Green_Monster Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja.. eller bestille direkte fra Halo http://www.halocigs.com/eliquid-sample-packs.html Dyreste måten å shippe på koster riktignok mer en juicen, men man kan jo velge den billigste. Fra Halo så koster sample pack 141NKR Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 USA Eneste problemet. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tar ikke sjansen på USA selv. Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Er noen av dere verified på ECF, med tilgang til classifieds? Vurderer å jobbe litt for å bli verifisert, men vil gjerne vite hvorvidt det er verdt det - er det gode kupp å hente? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Haha, sorry ECF = http://www.e-cigarette-forum.com største internasjonale ecig-forumet. Antok at noen herfra vanker der og. Classifieds = en kategori på ECF lukket for ikkeverifiserte brukere, hvor man kan kjøpe og selge brukt og nytt (finn.no for ecigs). Bedre? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg tar ikke sjansen på USA selv. Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg tar ikke sjansen på USA selv. Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo Hmm.. Utsolgt?.. Sjekka bare innom der for morro nå, og de var utsolgt for en 18mg og en 12mg av de 10 forskjellige juicene jeg så på nå.. Så lenge pakkene dine ikke blir stoppa i tollen, så er det jo bare velstand å bestille fra Halo direkte. Noen som har erfaringer med Hangsen juicer? Vurderer å prøve en bestilling på noe derifra.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg tar ikke sjansen på USA selv. Alle pakkene mine blir også stoppa i tollen, så for meg er det bare bortkasta.. Har bestillt ganske mye Halo juice fra spaincigar og er veldig fornøyd med både service og leveringstid. De er jo nesten alltid utsolgt når jeg kikker innom Gikk fint med USA bestilling sist gang, tok bare 4 dager faktiskt. Bestiller mandag og pakken er fremme på torsdag. Får håpe den ikke blir stoppet denne gangen - trenger Halo....må ha Halo....halo halo halo Hmm.. Utsolgt?.. Sjekka bare innom der for morro nå, og de var utsolgt for en 18mg og en 12mg av de 10 forskjellige juicene jeg så på nå.. Så lenge pakkene dine ikke blir stoppa i tollen, så er det jo bare velstand å bestille fra Halo direkte. Noen som har erfaringer med Hangsen juicer? Vurderer å prøve en bestilling på noe derifra.. Hangsen RY4 smaker hvertfall som andre RY4 :-) 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Buffy: Rapport tilbake om Liberty Flights Boge LR(2.0) cartomizers 5 pack. 3 av 5 er i bruk, ingen feil så langt 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da har jeg bestillt meg en Cobra. Har lenge hatt lyst til å teste en Genisis style atomizer, så nå er den på vei. Blir litt spennende å se hvordan tester på den nye Foggatti t22 blir. Kommer sikkert til å koste skjorta og litt til.. http://youtu.be/V4mNlicQu6I Noen her som har erfaringer med Genisis atomizere? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Gsus... ser ut som bildeler og reklame for sportsbil Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Cobraen hadde hvertfall badass utseende,hva skal du bruke den på og hva koster den? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 I video'n ser du han bruker den på en mini provari. Jeg har en standard provari med extension cap for 18650 batteri. Kommer til å bli en vanvittig stor mod med denne attyen på, med en titan driptip. Prisen er stiv, men i forrhold til andre Genisis atomizere så er ikke £95 så ille. Fikk 20% med en coupon code også, så da fikk jeg kjøpt med endel "mesh" og tråd til coil for samme prisen. Jeg kjøpte herifra: http://alba-vapours.co.uk/cobra-atomisers/cobra-rebuildable-atomiser-3ml De hadde dem bare inne noen timer før det var tomt igjen, så nå er det 6 uker til de har flere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 De hadde dem bare inne noen timer før det var tomt igjen, så nå er det 6 uker til de har flere. Grunnen til at de er så dyre, right there. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Man, jeg trodde jeg brukte litt penger på denne hobbyen - helt til jeg bladde noen sider i denne tråden: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/new-members-forum/225727-pictures-your-setup.html Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 For noen blir det en fulltids hobby For andre, som meg, så er det bare en måte å holde seg unna røyken på. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 De har fått inn en VV PT på ecigwizard.. passet bra Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) De har fått inn en VV PT på ecigwizard.. passet bra Detter er ego-V /kGo-VV varianten fra SLB - vær obs på at mange reagerer på knappen her, som er flush med resten av batteriet og derfor umulig å føle seg frem til. Hvis du finner knappen litt avskrekkende, så se heller etter den andre typen: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/ego-type-models/316032-move-over-ego-twist-make-way-super-ego-vv.html Endret 26. oktober 2012 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå