten fra SLB - vær obs på at mange reagerer på knappen her, som er flush med resten av batteriet og derfor umulig å føle seg frem til.

 

Hvis du finner knappen litt avskrekkende, så se heller etter den andre typen:

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/ego-type-models/316032-move-over-ego-twist-make-way-super-ego-vv.html

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...